printlogo


کد خبر: 187940تاریخ: 1396/11/7 00:00
اخبار

«فیلشاه» به جمع مدعیان اکران نوروزی پیوست
با نزدیک شدن به پایان سال، رایزنی پخش‌کننده‌ها برای اکران نوروز ۹۷ آغاز شده و در این میان یک فیلم انیمیشن نیز خود را برای اکران نوروز آماده می‌کند. به گزارش مهر، گفته می‌شود سازندگان انیمیشن سینمایی «فیلشاه» با توجه به تجربه موفق خود در اکران عمومی انیمیشن «شاهزاده روم» این بار عید نوروز را به عنوان زمان اکران اثر جدیدشان انتخاب کرده‌اند. مدیران گروه «هنر پویا» که از یک سال پیش قرارداد پخش سینمایی خود را با دفتر پخش «بهمن سبز» نهایی کرده‌اند، از هم‌اکنون مقدمات اکران نوروزی آن را فراهم می‌آورند تا سینمای انیمیشن و سینمای کودک را در سبد اکران نوروزی نمایندگی کنند. «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری تنها انیمیشن حاضر در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر است که پروانه نمایش آن پاییز امسال صادر شده است.


ادامه یکه‌تازی کمدی‌ها در گیشه
در میان آثار اکران شده در هفته‌های اخیر، همانطور که پیش‌بینی می‌شد فیلم‌های کمدی مورد توجه مخاطب قرار گرفت و صدرنشین جدول فروش هفتگی شدند. به گزارش فارس، فروش فیلم‌های سینمایی با رشد در هفته جاری مواجه شد و فیلم‌های کمدی صدرنشینان جدول فروش هستند. فیلم سینمایی «عشقولانس» با اقبال مواجه شد و در هفته دوم نمایش در رتبه دوم جدول فروش قرار گرفت. فیلم سینمایی «آینه بغل» با فروش هفتگی یک‌میلیارد و 792 میلیون تومان در رتبه اول جدول قرار دارد و نسبت به هفته گذشته با رشد بیش از 100 میلیون تومانی مواجه شد. در کل فروش فیلم به رقم 13 میلیارد و 859 میلیون تومان رسید. فیلم سینمایی «عشقولانس» در هفته دوم نمایش در رتبه دوم جدول جای گرفت. این فیلم در فروش هفتگی به رقم 304 میلیون تومان و در کل فروش فیلم به عدد  575 میلیون تومان رسید. فیلم سینمایی «دختر عمو و پسرعمو» در هفته چهارم نمایش به فروش 261 میلیون تومان رسید و فروش کل فیلم به عدد 964 میلیون تومان دست یافت. فیلم سینمایی «پل خواب» در هفته دوم به فروش کل 336 میلیون تومان دست یافت. همچنین فیلم سینمایی «کمدی انسانی» در کل به رقم فروش 194 میلیون تومان دست یافت.


فساد اخلاقی کار دست «کیسی افلک» داد
نام «کیسی افلک» بازیگر برنده اسکار از فهرست دعوت‌شدگان به مراسم اسکار ۲۰۱۸ خط خورد. به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، یکی از نمایندگان آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار تایید کرد «کیسی افلک» که در چند وقت اخیر چندین اتهام جنسی در هالیوود علیه او مطرح شده، به عنوان میهمان در مراسم پایانی نودمین دوره جوایز سینمایی اسکار حضور ندارد. افلک که سال گذشته برای بازی در فیلم «منچستر کنار دریا» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد اسکار شد، طبق سنت آکادمی باید به عنوان یکی از اعطاکنندگان جوایز امسال به مراسم دعوت می‌شد اما به سبب حواشی‌ای که درباره این بازیگر آمریکایی ایجاد شده، مسؤولان آکادمی اسکار ترجیح دادند نام او را از فهرست دعوت‌شدگان به مراسم اسکار پیش‌رو حذف کنند. این بازیگر برنده اسکار در سال ۲۰۱۰ فیلمی به عنوان «من هنوز اینجا هستم» را کارگردانی کرد اما پس از پایان فیلم و پیش از اکران، «آماندا وایت» تهیه‌کننده این فیلم و «مگدالنا گورکا» مدیر فیلمبرداری شکایتی علیه وی به اتهام سوء‌استفاده جنسی مطرح کردند. کیسی افلک نخستین‌چهره‌ سرشناس دنیای سرگرمی نیست که در یک سال گذشته با اتهامات آزار و اذیت جنسی روبه‌رو شده است. ابتدا رسوایی اخلاقی «هاروی واینستین»، تهیه‌کننده پرنفوذ هالیوودی بود که آغازگر جنبش بزرگی در آمریکا و دیگر کشورهای جهان شد و این موضوع تاکنون دامن چهره‌های شاخص دیگری چون «داستین هافمن»، «کوین اسپیسی»، «وودی آلن»، «لوئیس سی‌کی»، «چارل رُز» و هنرمندان و نویسندگان دیگری را گرفته است.


Page Generated in 0/0053 sec