printlogo


کد خبر: 188085تاریخ: 1396/11/9 00:00
اخبار

از تماس با شماره‌های مشکوک  و ناشناس پرهیز کنید
 اپراتور همراه اول نسبت به مشاهده تماس بی‌پاسخ از سوی شماره‌های بین‌المللی ناآشنا و نامتعارف روی خطوط مشترکان موبایل و برقراری تماس مجدد با این شماره‌ها از سوی مشترکان، هشدار داد.  به گزارش شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی تماس‌های مشترکان موبایل با مرکز تماس اپراتور همراه اول و بیان مشکلات مربوط، این اپراتور در اطلاعیه‌ای درباره استفاده از نرم‌افزارهای غیراورجینال، دانلود از سایت‌های غیرمعتبر، عدم نصب و بروزرسانی آنتی‌ویروس و تماس با شماره‌های مشکوک و ناشناس هشدار داد. همراه اول با اطلاع‌رسانی درباره لزوم استفاده از نرم‌افزارهای اورجینال، عدم دانلود از سایت‌های غیرمرتبط، نصب آنتی‌ویروس و به‌روزرسانی آن و عدم تماس با شماره‌های ناشناس و مشکوک، راهکارهایی برای ایمنی تلفن‌های همراه مشترکان ارائه کرد. استفاده از برنامه‌ها و نرم‌‌افزارهای غیراورجینال می‌‌تواند مشکلات فراوانی را برای صاحبان گوشی‌‌های هوشمند همراه به دنبال داشته باشد. همچنین در پی بروز مشکلاتی که اخیراً با نام «Wangiri Fraud» برای اپراتورها به وجود آمده است، مهاجمان از طریق شماره‌های ویژه اقدام به ایجاد تماس بی‌پاسخ کرده و قربانی در صورت تماس با این شماره‌‌ها متحمل پرداخت هزینه‌‌های بالایی می‌شود لذا در صورت مشاهده تماس بی‌‌پاسخ ناآشنا، از برقراری تماس مجدد با آنها جدا خودداری کنید.


اسکان ۱۸۰۰ مسافر در فرودگاه امام
 مدیرکل روابط عمومی فرودگاه امام از اسکان ۱۸۰۰ مسافر و بازگشایی مسیرهای تردد داخلی این فرودگاه خبر داد و گفت: پروازها همچنان به دلیل کاهش دید انجام نمی‌شود. به گزارش مهر، علی کاشانی‌حیدری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی بارش شدید برف و کاهش شدید دید افقی به زیر
۲۰۰ متر پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه متوقف شد. کاشانی گفت: از شنبه‌شب تاکنون ۱۸۰۰ نفر از مسافران پروازهایی که باطل شده یا تاخیر داشته‌اند در هتل‌ها و نمازخانه‌های شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اسکان داده و ۷۰۰ تخته پتو نیز بین مسافران توزیع شد.


Page Generated in 0/0048 sec