printlogo


کد خبر: 188107تاریخ: 1396/11/10 00:00
اخبار

محرومیت سعید معروف تا اطلاع ثانوی
سازمان لیگ فدراسیون والیبال اعلام کرد سعید معروف تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات لیگ برتر محروم است.
به گزارش مهر،  هفته نهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام شهید «محسن حججی» روز گذشته با ۶ دیدار در شهرهای تهران، کاشان، اردکان، آمل، گنبد و ارومیه پیگیری شد که دیدار تیم‌های خاتم اردکان و پیکان تهران در اردکان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر با نتیجه ۳ بر یک به سود خاتم به پایان رسید. بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون والیبال، با توجه به گزارش ناظر مسابقه پیکان تهران و خاتم اردکان، سعید معروف، کاپیتان تیم پیکان به علت اهانت به داور مسابقه طبق بند ۵-۹ آیین‌نامه انضباطی تا اطلاع ثانوی و تشکیل کمیته انضباطی از حضور در مسابقات لیگ برتر محروم شد.
 
درخشش دوباره جهانبخش در آلکمار
آلکمار با درخشش علیرضا جهانبخش توانست ویلم تیلبورگ را شکست دهد. به گزارش ایسنا، در هفته بیستم رقابت‌های لیگ هلند چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها آلکمار موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر میزبانش ویلم تیلبورگ را شکست دهد. علیرضا جهانبخش گل دوم تیمش را به ثمر رساند و پاس گل اول تیمش را فراهم کرد تا درخشش خوبی در این دیدار داشته باشد.
 
بارسلونا شکست را به پیروزی تبدیل کرد
بارسلونا برابر آلاوس توانست شکست را به پیروزی تبدیل کند و به 3 امتیاز بازی برسد.
بارسلونا در آخرین بازی یکشنبه‌شب از هفته بیست و یکم لالیگا برابر آلاوس قرار گرفت و 2 بر یک در نوکمپ پیروز شد. آبی‌واناری‌ها در نیمه نخست تیم برتر بودند اما در یک ضدحمله دروازه‌شان در دقیقه 23 باز شد. پس از این گل تلاش‌های میزبان برای به تساوی رساندن بازی بی‌نتیجه بود و در نهایت آلاوس پیروز نیمه اول شد. در نیمه دوم بارسا بیشتر تیم میهمان را تحت فشار قرار دارد اما فرصت‌ها یکی از پس دیگری از بین می‌رفت. مدافعان حریف با تمام وجود از دروازه‌شان حفاظت می‌کردند تا اینکه حرکت زیبای آندرس اینیستا و پاس خوبش باعث شد لوییس سوارس گل مساوی را در دقیقه 72 به ثمر برساند. آبی‌واناری‌ها به حملات‌شان ادامه دادند و داور یک ضربه آزاد در نزدیکی محوطه جریمه اعلام کرد که لیونل مسی به زیبایی دروازه میزبان را باز کرد و پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد. آبی‌واناری‌ها با به دست آوردن این پیروزی با 57 امتیاز صدرنشینی خود را قطعیت بخشیدند. پیش از این بازی سویا به مصاف ختافه رفت که این دیدار با تساوی یک-یک به پایان رسید.
 
تساوی المپیاکوس در شب گلزنی انصاری‌فرد
المپیاکوس با گلزنی مهاجم ایرانی‌اش برابر آستراس تریپولیس مساوی کرد. به گزارش ایسنا، المپیاکوس یکشنبه در هفته نوزدهم سوپرلیگ یونان برابر آستراس تریپولیس قرار گرفت و به تساوی یک-یک مقابل میزبانش دست یافت. کریم انصاری که در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت توانست در دقیقه 39 از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی برساند. مهاجم ایرانی 90 دقیقه برای المپیاکوس بازی کرد. المپیاکوس با 42 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.
 
پرسپولیس از طارمی به فیفا شکایت نمی‌کند
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد از مهاجم سابق خود به فیفا شکایت نخواهد کرد.
پس از اینکه مهدی طارمی در یک برنامه تلویزیونی علیه مدیران سابق باشگاه پرسپولیس صحبت کرد، خبرهایی شنیده شد مبنی بر اینکه مدیران این باشگاه به خاطر صحبت‌های او و همین‌طور پرداخت نشدن پولی که قرار بود بابت انتقالش به الغرافه به حساب باشگاه واریز شود، قرار است به فیفا شکایت کنند. مسؤولان این باشگاه اما اعلام کردند قرار نیست شکایتی به فیفا انجام شود. باشگاه پرسپولیس اعلام کرد فقط از طارمی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرده و این شکایت را پیگیری خواهد کرد. باشگاه الغرافه نیز تا آخر این هفته فرصت دارد مبلغ ۵۰۰ هزار دلاری را که در قرارداد انتقال طارمی تعیین شده بود به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کند. طارمی  هم باید ۱۰۰ هزار دلار به حساب باشگاه واریز کند. همچنین از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد پیشنهادی جهت جذب صادق محرمی از باشگاه دیناموزاگرب کرواسی به باشگاه رسیده است که بررسی این پیشنهاد فعلا مسکوت مانده، چرا که پرسپولیسی‌ها اعلام کردند به این بازیکن در طول فصل نیازمندند.
 

Page Generated in 0/0050 sec