printlogo


کد خبر: 187816تاریخ: 1396/11/4 00:00
رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا و باخت به کره‌جنوبی
ناکامی مطلق

هجدهمین دوره رقابت‌هاى هندبال قهرمانی مردان آسیا از 28 دی‌ماه تا 8 بهمن‌ماه به میزبانی کره‌جنوبی درحال برگزاری است. تیم‌ملی هندبال ایران در دومین بازی مرحله دوم مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی برابر میزبان قرار گرفت و با نتیجه 28 بر 25 نتیجه را به میزبان واگذار کرد تا دومین شکست متوالی خود را در این رقابت‌ها تجربه کند. تیم ایران پس از برد ازبکستان و ژاپن در مرحله اول گروهی، در نخستین بازی خود در مرحله دوم با نتیجه
26 بر 23 مغلوب عربستان شده بود و به این ترتیب با این ناکامی فرصت حضور در جمع 4 تیم پایانی و کسب سهمیه رقابت‌های جهانی را که سال آینده در آلمان برگزار می‌شود از دست داد.
تیم‌ملی هندبال که یکی از بهترین نسل‌های خود را در اختیار داشت با هدایت بروت ماچک نتوانست در میدان آسیایی درخششی داشته باشد و ستاره‌هایی که این روزها در آسمان هندبال اروپا می‌درخشیدند خیلی زود در آسیا خاموش شدند و حالا باید رقابت‌های جهانی را از پای تلویزیون تماشا کنند.
زمانی که رحیمی سکان‌دار هندبال ایران شد، خیلی‌ها تصور می‌کردند اوضاع این رشته سروسامانی خواهد یافت اما هندبال ایران در نخستین ‌آزمون خود مردود شد تا شرایط در هندبال ایران فرقی با گذشته نکند. خیلی‌ها مدعی بودند بروت ماچک، سرمربی تیم‌ملی بهترین انتخاب برای هدایت ملی‌پوشان و ستاره‌های هندبال بود. نمی‌توان کتمان کرد تا حدودی این موضوع هم درست بود اما عملکرد فنی ضعیف تیم‌ملی برابر تیم‌هایی همچون عربستان و کره‌جنوبی همه را از ماچک خوشنام هم ناامید کرد. تیم‌ملی هندبال ایران در دومین بازی مرحله دوم مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی برابر میزبان قرار گرفت و با نتیجه 28 بر 25 نتیجه را به میزبان واگذار کرد تا دومین شکست متوالی خود را در این رقابت‌ها تجربه کند. تیم ایران پس از برد ازبکستان و ژاپن در مرحله اول گروهی، در نخستین بازی خود در مرحله دوم با نتیجه 26 بر 23 مغلوب عربستان شده بود و بدین ترتیب با این ناکامی فرصت حضور در جمع 4 تیم پایانی و کسب سهمیه رقابت‌های جهانی را که سال آینده در آلمان برگزار می‌شود از دست داد.
تیم‌ملی هندبال ایران در آخرین بازی مرحله دوم گروهی  چهارشنبه 4 بهمن‌ماه راس ساعت 11:30 به وقت تهران به مصاف عمان خواهد رفت. پس از پایان دور دوم مرحله گروهی، تیم‌ها روز پنجشنبه، 5 بهمن‌ماه استراحت خواهند کرد و سپس روز جمعه تیم‌های چهارم گروه اول و دوم برای جایگاه هفتم و هشتم و تیم‌های سوم این دو گروه برای رده پنجم و ششم به مصاف هم خواهند رفت. تیم‌های اول و دوم گروه‌های اول و دوم هم در مرحله نیمه‌نهایی برابر هم قرار می‌گیرند. روز شنبه 7 بهمن‌ماه تیم‌ها استراحت دارند و یکشنبه 8 بهمن‌ماه دیدار فینال و رده‌بندی برگزار
خواهد شد.
 


Page Generated in 0/0053 sec