printlogo


کد خبر: 188415تاریخ: 1396/11/16 00:00
اخبار

اظهارات متفاوت سرنشین همراه قائدی درباره سانحه مرگبار
یکی از سرنشینان همراه مهدی قائدی در سانحه تصادف جنجالی، گزارش مکتوب راهنمایی و رانندگی درباره این سانحه را رد کرد.
به‌ گزارش ‌ایسنا، در گزارش افسر راهنمایی و رانندگی درباره تصادف بامداد دوشنبه هفته گذشته مهدی قائدی با خودروی MVM آمده که در این خودرو 4 سرنشین دیگر همراه این بازیکن استقلال حضور داشته‌اند. یکی از این افراد محمدامین حسن‌پور است که طبق گزارش راهنمایی و رانندگی هنگام بروز حادثه در صندلی عقب حضور داشته است. در این گزارش آمده که مهدی قائدی راننده اتومبیل بوده است.  
محمدامین حسن‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این سانحه اظهار کرد: من قصد صحبت کردن ندارم و در دادگاه صحبت می‌کنم. فقط می‌توانم بگویم که راننده این اتومبیل من بودم و گزارش راهنمایی و رانندگی درباره این سانحه اشتباه است. در چند روز اخیر اخباری مبنی بر کورس گذاشتن یک خودروی پرادو با خودروی MVM مهدی قائدی منتشر شده و عامل اصلی سرنگونی خودروی MVM برخورد پرادو از پشت به این اتومبیل اعلام شده است اما حسن‌پور در این‌باره اظهار کرد: چنین چیزی نبوده و هیچ خودروی پرادویی در این ماجرا حضور نداشت. ما با هیچ ماشینی کورس نگذاشتیم. او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا سرنشینان خودرو  هنگام حادثه حالت عادی داشتند؟ گفت‌: همه افراد حالت عادی داشتند.

شمارش معکوس برای اخراج «کونته»
آنتونیو کونته که در رقابت‌های این فصل با چلسی نتایج خوبی کسب نکرده در صورت شکست تیمش در بازی آینده از این تیم اخراج خواهد شد.
اگر تیم فوتبال چلسی امشب در دیدار مقابل واتفورد شکست بخورد احتمال اخراج آنتونیو کونته، سرمربی این تیم بسیار زیاد خواهد بود و روزنامه دیلی اکسپرس مدعی شده لوئیز انریکه گزینه جانشینی او است.
سرمربی سابق یووه و تیم‌ملی ایتالیا هفته گذشته اعلام کرده بود احتمال همکاری او با تیم‌ملی کشورش وجود ندارد چون ۱۸ ماه از قراردادش در استمفورد بریج مانده است و این درحالی است که نتایج ضعیف و رابطه متشنج با رومان آبراموویچ ممکن است باعث شود قرارداد او زودتر باطل شود.
البته تا پیش از این گفته می‏‌شد با تمام اعتراضات و انتقادات کونته تصمیم دارد تا پایان قراردادش در لندن بماند. آبی‎ها در حال حاضر ۲۱ امتیاز از صدرنشین لیگ، منچسترسیتی، کمتر دارند و با قرار گرفتن در رده چهارم جدول رده‎بندی ممکن است رسیدن به لیگ قهرمانان را از دست بدهند.

رئال‌مادرید؛ از بهترین دنیا تا بدترین تاریخ باشگاه
رئال‌مادرید که در سال ۲۰۱۷ یکی از موفق‏‎ترین دورانش را تجربه کرده بود حالا در شرایط بحرانی قرار دارد، تا اندازه‎ای که این تیم را می‎توان بدترین تیم تاریخ این باشگاه نامید. این تیم در دیدار مقابل لوانته 2 امتیاز دیگر هم از دست داد. رئال هرگز در تاریخ لیگ چنین فاصله‎ای با آبی و اناری‌ها نداشته است، هرچند این تیم یک بار ۲۱ امتیاز از اتلتیکومادرید عقب بوده است. به همین دلیل است که این رئال را می‌‏توان بدترین تیم تاریخ باشگاه نامید؛ حداقل در مقایسه با بارسلونا این طور است. اما نکته عجیب این است که این تیم بتازگی توانسته بود برای دومین بار پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان شود. در واقع ۲۰۱۷ بهترین سال در تاریخ این تیم بوده است و رئالی‌ها توانستند ۵ عنوان کسب کنند.شاید به همین دلیل است که به سختی می‎توان این افت سطح را باور کرد و به همین دلیل هم هست که به دنبال پیدا کردن مقصر از بین بازیکنان، مربی و مدیران هستند.
۱۷ بازی از  لیگ مانده و البته سفیدپوشان امید زیادی به موفقیت در لیگ ندارند، در جام حذفی هم حذف شدند و حالا همه تمرکز زیدان روی رسیدن به لیگ قهرمانان فصل آینده و موفقیت در این دوره آن است.
 


Page Generated in 0/0052 sec