printlogo


کد خبر: 188102تاریخ: 1396/11/10 00:00
اخبار

«آن سوی ابرها» و «بدون تاریخ بدون امضا» روی پرده
فیلم هندی مجید مجیدی به اکران نوروزی رسید!
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: ۲ فیلم سینمایی «بدون تاریخ بدون امضا» و «آن‌سوی ابرها» از 25 بهمن‌ماه اکران می‌شوند. به گزارش فارس، غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره جلسه روز گذشته این شورا گفت: بر اساس کف فروش، نمایش فیلم‌های اکران‌شده ادامه خواهد یافت. همچنین فیلم‌های «بدون تاریخ بدون امضا» در گروه قدس از تاریخ 25 بهمن‌ماه اکران می‌شود. فیلم سینمایی «آن‌سوی ابرها» نیز در گروه کورش از تاریخ 25 بهمن‌ماه اکران می‌شود. وی درباره احتمال اکران نوروزی این دو فیلم گفت: به شرط تامین کف فروش فیلم و تعداد هفته نمایش، اکران این دو فیلم می‌تواند در عید نوروز 97 ادامه یابد. فرجی در پایان درباره آیین‌نامه نمایش تاکید کرد: شورا در حال بحث و گفت‌وگو درباره آیین‌نامه جدید اکران برای سال جدید است که بعد از جشنواره فیلم فجر اجرا خواهد شد.

رونمایی از پوستر «دارکوب»
پوستر سومین فیلم بلند سینمایی بهروز شعیبی رونمایی شد. «دارکوب» نسبت به فیلم قبلی این کارگردان «سیانور»، اثری کاملا متفاوت در ژانر اجتماعی است. پوستر این فیلم توسط آتلیه سه در چهار طراحی شده است که پیش از این در طراحی و ساخت اقلام تبلیغاتی «سیانور» هم با شعیبی همکاری داشته است. مهناز افشار، سارا بهرامی، جمشید هاشم‌پور، هادی حجازی ‌فر، طوفان مهردادیان، نگار عابدی، شادی کرم‌رودی، ثریا حلی، آتیه جاوید، علیرضا کی‌منش، ندا عقیقی و امین حیایى بازیگران فیلم هستند که هر کدام نقش‌های متفاوتی را در «دارکوب» ایفا کرده‌اند. دارکوب محصول موسسه سینمایی سیمای مهر به تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی است.


مستند «پرده‌نشین» در تلویزیون
مستند «پرده‌نشین» درباره سردار شهید علی ییلاقی از تلویزیون پخش می‌شود. به گزارش «وطن امروز»، علی ییلاقی از دانشجویان پیرو خط امام در سال‌های انقلاب بود که بعد از انقلاب برای مبارزه با جریان‌های تجزیه‌طلب گنبد و کردستان وارد میدان جنگ شد و بعد از آن در جنگ تحمیلی فرماندهی لشکر 25 کربلای مازندران را برعهده داشت. وی در عملیات والفجر یک جانباز شد و اخیرا به جمع یاران شهیدش شتافت. خانواده علی ییلاقی اخیرا به دیدار رهبر انقلاب رسیده بود که در این دیدار ایشان به پسران شهید ییلاقی فرمودند: شما‌ها جوانید، شما‌ها نسل سومید؛ جوان نسل سوم، از جوان نسل اول امیدبخش‌تر است در صورتی‌ که بتواند ایمانش را حفظ کند. این مستند به نویسندگی میکائیل دیانی و ساخته جبارزاده، تهیه‌کننده و کارگردان آثار دفاع‌مقدسی است.


فیلم وودی آلن ممکن است هرگز اکران نشود
با توجه به همه شایعاتی که پیرامون سوء‌رفتار جنسی وودی آلن مطرح شده این احتمال تقویت شده که جدیدترین فیلم وی با عنوان «روز بارانی در نیویورک» هرگز اکران نشود. به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، به گفته منابع نزدیک به این پروژه، این فیلم که توسط آمازون توزیع می‌شود ممکن است هرگز روی پرده‌های سینما نرود. آمازون تاکنون نه روز اکران فیلم را اعلام و نه گروه روابط عمومی آن را انتخاب کرده است. وودی آلن نویسنده و کارگردانی بود که همواره می‌توانست بهترین سرمایه‌گذاران را داشته باشد و از بهترین استعدادهای جوان در فیلمش بهره بگیرد اما انگار آن روزها به سر رسیده است. یکی از چهره‌های سینمایی گفته است او ممکن است حتی برای فیلم جدیدش نتواند بازیگری برای همکاری پیدا کند. چندین تن از بازیگران فیلم‌های قبلی وی اعلام کرده‌اند دیگر با وی همکاری نمی‌کنند و حتی دستمزدشان برای فیلم را به صندوق حمایت از زنان واریز کرده‌اند. همه اینها پس از ادعای سوء‌رفتار جنسی از سوی دیلن فارو، دخترخوانده وی ایجاد شد که مدعی بود پدرخوانده‌اش در سال ۱۹۹۲ و زمانی که وی 7 سال داشت از وی سوء‌استفاده جنسی می‌کرد. هر چند این ادعاها همان زمان و توسط 2 دادگاه بررسی و رد شد اما ماجرای آزار جنسی که در هالیوود به راه افتاده موجب شده به این ادعاها توجه بیشتری شود.


Page Generated in 0/0054 sec