printlogo


کد خبر: 187995تاریخ: 1396/11/8 00:00
نبض جامعه

رئیس کمیته امداد مطرح کرد
نیاز به تقویت مالی کمیته امداد
 رئیس کمیته امداد با بیان اینکه فقدان وجود افراد برای بازدید میدانی و شناسایی نیازمندان ضعف محسوب می‌شود، گفت: رفع این مشکل در گرو تقویت مالی کمیته امداد است. پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه نیازمندان و مددجویان همچنان از روش‌های سنتی به این نهاد معرفی می‌شوند، به باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:  این روش نمی‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای جامعه باشد. رئیس کمیته امداد با بیان اینکه بسیاری از مددجویان از طریق افراد معتمد مانند ائمه جمعه، استانداران یا افراد معتمد محل برای حمایت معرفی می‌شوند، گفت: در روش دیگری نیز مددجو پس از مراجعه به شعب کمیته امداد و تکمیل اظهارنامه زیر پوشش حمایتی قرار می‌گیرد. وی با بیان اینکه فقدان وجود افراد برای بازدید میدانی و شناسایی نیازمندان ضعف به حساب می‌آید، ادامه داد: این امر در گرو تقویت مالی کمیته امداد است. فتاح با بیان اینکه در هر دو روش موجود عزت و کرامت نیازمندان ممکن است خدشه‌دار شود، گفت: بهترین شیوه، همگانی کردن بیمه‌های تامین اجتماعی است.

12 بهمن‌ماه آغاز می‌شود
پیش‌ثبت‌نام نوروزی عتبات
«پیش‌ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات از پنجشنبه این هفته آغاز می‌شود.» به گزارش «وطن‌امروز»، سازمان حج و زیارت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشتاقان زیارت عتبات عالیات برای اعزام‌های ۲۳ اسفند ۹۶ لغایت ۲۰‏‏ اردیبهشت ۹۷ می‌توانند از روز پنجشنبه ۱۲ بهمن با مراجعه به سامانه
 www.atabat.org.ir برای پیش‌ثبت‌نام سفرهای عتبات این دوره اقدام کنند. این پیش‌ثبت‌نام از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۲ بهمن آغاز خواهد شد و تا ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت. در این اطلاعیه آمده است: نتایج قرعه‌کشی این پیش‌ثبت‌نام و همچنین زمان ثبت‌نام قطعی در کاروان‌ها  ظهر روز چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه از طریق سامانه یادشده اطلاع‌رسانی خواهد شد. مشتاقان این سفر زیارتی باید دارای گذرنامه با اعتبار حداقل ۴ ماه از زمان اعزام باشند که متقاضیان از هم‌اکنون لازم است در این باره اقدام کنند. گفتنی است پیش‌ثبت‌نام‌های عتبات در 2 قالب گروه‌های یک تا 7 نفره و ۳۵ نفره انجام خواهد شد.

صادق زیباکلام:
موضوع تلف شدن زلزله‌زدگان درست نیست
یک استاد دانشگاه گفت: من پس از زلزله چندین بار به این مناطق رفته‌ام که آخرین بارش 27 و 28 دی بود. اینکه می‌گویند دولت هیچ‌کاری برای زلزله‌زده‌ها انجام نداده و من الان باید کمک‌های جمع‌آوری شده را هزینه کنم از آن حرف‌‌‌های نادرست است.  به گزارش جام‌جم، صادق زیباکلام با بیان این مطلب گفت: من از نزدیک آنجا را دیده‌ام، نارسایی‌ها و کمبودها هست اما تصویری که در فضای مجازی شکل گرفته که مردم از سرما تلف می‌شوند و همه بیمار هستند و هیچ کاری برای‌شان نشده، اشتباه است. جریان دیگری که در فضای مجازی مرا تحت فشار گذاشته‌اند آنهایی هستند که قصد انتقام گرفتن از سلبریتی‌ها را دارند. بنابر اظهارات وی، من بارها اعلام کرده‌ام چقدر پول جمع‌آوری شده و چقدر هزینه شده است. کل پول در بانک ملی است و
10 درصد سود به آن تعلق می‌گیرد که به پول اصلی اضافه می‌شود. همه هزینه‌ها را نوشته‌ام و سندش موجود است. من با هزینه شخصی به مناطق زلزله‌زده می‌روم و از آن کمک‌ها استفاده نمی‌کنم. حساب‌ها روشن است.

مشاور عالی سازمان سنجش خبر داد
آخرین فرصت ثبت‌نام در کنکور ۹۷
  مشاور عالی سازمان سنجش آخرین فرصت ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۹۷ را اعلام کرد. حسین توکلی به تسنیم، گفت: تا هفتم بهمن‌ماه 96 تعداد 499 هزار و 788 داوطلب برای شرکت در کنکور سراسری 97 دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از جمله رشته‌های باآزمون دانشگاه آزاد ثبت‌نام کرده‌اند. توکلی بیان کرد: داوطلبانی که تاکنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند در فرصت باقیمانده و تا پایان ساعت 24 امروز یکشنبه 8 بهمن برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.


Page Generated in 0/0067 sec