printlogo


کد خبر: 188109تاریخ: 1396/11/10 00:00
سانحه رانندگی، مهدی قائدی را به «آی‌سی‌یو» کشاند
فوتبال در شوک

بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از سانحه رانندگی به بیمارستان منتقل شد. مهدی قائدی، هافبک- مهاجم جوان استقلال که برای کارهای مربوط به دانشگاهش به بوشهر رفته بود بامداد دوشنبه در حادثه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستان خلیج‌فارس شد. 
او به همراه برخی دوستانش سوار بر ماشین در حال بازگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که خودروی آنها در اتوبان امام علی (ع) بوشهر واژگون می‌شود. 
در سانحه واژگونی خودرو، غیر از مهدی قائدی 3 نفر دیگر هم در ماشین بوده‌اند.  2 نفر جراحات سطحی داشتند که بعد از مداوای سرپایی از بیمارستان ترخیص شدند.  یک نفر در ‌آی‌سی‌یو است و مهدی قائدی هم به علت خونریزی داخلی به اتاق عمل رفته و بعد از انجام عمل، در‌ آی‌سی‌یو بستری شده است. 
وضعیت قائدی پایدار شد
بر اساس آخرین اخبار تاییدشده از بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر، همراه مهدی قائدی فوت نکرده و وضعیت بازیکن استقلال نیز در شرایط پایداری قرار دارد. این سانحه رانندگی در اتوبان امام علی(ع) بوشهر رخ داد که باعث شد مهدی قائدی، بازیکن جوان استقلال به همراه سایر سرنشین‌های خودرو دچار مصدومیت شوند که مهدی قائدی به همراه یکی از همراهانش در بیمارستان خلیج‌فارس بوشهر بستری شدند. دکتر زارع‌زاده، مدیر اورژانس بیمارستان شهدای خلیج‌فارس ضمن رد خبر فوت همراه مهدی قائدی گفت: سرنشینان خودرو ۵ نفر بودند که ۳ نفر سرپایی درمان و مرخص شدند ولی قائدی به دلیل شدت ضربه و خونریزی داخلی تحت عمل جراحی  قرار گرفت و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برد و شرایط پایداری دارد. معاون درمان بیمارستان شهدای خلیج‌فارس ادامه داد: فعلا شرایط انتقال قائدی به بیمارستان دیگری فراهم نیست و این اطمینان خاطر را به هواداران استقلال می‌دهیم که با تمام امکانات مجهز بیمارستان به درمان این بازیکن ادامه خواهیم داد. زارع‌زاده تاکید کرد:‌ این حادثه هیچ فوتی‌ای نداشته است. 
کبد بازیکن استقلال نیاز به پیوند ندارد
پزشکان مهدی قائدی درباره آخرین وضعیت این بازیکن تاکید کردند طحال او تخلیه و کبدش نیز عمل شده است. آنها تاکید دارند کبد این بازیکن فعلا نیازی به پیوند ندارد. علیرضا باقری، رئیس بخش پیوند اعضای بیمارستان شهدای خلیج‌فارس نیز در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت قائدی اظهار کرد: کبد قائدی عمل شده است و فعلا کبد او نیاز به پیوند ندارد.  الان هم در آی‌سی‌یو به سر می‌برد.  در حال حاضر فقط کبد قائدی عمل و طحالش هم تخلیه شده است. وضعیت او رو به بهبود است. او در پاسخ به این سوال که آیا قائدی می‌تواند به تهران منتقل شود، گفت: این کار اصلا لزومی ندارد.  همه کارهایی که باید برای او انجام می‌شده، انجام شده است. کسی که کبدش عمل شده صلاح نیست چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی به جای دیگری منتقل شود.  او در حال حاضر زیر بهترین دستگاه‌ها است و همان کاری که در تهران می‌خواست انجام شود در بوشهر انجام شده است. در حال حاضر زود است که او حتی به بخش منتقل شود. او درباره وضعیت احمدرضا شاکر، یکی از همراهان قائدی تصریح کرد: هنوز مرگ مغزی او تایید نشده ولی وضعیت خوبی هم ندارد. 
 

Page Generated in 0/0145 sec