printlogo


کد خبر: 188411تاریخ: 1396/11/16 00:00
استقلال بعد از 12 هفته طعم باخت را چشید
قدرتنمایی قلعه

دیدار ذوب آهن و استقلال در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر با شکست آبی‌ها به پایان رسید تا این تیم پس از حضور شفر دومین شکست خود را متحمل شود. آخرین دیدار از هفته بیست و دوم  بین تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که این بازی با برتری ۲ بر یک ذوب‌آهن به پایان رسید. وریا غفوری(۳۱) برای استقلال و استنلی کی‌روش (۶۱ - پنالتی) و محمدرضا حسینی (۹۱) برای ذوب‌آهن گل زدند. نیمه اول این بازی با حملات پرتعداد 2 تیم همراه بود و بارها دروازه‌ها تهدید شد. در این بین سهم استقلال بیشتر از میزبان بود و چند موقعیت خوب را توسط وریا غفوری ایجاد کردند که همین بازیکن در دقیقه ۳۱ موفق شد یکی از موقعیت‌هایش را به گل برتری تبدیل کند. با شروع نیمه دوم باز هم 2 تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر انجام دادند که سهم ذوب‌آهن بسیار بیشتر از حریف بود و بارها تا آستانه باز کردن دروازه حسینی پیش رفت و بالاخره در دقیقه 61 کی‌روش از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. درحالی که 2 تیم آماده تقسیم امتیازات بودند این ذوب‌آهن بود که در دقیقه 91 توسط محمدرضا حسینی گل دوم را به ثمر رساند.
آشتی رحمتی و ژنرال
پیش‌بینی‌ها از بازی ذوب‎آهن و استقلال، یک بازی جذاب و پرحادثه بود اما اتفاق بزرگ این بازی، قبل از سوت آغاز آن و در بیرون از زمین رخ داد. جایی که مهدی رحمتی با یک دسته گل به سمت امیر قلعه‎نویی رفت و با او آشتی کرد. این دو پیش از این رابطه خوبی با هم نداشتند و حدود یک سال و نیم پیش یکی از بزرگ‌‎ترین جنجال‌های فوتبالی در زمین را رقم زدند. اردیبهشت سال 95 بود که در بازی استقلال و تراکتورسازی، مهدی رحمتی در همان دقایق ابتدایی بازی مدعی شد که نیمکت‌نشینان تراکتور و شخص امیر قلعه‌نویی در حال توهین و فحاشی هستند. او در ادامه در حرکتی عجیب انگشتش را روی بینی خود گذاشت و به این شکل قلعه‌نویی را دعوت به سکوت کرد. حرکتی که باعث اخطار گرفتن او هم شد. در پایان بازی هم اگر دخالت ماموران انتظامی نبود کار به درگیری فیزیکی می‌کشید. پس از یک سال و نیم، رحمتی در حرکتی غیرمنتظره و ناگهانی، تصمیم به آشتی با قلعه‌نویی گرفت و با یک دسته گل به سمت مربی سابق خود رفت و با او روبوسی کرد. این اتفاق فارغ از نتیجه، زیباترین حادثه بازی بود.  
صندلی‌های فولاد‌شهر، قربانی خشم هواداران استقلال
هواداران استقلال دقایق پایانی بازی را با عصبانیت به پایان رساندند. تصمیمات و سوت‌های حاج‌ملک در نیمه دوم باعث عصبانیت و خشم هواداران استقلال شد. حاضران در ورزشگاه فولادشهر بعد از سوت‌های حاج‌ملک بویژه در نیمه دوم بشدت نسبت به تصمیمات او اعتراض داشتند و بارها علیه داور مسابقه شعار دادند. هواداران استقلال بعد از دریافت گل دوم، گلوله‌های برفی و البته صندلی به سمت زمین مسابقه پرتاب کردند که این حرکت آنها باعث شد داور مسابقه برای لحظاتی بازی را متوقف کند. این رفتار هواداران استقلال باعث شد دیدار جذاب این تیم با ذوب‌آهن اسیر حاشیه‌ها شود و البته مطمئنا این موضوع با برخورد کمیته انضباطی همراه خواهد بود.
 


Page Generated in 0/0056 sec