printlogo


کد خبر: 188252تاریخ: 1396/11/12 00:00
کوتاه و گویا

  رئیس مرکز مدیریت محیط‌زیست شهرداری تهران گفت: هدف از ارزیابی اثرات محیط‌زیستی متوقف کردن پروژه‌ها نیست، بلکه اجرای آنها به صورت پایدار و سازگار با محیط‌زیست است. صدرالدین علیپور در نشست مشترکی که پیرامون انجام مطالعات توجیه فنی، اقتصادی، زیست‌محیطی و... تمام طرح‌ها و پروژه‌‌های عمرانی و زیربنایی شهرداری تهران با حضور مدیران شهری مجموعه شهرداری برگزار شد، گفت: با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب بر پیوست‌‌های محیط زیستی مطابق با ماده 38 برنامه ششم توسعه، حفاظت از محیط‌زیست و نظارت بر ارزیابی زیست‌محیطی(EIA) پروژه‌ها در اولویت امور قرار دارد.
  نمایش محیطی «شهرهای نامرئی» نوشته «ایتالو کالوینو» و کارگردانی «پینو دی بودوا» از روز 29 دی‌ تا 2 بهمن‌ هر شب از ساعت 21 به مدت 90 دقیقه در ساختمان موزه زندان سیاسی باغ‌موزه قصر اجرا شد.
  معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13 تهران از اسکان بیش از 400 بی‌خانمان طی 3 شب در مددسرا و گرمخانه شهید دوران منطقه خبر داد. ابراهیمی سوته گفت: با شروع بارش برف و کاهش محسوس دما، فعالیت برای ساماندهی افراد بی‌خانمان سطح منطقه آغاز شد به طوری که گشت‌های شبانه‌روزی اداره خدمات اجتماعی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه در سطح محلات مشغول فعالیت هستند و افراد بی‌خانمان را به مددسرای شهید دوران منتقل می‌کنند.


 


Page Generated in 0/0057 sec