printlogo


کد خبر: 188402تاریخ: 1396/11/15 00:00
اخبار

تست شدن «کوتینیو» در پست‌های مختلف بارسلونا
سرمربی بارسلونا در تلاش است پستی مناسب برای خرید جدید تیمش پیدا کند و در بازی‎های مختلف او را در پست‌های متفاوت محک زده است. روز پنجشنبه فلیپه کوتینیو سومین بازی‎اش به عنوان بازیکن تیم فوتبال بارسلونا را انجام داد اما به نظر والورده هنوز به دنبال پیدا کردن پستی مناسب برای او در تیمش است. در بازی مقابل والنسیا کوتینیو تعویض شد و در سمت راست بازی کرد اما خیلی زود به سمت مرکز زمین و سمت چپ منتقل شد و بیشتر در این قسمت از زمین حاضر بود. این بازیکن برزیلی جانشین الکس ویدال شد که یکی از ستاره‎‏های زمین بود اما در نخستین‌ دقایق در سمت راست بازی کرد. در بازی مقابل آلاوز، او برای هر تماس با توپ تشویق شد چون هواداران از گران‏ترین بازیکن تاریخ تیم‌شان انتظار زیادی داشتند. ستاره اسبق لیورپول بسیار تهاجمی و فعال بود و بیشتر در فشار به خط دفاعی حریف تاثیرگذار بود. در بازی مقابل اسپانیول، او کارش را در سمت چپ به پایان برد، جانشین اینیستا شد، همان جایی که بیشتر در لیورپول بازی می‏‌کرد اما در بازی آزادی داشت و در قسمت‏های دیگر زمین هم دیده شد. به نظر می‌‏رسد  والورده به دنبال پیدا کردن پستی مناسب برای او است که هنوز موفق نشده است.
 
دعوت کمیته‌ بین‌المللی پارالمپیک از کره‌شمالی
کمیته‌ بین‌المللی پارالمپیک (IPC) از کره‌شمالی دعوت کرد تا در بازی‌های پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ شرکت کند. این نخستین‌بار خواهد بود که این کشور در بازی‌های پارالمپیک زمستانی حضور می‌یابد. به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از سایت Inside the games، کمیته‌ بین‌المللی المپیک اعلام کرد رایزنی لازم با مسؤولان برگزاری پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ را انجام می‌دهد تا اطمینان حاصل شود کره‌شمالی برای نخستین‌بار می‌تواند در پارالمپیک زمستانی شرکت کند. کره‌شمالی قصد دارد دو ورزشکار خود را به این بازی‌ها بفرستد. دو ورزشکار پارالمپیک اسکی کره‌شمالی ماه گذشته در مسابقات جام‌جهانی آلمان حضور بین‌المللی خود در مسابقات را آغاز کرده‌اند. پیش از این کره‌شمالی در پارالمپیک تابستانی ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ حضور داشته است. هفته‌ گذشته IPC به کره‌شمالی و کره‌جنوبی پیشنهاد داد در مراسم افتتاحیه بازی‌های پارالمپیک زمستانی امسال با هم رژه بروند. اندرو پارسونز، رئیس کمیته‌ بین‌المللی پارالمپیک معتقد است حضور کره‌شمالی در بازی‌های پارالمپیک زمستانی امسال پیام صلح را به جهان می‌فرستد. بازی‌های پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ چانگ از نهم تا ۱۸ مارس برگزار می‌شود و ۶۵۰ ورزشکار از ۴۵ کشور در این بازی‌ها شرکت می‌کنند. ۸۰ مدال در 6 رشته ورزش مختلف به ورزشکاران بازی‌های پارالمپیک زمستانی امسال اعطا می‌شود.

مصدومیت انصاری جدی نیست
محمد انصاری می‌تواند پرسپولیس را در دیدار با صنعت‌نفت آبادان همراهی کند. محمد انصاری در جریان بازی روز جمعه پرسپولیس در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال مقابل سپاهان اصفهان، دچار مصدومیت شد. اخباری درباره غیبت وی در بازی بعدی پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت در آبادان به گوش می رسد اما او که برای انجام تمرینات ریکاوری در اردوی هفتگی تیم‌ملی فوتبال حاضر شد، مشکلی برای تمرین کردن نداشت.


Page Generated in 0/0109 sec