printlogo


کد خبر: 188219تاریخ: 1396/11/11 00:00
اخبار

خبر خوش معاون صدا برای اهالی رادیو
حمید شاه‌آبادی، معاون صدای رسانه ملی از حذف نشدن هیچ‌کدام از شبکه‌های رادیویی صداوسیما خبر داد. به گزارش مهر، شاه‌آبادی درباره حذف یا راه‌اندازی شبکه‌‌های جدید در رادیو گفت: ما بنای حذف هیچ شبکه‌ای را نداریم ولی به دلایل خوب یا بد بعضی از شبکه‌ها پیش از این تعطیل شده و در قالب یک گروه در دل شبکه‌‌های موجود قرار گرفته‌‌‌اند. البته 4 طرح برای ایجاد شبکه‌‌های جدید وجود دارد ولی به دلیل مسائل و مشکلات مالی ما ابا داریم که شبکه‌‌های جدید را ایجاد کنیم. با این حال در سال ۹۷ بنای ما بر این است که به بخش‌های تولیدی رادیو ثبات جدی بدهیم و تمرکزی جدی روی برندسازی برنامه‌‌های شاخص داشته باشیم. وی همچنین درباره برنامه «جمعه ایرانی» که سابقه زیادی در رادیو دارد و قرار است از شبکه تلویزیونی «شما» به تولید برسد، یادآور شد: من برای بازگشت همه کسانی که از رادیو رفته‌‌اند در چارچوب موازین کشور و ارزش‌‌های رسانه‌ای اعلام آمادگی کردم. جلسه‌ای هم با آقای سعید توکل، تهیه‌کننده برنامه «جمعه ایرانی» داشتم و او هر زمان که اراده کند جایش در رادیو ایران است و فکر می‌کنم هر مقدار از این ظرفیت‌ها که استفاده نشده است مورد استفاده قرار می‌گیرد.


چاپ دوم برای یک کتاب روشنگرانه
کتاب «مکتب در فرآیند نواندیشی» که اثری در نقد دیدگاه‌های محسن کدیور در حوزه شیعه‌شناسی است به چاپ دوم رسید. به گزارش فارس، چاپ دوم کتاب «مکتب در فرآیند نواندیشی» در نقد دیدگاه‌های محسن کدیور در حوزه شیعه‌شناسی نوشته حسن علی‌ پوروحید از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد. کتاب «مکتب در فرآیند نواندیشی» در 3 بخش و 3 پیوست تدوین و نگاشته شده است: «نواندیشی در حوزه امامت»، «نواندیشی در حوزه فقاهت» و «نواندیشی در حوزه مکاتب و فرق». «معمای استحاله»، «نواندیشی سکولار» و «الهیات دگراندیشی» نیز عناوین 3 پیوست کتاب هستند. بررسی موضوعاتی از جمله جایگاه نصب الهی و نص نبوی در امامت، جایگاه عصمت در امامت، جایگاه علم غیبی و الهی در امامت، جایگاه ولایت باطنی و تکوینی در اندیشه امامت، جایگاه، نظریه علمای ابرار و نسبت آن با امامت، سلب اصالت و حجیت از منابع اعتقادی شیعه، نگاه کلان به شیعه‌شناسی کدیور و تبیین و نقد نظریات کدیور درباره بهائیت، وهابیت و مدرنیسم از مهم‌ترین بخش‌های این کتاب است. چاپ دوم کتاب «مکتب در فرآیند نواندیشی» در 296 صفحه، قطع رقعی، تیراژ یکهزار نسخه و قیمت 15 هزار تومان عرضه شده است.


اسپیلبرگ باز هم سراغ «ایندیانا جونز» رفت
کارگردان آمریکایی تایید کرد که فیلم بعدی او قسمت پنجم از مجموعه «ایندیانا جونز» خواهد بود. به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، استیون اسپیلبرگ که جدیدترین فیلمش با عنوان «پست» در میان نامزدهای بهترین فیلم سال اسکار ۲۰۱۸ جای دارد، بار دیگر شخصیت هریسون فورد را به پرده‌های سینما بازمی‌گرداند. قسمت پنجم ایندیانا جونز قرار است سال ۲۰۲۰ روی پرده‌های نقره‌ای برود و تولید آن در سال ۲۰۱۹ شروع می‌شود. این پروژه هنوز عنوان ندارد و علاقه‌مندان منتظرند ببینند این فیلم قبل از پروژه موزیکال اسپیلبرگ از راه می‌رسد یا پس از آن؟ در حالی که پیش‌تر مطرح شده بود اسپیلبرگ قصد دارد به بازسازی «داستان وست ساید» بپردازد، گفته شده ساخت این فیلم پس از «ایندیانا جونز» صورت می‌گیرد. جدیدترین قسمت ایندیانا جونز «ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه کریستال» بود که سال ۲۰۰۸ اکران شد و ۱۹ سال پس از سه‌گانه اصلی آن روی پرده‌ها رفت. جرج لوکاس که به خلق این شخصیت کمک کرد، تهیه‌کننده این فیلم خواهد بود و جان ویلیامز بار دیگر مسؤولیت تولید موسیقی متن را برعهده خواهد داشت. «ایندیانا جونز ۵» ۱۰ جولای ۲۰۲۰ راهی پرده‌های سینماها می‌شود. این در حالی است که فیلم بعدی اسپیلبرگ با عنوان «بازیکن شماره یک آماده» ۳۰ مارس ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.


Page Generated in 0/0050 sec