printlogo


کد خبر: 188012تاریخ: 1396/11/8 00:00
اخبار

تلاش گسترده اوکراین برای کارشکنی در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه
دولت اوکراین به رایزنی‌های فشرده خود برای کارشکنی در روند برگزاری جام‌جهانی در روسیه ادامه می‌دهد.
به گزارش ایسنا به نقل از اینترفاکس، پاول کلیمکین، وزیر خارجه اوکراین گفت: ما با فدراسیون‌های مختلف  فوتبال صحبت می‌کنیم، همچنین گفت‌وگوهای اختصاصی با سازمان‌های طرفدار فوتبال و انجمن‌های هواداران فوتبال داریم تا این مسابقات را تحریم کنند.
وی افزود: از سوی دیگر تلاش می‌کنیم طرفداران فوتبال نسبت به سیاست‌های این کشور اعتراض کنند، سوال‌های مختلف سیاسی مطرح کنند یا این مسابقات را تحریم کنند. برنامه دیگر ما نشان دادن اعتراض هواداران فوتبال به سیاست‌های روسیه در هنگام حضورشان در خاک این کشور است.
اختلاف سیاسی میان روسیه و اوکراین از سال ۲۰۱۵ میلادی تاکنون همچنان ادامه دارد. قرار است جام‌جهانی فوتبال از ۱۴ ژوئن تا ۱۵ جولای ۲۰۱۸ در روسیه برگزار شود.


رونالدو: رئال را دوست دارم و در مادرید می‌مانم
ابرستاره رئال‌مادرید می‌خواهد تا ۴۱ سالگی در فوتبال بماند و با ادامه عضویت در رئال‌مادرید به افتخارات جدیدی برسد.
به گزارش فارس، کریستیانو رونالدو در گفت‌وگویی با مارکا، اظهار داشت: من رئال‌مادرید را دوست دارم و همین جا
می‌مانم.
وی در این گفت‌وگو درباره ماندن در مادرید گفت: بدیهی است با میل و رغبت بسیار در مادرید زندگی می‌کنم. از سال ۲۰۰۹ در این شهر هستم و از آب و هوا و مردم اینجا خوشم می‌آید. مادرید فاصله زیادی با پرتغال ندارد و می‌توان با خودرو هم به آنجا رفت‌وآمد کرد. اسپانیا کشوری زیبا است من رئال‌مادرید را دوست دارم و همینجا می‌مانم.
وی افزود: در بازی‌ها معمولا تیم‌ها می‌خواهند مرا به نحوی از کار بیندازند اما مقابل دپورتیو و خیلی خوش‌شانس نبودم. چون ضربه به صورتم خورد. البته حالا حس می‌کنم حالم بهتر است. بازهم شانس آوردم بدتر از این اتفاق نیفتاد. هنوز صورتم بهبود نیافته است اما با همین چهره هم
مشکلی ندارم.
رونالدو گفت: صادقانه بگویم هیچوقت فکر نمی‌کردم برنده توپ طلا شوم. از این بابت خیلی خوشحالم. هدفم در آینده کسب جام‌های جدید است و فقط توپ طلا
نخواهد بود.


ابراهیم‌زاده سرمربی سپاهان شد
جلسه مدیران کارخانه و باشگاه سپاهان از صبح دیروز (شنبه) برای انتخاب نهایی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه آغاز و در نهایت منصور ابراهیم‌زاده به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب و جانشین کرانچار شد. همچنین قرار بر این شد کریم قنبری همچنان در کنار تیم باشد. ابراهیم‌زاده پیش از این سابقه دستیاری در سپاهان و سرمربیگری در تیم‌های ملی ایران، ذوب‌آهن، پیکان، راه‌آهن و نفت تهران را در کارنامه دارد.
با اعلام تابش، سرپرست باشگاه سپاهان ابراهیم‌زاده در حال حاضر در خارج کشور به سر می‌برد و قرار است سه‌شنبه با حضور در باشگاه قراردادش را تا پایان فصل جاری امضا کند.
سپاهان در پایان هفته بیست‌ویکم لیگ برتر با کسب 20 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.


Page Generated in 0/0050 sec