printlogo


کد خبر: 188212تاریخ: 1396/11/11 00:00
اخبار

صعود ذوب‌آهن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا
تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از سد تیم ایزاول هندوستان عبور کرد تا چهارمین سهمیه ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. ذوب‌آهن در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف تیم ایزاول هندوستان رفت که بازی با نتیجه 3 بر یک به سود ذوب‌آهن  به پایان رسید. به این ترتیب ذوب‌آهن به مرحله گروهی صعود کرد و با تیم‌های الدحیل قطر، الوحده امارات و لکوموتیو تاشکند همگروه شد. شاگردان امیر قلعه‌نویی چهارمین سهمیه آسیایی ایران را در لیگ قهرمانان به دست آوردند. ذوب‌آهن در نخستین بازی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی  ۲۳ بهمن‌ماه در قطر باید به مصاف تیم الدحیل برود.

نوروزی: علائم حیاتی قائدی پایدار است
مهدی قائدی، بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال در شرایطی به دلیل سانحه رانندگی در بیمارستان خلیج‌فارس بوشهر بستری است که دکتر امین نوروزی عضو هیات‌رئیسه فدراسیون و دکتر سودابه وحدت رئیس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر به صورت ویژه روند درمان این ورزشکار را پیگیری می‌کنند. دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان این مطلب، افزود: حسب گزارش دریافتی، مهدی قائدی که به دلیل آسیب‌دیدگی شدید کبد دچار خونریزی  شده بود بعد از تدابیر درمانی لازم جهت تثبیت وضعیت شوک به اتاق عمل انتقال یافت و ترمیم کبد توسط دکتر رحمانیان انجام شد. قائدی سپس به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل و جهت پیشگیری از خونریزی‌های احتمالی  بعدی، برای ایشان داروهای بیهوشی تجویز شد و تنفس وی با دستگاه ونتیلاتور کنترل می‌شود، البته همه علائم حیاتی‌اش پایدار است. رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: طبق آخرین گزارش واصله از ساعت 11:30 امروز (دیروز) کاهش دوز داروهای بیهوشی قائدی آغاز شده و خوشبختانه علائم حیاتی پایدار است. رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: متاسفانه احمدرضا شاکر که از همراهان قائدی بود به دلیل آسیب‌دیدگی در ناحیه سر دچار تورم شدید مغزی شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و طبق همین گزارش  وی در کمای عمیق به سر می‌برد.

ساموئل سارفو با سایپا قرارداد امضا کرد
مدافع غنایی دیروز قراردادش را با تیم فوتبال سایپا امضا کرد. ساموئل سارفو مدافع ۲۷ ساله اهل غناست که در لیگ برتر غنا بازی کرده و عضو تیم‌ملی (ب) غنا هم هست. این بازیکن سپتامبر ۲۰۱۷ در مسابقات جام غرب آفریقا با تیم‌ملی (ب) غنا به مقام قهرمانی رسید که در فینال آن مسابقات نیجریه را ۴ بر یک شکست دادند. این مدافع دیروز قراردادش را با تیم سایپا امضا کرد. علی حاتم، سرپرست تیم سایپا
در گفت‌وگو با فارس این خبر را تایید کرد.

نامه احساسی مورینیو به هوادار ۹۴ ساله یونایتد
سرمربی پرتغالی منچستریونایتد با انتشار نامه‌ای یه یک هوادار کهنسال باشگاه، برای او آرزوی بهبودی کرد. فردریک اسچوفیلد، هوادار باسابقه منچستریونایتد که ۹۴ سال سن دارد، در روزهای اخیر به بیماری دچار شده است و به همین خاطر ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد قبل از بازی با تاتنهام اقدام به نوشتن نامه‌ای برای این هوادار کرد. ژوزه مورینیو در این نامه خود نوشت: ما اخیرا از خدماتی که شما به منچستریونایتد ارائه کردید آگاهی یافتیم. من این نامه را نوشتم تا از حمایت‌هایی که در طول این سال‌ها از باشگاه داشتید تشکر کنم. شور و شوق هواداران همچنان ما را خوشحال و سرزنده خواهد کرد. می‌دانم که اخیرا دوران سختی را سپری کردید ولی بدانید من، بازیکنان و کادرفنی به شما فکر می‌کنیم. نوه اسچوفیلد که هوادار منچسترسیتی است با تشکر از این اقدام مورینیو گفت: واقعا از این اقدام باشگاه منچستریونایتد تشکر می‌کنم. من هوادار سیتی و در جبهه مخالف هستم ولی فوتبال مواقعی که نیاز باشد، ما را متحد می‌کند. منچستریونایتد تاکنون هر 5 دیدار خود را در سال ۲۰۱۸ با برتری پشت سر گذاشته است و گلی نیز دریافت نکرده که نشان از شرایط خوب این تیم دارد. شاگردان مورینیو امشب باید در ویمبلی لندن برابر تاتنهام قرار گیرند دیداری که به احتمال زیاد نخستین حضور آلکسیس سانچس در ترکیب اصلی یونایتد در لیگ برتر خواهد بود.
 


Page Generated in 0/0064 sec