printlogo


کد خبر: 188180تاریخ: 1396/11/11 00:00
کوتاه و گویا

سعید کارگران، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک شهرداری تهران اظهار داشت: همزمان با بارش  برف  به شکرانه نزول این رحمت الهی، شهرداری منطقه یک با هدف ترغیب خانواده‌ها به تفریحات سالم و بهره‌مندی از طبیعت زیبای زمستانی، اقدام به برپایی جشنواره آدم‌برفی در بوستان نیاوران کرد.
سومین دوره‌ جشنواره بهارستان ٩٧ در بخش‌های هنرهای محیطی و آذین‌بندی خلاق و نوگرا، درختستان، دیوارهای کوچک شهر من و تخم‌مرغ‌های نوروزی برگزار می‌شود. این جشنواره با محوریت فراهم کردن زمینه‌های عملی برای تجربه‌های نو در هنرهای شهری با توجه به ظرفیت‌های موجود شهر تهران و با تأکید بر جنبه‌های جشنواره‌‌‌‌ای ناشی از حضور هنرمندان هنگام خلق اثر در شهر اجرا خواهد شد.
مریم سادات‌حسینی، مدیرگروه زنان و زایمان دانشگاه شهید بهشتی، هورمون‌درمانی را تیغ دولبه درمان یائسگی دانست و گفت: استفاده از هورمون‌درمانی در درمان افرادی که به یائسگی زودرس مبتلا شده یا افرادی که با مشکلات یائسگی روبه‌رو هستند، می‌تواند با عوارض و فوایدی همراه باشد.
پرویز افشار، معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه وجود همیاران در مقاطع اولیه‌ِ تحصیلی بویژه در مقطع پیش‌دبستانی و سال‌های اول و دوم ابتدایی لازم است، گفت: طی تحقیقات انجام شده 75 درصد از مصرف‌کنندگان موادمخدر، قبل از ورود به دانشگاه به این مواد گرایش داشته‌اند.


Page Generated in 0/0060 sec