printlogo


کد خبر: 187765تاریخ: 1396/11/3 00:00
اخبار

حذف نواک جوکوویچ از تنیس اپن استرالیا
در ادامه دور چهارم تنیس اپن استرالیا دیروز نواک جوکوویچ مقابل هیونگ چونگ شکست خورد و از دور مسابقه‌ها حذف شد. در ادامه مسابقه‌های دور چهارم اپن استرالیا نواک جوکوویچ با نتیجه ۳ بر صفر مقابل هیونگ چونگ از کره شکست خورد و از دور مسابقه‌ها حذف شد. نتایج 3 ست این بازی 7 بر 6، 7 بر 5 و 7 بر 6 بود. در دیگر بازی دومینیک تیم از اتریش مقابل ساندگرن از آمریکا شکست خورد و حذف شد. این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به پایان رسید. راجر فدرر و توماس بردیچ از دور چهارم صعود کردند. در مسابقه‌های زنان سیمونا هالپ، آنجلیک کربر و مدیسون کنیر حریفان خود را شکست داده و به یک‌چهارم نهایی راه یافتند.

فوتبال عربستان یک‌شبه صاحب ۹ لژیونر اروپایی شد!
۹ بازیکن تیم فوتبال عربستان به عضویت تیم‌های اسپانیایی درآمدند.‌ به نقل از فدراسیون فوتبال عربستان، بعد از امضای تفاهمنامه همکاری بین لالیگای ‌اسپانیا و فدراسیون فوتبال عربستان، ظرف چند روز اخیر، ۹ بازیکن تیم‌ملی فوتبال این کشور به منظور افزایش آمادگی برای جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه به عضویت تیم‌های ‌اسپانیایی درآمدند.
اسامی بازیکنان به شرح زیر است:
نوح الموسی (رئال وایادولید)، جابر مصطفی (ویارئال B)، علی النمر (نومانسیا)، یحیی الشهری (لگانس)، سالم الدوساری (ویارئال)، عبدالمجید السلیهم (رایو وایکانو)، فهد المولد (لوانته)، مروان عثمان (لگانس B) و عبدالله الحمدان (‌اسپورتینگ خیخون).
همچنین مختار علی، هافبک عربستان در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی راهی تیم ویتسه هلند شد. فوتبال عربستان با حضور این بازیکنان در اروپا امیدوار است در جام‌جهانی نتایج مطلوبی به دست آورد.

دیدار دوستانه ایران و تونس
قبل از جام‌جهانی
فدراسیون فوتبال تونس اعلام کرد: این تیم دوم فروردین 97 (23 مارس 2018) در اتریش به مصاف تیم‌ملی ایران خواهد رفت. به نقل از سایت فدراسیون فوتبال تونس، تیم‌ملی فوتبال تونس موفق شد جواز حضور در جام‌جهانی روسیه را به دست آورد و با تیم‌های انگلیس، بلژیک و پاناما همگروه شد. سایت فدراسیون فوتبال تونس اعلام کرد: تیم‌ملی فوتبال این کشور در دیداری دوستانه در اردوی اتریش روز 23 مارس یعنی دوم فروردین با تیم‌ملی ایران دیدار خواهد کرد. تونس قرار است قبل از بازی با ایران دیداری هم با کاستاریکا
داشته باشد.

بارسلونا دست‌نیافتنی‌تر شد
بارسلونا با شکست رئال بتیس اختلافش را با تیم دوم جدول لالیگا به 11 امتیاز رساند. بارسلونا یکشنبه شب در هفته بیستم لالیگا برابر رئال بتیس قرار گرفت و با 5 گل میزبانش را شکست داد. نیمه نخست این دیدار با وجود موقعیت‌های گل برای هر دو تیم بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم آبی و ‌اناری‌ها جشنواره گل به راه انداختند. ایوان راکیتیچ با پاس زیبای لوییس سوارز در شرایط خوبی قرار گرفت و دروازه بتیس را باز کرد. در ادامه لیونل مسی گلزنی کرد. راکیتیچ پاس سوارز را جبران کرد و مهاجم اروگوئه‌ای توانست گل سوم تیمش را در دقیقه ۶۹ به ثمر برساند. در ادامه مسی دبل کرد. این اتفاق در دقیقه ۸۰ رخ داد. مهاجم آرژانتینی در دقیقه ۹۰ پاس گل به سوارس داد تا هم‌تیمی‌اش نیز دبل کند. بارسلونا با این پیروزی اختلافش را با تیم دوم جدول (اتلتیکومادرید) به 11 امتیاز رساند و دست نیافتی‌تر شد.

پیروزی المپیاکوس در شب دبل انصاری‌فرد
المپیاکوس با درخشش مهاجم ایرانی‌اش توانست ژانتی را شکست دهد. المپیاکوس یکشنبه‌شب در هفته هجدهم سوپر لیگ یونان برابر ژانتی قرار گرفت و با 3 گل میهمانش را شکست داد. در این بازی کریم انصاری‌فرد دبل کرد. مهاجم ایرانی المپیاکوس در دقیقه ۲۶ از روی نقطه پنالتی نخستین گلش را به ثمر رساند و در دقیقه ۵۷ برای دومین‌بار دروازه ژانتی را باز کرد. او ۹۰ دقیقه برای تیمش بازی کرد. المپیاکوس با این پیروزی ۴۱ امتیازی شد و  به صدر جدول بازگشت.


Page Generated in 0/0067 sec