printlogo


کد خبر: 187997تاریخ: 1396/11/8 00:00
کوتاه و گویا


نشست سالانه کمیته تخصصی موزه‌شناسی شورای‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بین‌المللی موزه‌ها (ICOFOM) تحت عنوان «موزه‎شناسی و مکان‎های مقدس» در مهرماه سال آینده در ایران برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان تا ۲۶ بهمن فرصت دارند طرح‎نامه خود را ارسال کنند. «سیداحمد محیط طباطبایی»، رئیس کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم) در این زمینه گفت: پس از رایزنی‌های صورت گرفته در کنفرانس ایکوم امسال در نهایت هیأت اجرایی ایکوفوم و ریاست آن با برگزاری کنفرانس عمومی ایکوفوم در سال ۱۳۹۷در تهران موافقت کردند.
نشست رویداد کلانشهرهای درگیر آلودگی هوا برای انتقال تجربیات و به اشتراک‌گذاری روش‌های کنترل و کاهش انتشار آلودگی هوا با شرکت کارشناسانی از پاریس، برلین، میلان و تهران در سالن عطار مرکز همایش‌های‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. در این  نشست که با استقبال چشمگیر کارشناسان، صاحب‌نظران و خبرنگاران مواجه شد، سخنرانان به بیان روش‌های آزموده شده در 4 کلانشهر بزرگ جهان برای کنترل آلودگی هوا پرداختند.
علی‌اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تصریح کرد: «تورگردانان، هتلداران و همه فعالان گردشگری باید در کنار هم قرار گیرند و بدانند با این هماهنگی به منافع مشترک در حوزه گردشگری دست پیدا می‌کنند. قیمت تمام‌شده در بسته‌های گردشگری باید کاهش پیدا کند که این امر مهم نیز با هماهنگی فعالان این حوزه اتفاق می‌افتد».
حجت‌الاسلام شهیدی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به لزوم تدوین سند جامع فعالیت روابط عمومی‌های بنیاد در سراسر کشور گفت: امانتداری، شفافیت و ایفای نقش آگاه‌سازی در اعتمادبخشی به ایثارگران مؤثر است و روابط عمومی‌های بنیاد در سراسر کشور زبان گویای جامعه ایثارگری و بنیاد هستند.
حبیب‌الله تاجیک اسماعیلی، شهردار منطقه یک تهران در جمع شورایاران محلی اظهار داشت: ما آماده پذیرش مشارکت مردم در اجرای پروژه‌‌های شهری هستیم تا با سرمایه‌‌گذاری بخش خصوصی بتوانیم امکانات شهری را برای زندگی بهتر شهروندان ارتقا دهیم.
سی‌امین برنامه تولد ماه با جشن
۶۳ سالگی مسعود رایگان در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) برگزار شد. سی‌امین تولد ماه به مناسبت سالروز میلاد مسعود رایگان، هنرپیشه سینما و تلویزیون با حضور جمعی از هنرمندان شامگاه پنجشنبه پنجم بهمن‌ماه در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) برگزار شد.


Page Generated in 0/0055 sec