printlogo


کد خبر: 187812تاریخ: 1396/11/4 00:00
رویدادها

کمرنگ شدن هویت انقلابی در جشنواره موسیقی فجر
هنرمند موسیقی کشورمان گفت: هویت انقلابی در جشنواره موسیقی فجر کمرنگ شده است و نمایندگان مجلس باید دلایل نقص این امر در جشنواره موسیقی فجر را از مسؤولان مربوط سؤال کنند. به گزارش فارس، محمد گلریز، خواننده کشورمان درباره جشنواره موسیقی فجر گفت: در این جشنواره برخلاف نامی که با عنوان فجر انقلاب اسلامی یدک می‌شود، هویت انقلابی خیلی کمرنگ است و منوط به چند کار وطنی شده، البته کارهایی با نام ایران در جای خودش محترم است ولی کارهایی در حد شناسنامه انقلاب اسلامی در این جشنواره نمی‌بینیم. هنرمند موسیقی کشورمان با تأکید بر اینکه این امر یکی از نقص‌های بزرگ جشنواره موسیقی فجر است، تصریح کرد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست داریم درباره دلایل نقص در جشنواره موسیقی فجر از مسؤولان مربوط سؤال کنند؛‌ ما که هرچه می‌گوییم حرف‌مان به‌جایی نمی‌رسد، به قول قدیمی‌ها کسی گوشش بدهکار این حرف‌ها نیست. سرودها و فرهنگ انقلابی باید در جشنواره‌هایی مانند موسیقی فجر بیان و در مقابل دیدگان مردم انقلابی تصویرسازی شود.

«پیکسل» در شبکه نمایش خانگی
شورای صدور پروانه نمایش خانگی با عرضه ۳ عنوان موافقت کرد. به گزارش صبا، در جلسه ۲۵ دی شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، با عرضه فیلم‌های «شنل» به تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع‌نوری و کارگردانی حسین کندری، سریال «پیکسل» (سری4 تا 6) به کارگردانی مشترک محمدحسین لطیفی و کارگردانی محمود معظمی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا و «پسرهای ترشیده» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی اکبر منصورفلاح  موافقت شد. همچنین در این جلسه با عرضه 3 عنوان فیلم خارجی، ۳ عنوان فیلم مراکز فرهنگی، کوتاه و جشنواره‌ها و یک عنوان فیلم مستند آموزشی موافقت به عمل آمد.

تازه‌ترین خبرها از جشنواره بین‌المللی فضای مجازی
دبیر جشنواره بین‌المللی فضای مجازی انقلاب اسلامی گفت: امسال استقبال بیشتری را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم و تاکنون بالغ بر ۲۳۳۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است. به گزارش دبیرخانه این جشنواره، دومین جشنواره بین‌المللی فضای مجازی انقلاب اسلامی با مشارکت سازمان بسیج رسانه برگزار می‌شود. حامد قربانی، دبیر جشنواره بین‌المللی فضای مجازی انقلاب اسلامی گفت: امسال استقبال بیشتری را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم و تاکنون بالغ بر ۲۳۳۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده که از این تعداد حدود ۱۵۵۰ اثر مورد تایید قرار گرفته است. علاقه‌مندان جهت ارسال اثر و شرکت در سری دوم جشنواره بین‌المللی فضای مجازی به سایت جشنواره به نشانی  www.ircfestival.ir  مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر:
بعید می‌دانم از بازار سیاه استقبال شود

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر درباره بازار سیاه فروش بلیت و پردیس‌های جشنواره توضیحاتی را ارائه داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، مسعود نجفی، مدیر روابط عمومی سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر درباره حضور عوامل فیلم‌ها در تمام سینماها تصریح کرد: امسال طبق برنامه‌ریزی انجام شده برای نخستین‌بار قرار است عوامل فیلم‌های جشنواره فیلم فجر با برنامه‌ریزی ستاد جشنواره در سینماها حضور پیدا کنند، چرا که امسال جایی به عنوان کاخ مردمی در نظر گرفته نشده است. در ضمن این اتفاق در پردیس تماشا در اکران فیلم‌های گذشته رخ داده و با استقبال مردم همراه بود. وی درباره آرای تماشاگران اظهار داشت: امسال آرای تماشاگران، تمام سینماهای مردمی جشنواره محسوب می‌شود و همه سینماها به یک چشم دیده خواهند شد و می‌توانند در انتخاب فیلم برگزیده سهیم باشند. البته فیلم‌ها در سینماهای مردمی از ۱۲تا ۲۲ بهمن روی پرده می‌رود. نجفی درباره بازار سیاه بلیت جشنواره فیلم خاطرنشان کرد: سهمیه‌ای که برای گیشه در نظر گرفته‌ایم برای هر فیلم‌۲۰ درصد و کاملا محفوظ است. بازار سیاه هر ساله وجود دارد و من امسال تا ۵۰۰ هزار تومان هم شنیده‌ام اما بعید می‌دانم کسی آن بلیت را تهیه کند.


Page Generated in 0/0062 sec