printlogo


کد خبر: 187981تاریخ: 1396/11/8 00:00
اخبار

توجهی به هشدارها درباره فضای مجازی، اقتصاد و برجام نمی‌شود
آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی با اشاره به وجود برخی اشکالات در نظام بانکی کشور، گفت: سال‌ها است می‌گوییم جریمه دیرکرد، حرام و ربا است اما هیچ‌کس توجهی نکرده و این‌ بی‌توجهی‌ها در مسائلی همچون فضای مجازی، اقتصاد و برجام هم وجود دارد.
آیت‌الله نوری همدانی در دیدار جمعی از اعضای حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه 3 رکن اسلام، مردم و ولایت‌فقیه قرار دارد، اظهار کرد: ضعف‌ها و کاستی‌هایی که در نظام وجود دارد با مقاله نوشتن و تکروی اصلاح‌ نمی‌شود بلکه مردم باید با تفکری انقلابی و حضور در صحنه مشکلات را از پیش پای کشور بردارند. وی با اشاره به وجود برخی اشکالات در نظام بانکی کشور، گفت: ما چند سال است می‌گوییم دیرکرد، حرام و ربا است اما هیچکس توجهی نکرده است. این‌ بی‌توجهی‌ها در مسائلی همچون فضای مجازی، اقتصاد و برجام هم وجود دارد. این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: مسؤولان هرچقدر هم آمار و ارقام ارائه بدهند اما مردم باید اثر آن را در سفره خودشان ببینند اما متاسفانه چیزی مشاهده نمی‌کنند. آیت‌الله نوری‌همدانی با تاکید بر اینکه استکبار برای نابودی اسلام با همه توان و عوامل خودش به میدان آمده است، گفت: ما باید آنقدر قدرت و وحدت داشته باشیم که شیاطین داخلی و خارجی نتوانند به مقاصد خود دست پیدا کنند. وی تصریح کرد: ما در انقلاب اسلامی همواره باید روحیه استکبارستیزی داشته باشیم و این مهم را بدانیم که اسرائیل یک غده سرطانی است و باید نابود شود.

درگیری سپاه با تروریست‌های داعش در غرب کشور
قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه از درگیری رزمندگان این قرارگاه با تروریست‌های گروهک تکفیری داعش در منطقه غرب کشور خبر داد. روابط عمومی قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با رصد دقیق اطلاعاتی نیروهای قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک تیم تروریستی ۲۱ نفره از گروهک تکفیری داعش که در منطقه غرب کشور وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شده بودند تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفتند و سرانجام صبح امروز(شنبه) درگیری با آنها آغاز شد. در ادامه این اطلاعیه آمده است: در این درگیری که با همکاری سربازان امام زمان(عج) همچنان ادامه دارد تاکنون اکثریت اعضای تیم، توسط رزمندگان دلاور و شجاع قرارگاه نجف دستگیر شده‌اند.

رفتار ناموسی دولتی‌ها در قبال برجام آمریکا را جری کرد
کارشناس مسائل هسته‌ای با اشاره به اینکه در داخل، برجام حالت ناموسی پیدا کرده، گفت: اینکه رئیس‌جمهور عنوان می‌کند ما منافع برجام را تا روز قیامت برده‌ایم، انعکاس مناسبی برای آمریکایی‌ها نخواهد داشت و با عقبه بازار مسلکی که ترامپ دارد می‌گوید پس با این حساب می‌توان بیشتر از ایرانی‌ها امتیاز گرفت. فؤاد ایزدی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو درباره اظهارات اخیر عباس عراقچی درباره پایان دادن به بازی آمریکایی‌ها در به حداقل رساندن دستاورد‌های ایران از برجام، گفت: آمریکایی‌ها در برجام امتیازاتی از ایران گرفتند و به نظر می‌رسد این رویه برای شان خوشایند بوده است و فکر می‌کنند بیش از این هم بتوانند از ایران امتیاز بگیرند. وی با بیان اینکه هدف آنها این است همان طور که اهرم قدرت جمهوری اسلامی را در حوزه هسته‌ای از دستش خارج می کنند در حوزه تسلیحاتی و نفوذ منطقه‌ای نیز اهرم قدرت را از دست ایران بگیرند، گفت: از این رو کاری می‌کنند با توجه به علاقه غیرطبیعی که در داخل به برجام نشان داده می‌شود، ایالات متحده به دنبال گروگانگیری بچه 2 ساله‌ای به نام برجام باشد و بگویند ما این توافقنامه را نابود می‌کنیم مگر آنکه شما در سایر حوزه‌ها به ما امتیاز دهید و از سوی دیگر به دنبال همراه کردن اروپا با این سیاست هستند تا آنها را برای کسب امتیاز بیشتر به سمت ایران بفرستند. وی تصریح کرد: در شرایط فعلی طرف مقابل آستانه تحمل ایران را محاسبه می‌کند؛ اینکه تا چه اندازه در حوزه برجام با ایران بدرفتاری کنیم و ایران اعتراضی نکند.
 


Page Generated in 0/0059 sec