printlogo


کد خبر: 188164تاریخ: 1396/11/11 00:00
اخبار

مسؤولان برای گرانی و فساد صادقانه عذرخواهی کنند
امام‌جمعه موقت تهران از مسؤولان خواست صادقانه از مردم عذرخواهی کنند و بدون آنکه با ایراد مردم عناد کنند، قبول کنند اشکالی در کارشان هست. آیت‌الله کاظم صدیقی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اعتراضات اخیر به مشکلات معیشتی و اقتصادی، گفت: اعتراض از حقیقت و واقعیت مسؤولان نشأت می‌گیرد و این مردمی که امروز اعتراض دارند، همان کسانی هستند که انقلاب و حکومت را به‌وجود آورده‌اند و هیچ عنادی با مسؤولان ندارند.
وی با بیان اینکه اگر روزی انقلاب و نظام اسلامی به خطر بیفتد، همین مردم هستند که در خیابان‌ها برای دفاع از نظام در صحنه خواهند بود، تصریح کرد: این مردم نقد دارند، اعتراض دارند، مسؤولان باید بیدار شوند، این اعتراض‌ها صدای هشدار و بیدارباش به مسؤولان است. لابد مسؤولان کارشان را خوب انجام ندادند که ولی‌نعمتان‌شان اعتراض می‌کنند.
آیت‌الله صدیقی گفت: پیشنهاد من به مسؤولان این است که گوش شنوا داشته باشند، اعتراض مردم را حمل بر دلسوزی آنها کنند و مشکلات مردم را رفع کنند؛ نسبت به گذشته نیز با زبان عذر و احترام با مردم صحبت کنند؛ هیچ اشکالی ندارد که صادقانه بگویند مردم! ما عذر می‌خواهیم که در فلان جا مسامحه کردیم و فساد شد؛ در اطراف برخی از مسؤولان فسادهای هنگفتی شده است.
وی با بیان اینکه زبان عذر، احترام به مردم است، گفت: اگر مسؤولان با زبان عذر با مردم صحبت کنند و حتی بگویند توان رفع برخی مشکلات را ندارند، همین معترضان برای کمک به آنها به صحنه خواهند آمد، همان‌طور که در زمان جنگ به صحنه آمدند.

فروش اطلاعات کاربران ایرانی‌ توسط تلگرام به آمریکا و اسرائیل
رئیس سازمان پدافند غیرعامل می‌گوید: تلگرام برای درآمدزایی، اطلاعات به‌دست‌آمده از ایران در فضای مجازی را به اسرائیل و آمریکا می‌فروشد. سردار غلامرضا جلالی در سخنرانی خود در جمع مدیران کل پدافند غیرعامل استان‌های  سراسر کشور عوامل اعتراضات و آشوب‌های اخیر را مثلث سه‌ضلعی «فضای مجازی»، «بستر و زمینه مشکلات اقتصادی» و «تهدیدهای دشمن» خواند و گفت: تلگرام شبکه‌ای است که به‌واسطه به‌کارگیری مدیریت هوشمند در آن به حدود 16 دسته از اطلاعات کاربران مثل شماره تلفن، تقویم کاری، عکس‌ها، مکان و... دسترسی دارد. این اطلاعات در سرورهایی انبار می‌شود که در کشور ما نیستند، روی آنها داده‌کاوی صورت می‌گیرد و بعد از پردازش اطلاعات داده‌های حجیم یا همان بیگ‌ دیتا (BIG DATA) به‌وجود می‌آیند، بیگ دیتاهایی که براحتی با آن می‌توانند به موضوعات ریز اطلاعاتی هر جامعه پی ببرند. وی با اشاره به مشتری خاص این بیگ دیتاها گفت: پاول دوروف برای ارائه خدمات تلگرام از ما پول نمی‌گیرد، در نتیجه برای درآمدزایی این اطلاعات را به کسانی که به آنها برای تجزیه و تحلیل کشور ما نیاز دارند می‌فروشد. مسلماً اطلاعات ما در تلگرام مشتری‌های خاص خودش را دارد؛ مشتری‌هایی مثل آمریکایی‌ها، رژیم صهیونیستی و منافقین و هر گروهی که ظرفیت نیروی عملیاتی مخالف علیه ما را داشته باشد و نمونه آن حادثه دهم دی‌ماه سال جاری است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور ضلع سوم حوادث اخیر را مسأله دشمنی و تهدیدات آمریکا دانست و تصریح کرد: آقای مایک به‌عنوان فرمانده اقدامات براندازی ایران انتخاب شده بود. آنها 2 نقشه 40 و 20 روزه داشتند. در نقشه 40 ‌روزه مردم را باید به‌بهانه مشکلات اقتصادی بسیج می‌کردند و سازمان‌های مخالف جمهوری اسلامی مثل منافقین باید سازماندهی می‌شدند و نکته مهم این نقشه 40 روزه، عدم استفاده از سلاح بود.
وی ادامه داد: در نقشه 20 روزه حمله مسلحانه شروع می‌شد و قرار بود اغتشاشات به فاز خشونت کشیده شود. تمام خط‌دهی، آموزش، هماهنگی و... این موارد به‌عهده تلگرام بود. از توئیتر هم برای ارتباط نخبه‌ها و فرماندهان عملیات استفاده می‌شد.


Page Generated in 0/0051 sec