printlogo


کد خبر: 187920تاریخ: 1396/11/7 00:00
اخبار

باز هم دبیر کل AFC ایران را جدا خواهد کرد؟
توئیتر Asian ACL اعلام کرد کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزاری بازی در زمین بی‌طرف را لغو کرد که ناکامی بزرگی برای 2 کشور عربستان و امارات است.
به گزارش ایسنا، جلسه سرنوشت‌ساز کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بررسی بازی در ورزشگاه‌های بی‌طرف  جمعه برگزار شد.
در این جلسه با وجود فشارهای 2 کشور عربستان و امارات، کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزاری بازی در زمین بی‌طرف را لغو کرد.
بر این اساس، تیم‌های عربستانی و اماراتی موظف هستند که در ایران و قطر به میدان بروند.
2 کشور عربستان و امارات پیش از این تهدید کردند که به هیچ وجه حاضر نیستند در قطر و ایران به میدان بروند و در صورت اصرار کنفدراسیون فوتبال آسیا، از لیگ قهرمانان آسیا کناره‌گیری می‌کنند.
پس از اینکه هیات اجرایی AFC یک ماه قبل در جلسه‌ای با حضور اینفانتینو بازی در زمین بی‌طرف را لغو کرد، متن مصوبه به گونه‌ای بود که شامل کشورهای عربستان، امارات و قطر می‌شد. دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز گفته بود که این مصوبه شامل مناقشه فوتبالی ایران و عربستان نمی‌شود. اکنون باید منتظر ماند و دید که مصوبه جلسه اخیر AFC شامل ایران هم خواهد شد
یا خیر.

بارسلونا آخرین تیم راه یافته به نیمه نهایی کوپادل‌ری
بارسلونا با پیروزی برابر اسپانیول توانست به مرحله نیمه نهایی کوپا‌دل‌ری صعود کند. بارسلونا و اسپانیول بامداد جمعه آخرین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی را برگزار کردند. دیدار برگشت داربی کاتالونیا  در نوکمپ با نتیجه 2 بر صفر به نفع آبی‌واناری‌ها به پایان رسید. بارسلونا که توپ و میدان را در اختیار داشت خیلی زود توسط لوییس سوارز به گل رسید. مهاجم اروگوئه‌ای در دقیقه 9 گلزنی کرد. در ادامه لیونل مسی دروازه تیم میهمان را باز کرد. در نیمه دوم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بارسا با وجود شکست یک بر صفر در دیدار رفت، توانست حضورش را در جمع 4 تیم برتر قطعی کند. اتفاق مهم
این بازی نخستین حضور فیلیپ کوتینیو برای آبی‌واناری‌ها بود. بازیکن برزیلی از دقیقه 68 به جای آندرس اینیستا بازی کرد. پیش از این تیم‌های سویا، والنسیا و لگانس به نیمه‌نهایی صعود کرده بودند.

محکوم شدن پزشک سابق تیم المپیک ژیمناستیک آمریکا به ١٧٥ سال زندان
لری نسار، پزشک سابق تیم المپیک ژیمناستیک آمریکا در دادگاه مربوط به آزار جنسی ١٥٦ ورزشکار به ١٧٥ سال زندان محکوم شد. لری نسار، پزشک سابق تیم المپیک ژیمناستیک آمریکا که پیش از این از سوی حدود ١٦٠ دختر ژیمناست مورد شکایت قرار گرفته بود، در میشیگان محاکمه شد و نتیجه این دادگاه ١٧٥ سال زندان برای او بود.
نسار پیش از این به دلیل داشتن تعداد زیادی فیلم و عکس آزار جنسی کودکان به ٦٠ سال زندان محکوم شده بود. در دادگاه میشیگان طی 7 روز تعدادی از زنانی که از او شکایت کرده بودند صحبت کرده و شهادت دادند. بدین ترتیب دادگاه او با حکم نهایی ١٧٥ سال زندان به پایان رسید. قاضی دادگاه اعلام کرد که نسار ٥٤ ساله باید تا پایان عمر در تاریکی زندان باقی بماند و شایستگی بیرون آمدن از زندان را ندارد. در حاشیه این اتفاقات، رئیس دانشگاه میشیگان از سمت خود استعفا کرد و در حال حاضر این سوال مطرح است که چرا طی این سال‌ها با وجود شکایات هیچ اقدامی از سوی کمیته المپیک آمریکا یا دانشگاه ایالتی میشیگان صورت نگرفته است. فدراسیون ژیمناستیک آمریکا بعد از شکایت‌ها و اتهامات وارده در سال ٢٠١٥ در سکوت به همکاری خود با نسار پایان داده است.

مورینیو تا ۲۰۲۰ با یونایتد تمدید کرد
ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد قرارداد خود را با این تیم تا سال ۲۰۲۰ تمدید کرد. باشگاه منچستریونایتد رسما اعلام کرد که قرارداد خود با ژوزه مورینیو را تا سال ۲۰۲۰ با بند افزایش یک‌ساله تمدید کرده است. این در حالی بود که قرارداد قبلی مورینیو تا سال آینده اعتبار داشت. ژوزه مورینیو بعد از تمدید قرارداد خود گفت: افتخار می‌کنم که باشگاه منچستریونایتد من را مربی مناسبی برای آینده خود می‌داند. از مالکان باشگاه و آقای وودوارد تشکر می‌کنم.


Page Generated in 0/0055 sec