printlogo


کد خبر: 188037تاریخ: 1396/11/9 00:00
دلایلی امیدوار‌کننده برای کاتالان‌ها
چرا باید منتظر سه‎گانه بارسلونا باشیم؟

بارسلونا در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا از شرایط خوبی برخوردار است و ظاهر امر نشان می‎دهد این تیم شانس خوبی برای کسب دوباره سه‌‎گانه اروپا دارد. زمان خوبی است که هوادار تیم فوتبال بارسلونا باشی، بویژه که این تیم بیش از همیشه خوشبین است که بتواند دوباره سه‎گانه اروپا را کسب کند.
آبی‌واناری‌ها در لالیگا با اختلاف زیاد نسبت به تیم دوم صدرنشین هستند، در جام حذفی هم به نیمه نهایی رسیدند و در لیگ قهرمانان اروپا امیدوارند. این تیم پیش از این هم سه‎گانه اروپا را کسب کرد، اما این بار امیدوار است بتواند مجددا به آن دست پیدا کند و برای این امیدواری دلایلی دارد.
این تیم در حال حاضر امید زیادی به کسب لالیگا دارد و کار را تقریبا تمام‌شده می‎داند، در نتیجه بخوبی می‎تواند تمرکزش را روی تورنمنت‌‎های دیگر بگذارد.
از طرفی در لیگ قهرمانان اروپا هم این تیم عملکردی فوق‎العاده داشته و در شرایطی به بازی‎های حذفی رسیده که در مرحله گروهی بدون شکست بوده است.
در جام حذفی هم از ۴ تیمی که به مرحله نیمه نهایی رسیدند براحتی می‏‌توان گفت بارسلونا بیشترین شانس را برای رسیدن به قهرمانی دارد.
همچنین این تیم در فاز دفاعی خوب کار کرده و مسی هم در رقابت‎های این فصل در حال تجربه کردن یکی از موفق‎ترین فصول دوران فوتبالی خود است. جدا از این با این حال که بارسلونا ترکیبی فوق‎العاده دارد در بازار نقل و انتقالات زمستانی یری مینا و کوتینیو را هم به خدمت گرفته است که برای‌شان انگیزه‎ای عالی است؛ هرچند کوتینیو نمی‏‌تواند در لیگ قهرمانان برای این تیم بازی کند. والورده هم تاثیرگذاری خوبی در این تیم داشته و همه اینها مسائلی است که شرایط را برای رسیدن بارسلونا به سه‎گانه‎ای دیگر فراهم کرده است.
 


Page Generated in 0/0048 sec