printlogo


کد خبر: 187817تاریخ: 1396/11/4 00:00
اخبار

در همایش «غزه نماد مقاومت»
 تجلیل از علیرضا کریمی در هشتمین همایش «غزه نماد مقاومت»
از علیرضا کریمی کشتی‌گیر کشورمان تقدیر شد. مراسم تجلیل از قهرمانان و فعالان حوزه مقاومت در هشتمین همایش «غزه نماد مقاومت» با حضور علی لاریجانی، زهرا مصطفوی و حسین مظفر برگزار شد. در این مراسم از علیرضا کریمی کشتی‌گیر کشورمان که به باخت اجباری تن داد تا مقابل حریفی از رژیم صهیونیستی بازی نکند، تقدیر و تجلیل شد.همچنین از سایر فعالان در این حوزه نیز با ارائه لوحی تجلیل شد.

افشاگری روزنامه عربستانی درباره لژیونر شدن ۹ بازیکن سعودی
روزنامه سرشناس عربستانی درباره انتقال‌های یک‌شبه بازیکنان این کشور به فوتبال اسپانیا دست به افشاگری زد. ‌به نقل از الریاض، ورزش عربستان بویژه‌ فوتبال در هفته‌های اخیر تغییرات زیادی به خود دیده است. بعد از حضور در جام‌جهانی و اجازه دادن به زنان برای حضور در ورزشگاه ها، این بار نوبت به لژیونر شدن بازیکنان سعودی در لالیگا رسید و یک‌شبه ۹ بازیکن عربستانی به عضویت در تیم‌های اسپانیایی درآمدند که این خبری شوک‌آور برای رسانه‌های محلی و جهان بود. روزنامه الریاض عربستان در گزارشی در این‌باره تاکید کرد این ۹ بازیکن به تیم‌های اسپانیایی پیشنهاد شده‌اند و اینگونه نبوده که آنها مورد توجه این باشگاه‌ها واقع شوند،‌ بلکه این بازیکنان در سال جام‌جهانی تنها برای آشنا شدن با فوتبال مدرن اروپا راهی لیگ اسپانیا شده‌اند. روزنامه الریاض عربستان نوشت: باشگاه‌های اروپایی استعدادهای جوان را از فوتبال آسیا شکار می‌کنند. چطور ممکن است آنها دنبال بازیکنی ۲۶ ساله باشند؟ بازیکنان عربستانی اگر می‌خواهند در لیگ‌های معتبر اروپایی بازی کنند باید ابتدا در لیگ‌های سطح پایین‌تری مثل لیگ بلژیک  یا سوییس به میدان بروند و بعد از آن راهی لیگ‌های بزرگ اروپا شوند. در ادامه‌ این گزارش آمده است: چرا با این بازیکنان تنها قرارداد 6 ماهه و تا پایان فصل امضا شده است؟ بسیار بعید است به این بازیکن فرصت بازی داده شود. آنها رفته‌اند تا تنها با محیط جدیدی آشنا شوند و نباید صفت لژیونر را برای آنها به کار برد. به‌ گزارش ‌ایسنا، انتقال این بازیکنان به فوتبال اسپانیا بعد از توافق فدراسیون فوتبال عربستان با اسپانیا صورت گرفته و این بازیکنان برای حضور در تیم‌های اسپانیایی نه‌تنها مبالغی نمی‌گیرند، بلکه پول هم پرداخت خواهند کرد.

آزمون بار دیگر در لیست خرید باشگاه لاتزیو
نام سردار آزمون بار دیگر به عنوان اولویت خرید باشگاه لاتزیو قرار گرفته است. این موضوع در حالی مطرح شده که چندی پیش نیز در نقل و انتقالات تابستانی نام آزمون و لاتزیو نیز به کرات در خبرها شنیده می‌شد اما در نهایت نتیجه‌ای به همراه نداشت.‌ به نقل از پایگاه اینترنتی اخبار کالچیو، باشگاه لاتزیو پیش از این امیدوار بود هر طور شده سردار آزمون را در تابستان به خدمت بگیرد ولی موفق به انجام این کار نشد. اکنون بار دیگر نام آزمون در فهرست خرید باشگاه لاتزیو برای تابستان دیده می‌شود و رسانه‌های ایتالیایی اعلام کرده‌اند به احتمال زیاد لاتزیو مذاکراتش را برای جذب سردار آزمون بعد از جام‌جهانی 2018 روسیه آغاز خواهد کرد. پایگاه اینترنتی اخبار کالچیو اعلام کرد باشگاه لاتزیو در فصل نقل‌ و انتقالات زمستانی هم بار دیگر سراغ روبین‌کازان رفت و با علم بر اینکه باشگاه روسی در خطر ورشکستگی است، پیشنهاد مالی خود را برای جذب آزمون بار دیگر ارائه داد که به نظر مورد قبول قرار نگرفته است.آزمون با روبین‌کازان قرارداد 3 ساله دارد که یک سال آن گذشته است.


Page Generated in 0/0053 sec