printlogo


کد خبر: 188437تاریخ: 1396/11/16 00:00
اخبار

سخنان معادی کذب محض است
محمد ذوقی گفت: اظهاراتی که پیمان معادی در نشست خبری فیلم سینمایی «بمب؛یک عاشقانه» مطرح کرد، کذب محض است. به گزارش تسنیم، محمد ذوقی، مدیر روابط عمومی سازمان هنری- رسانه‌ای اوج درباره حرف‌های پیمان معادی کارگردان فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» گفت: متاسفانه آقای پیمان معادی در نشست خبری فیلم خود گفت سازمان هنری- رسانه‌ای اوج علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در فیلم «بمب؛یک عاشقانه» بوده که این موضوع کذب محض است. به هیچ عنوان نه از طرف پیمان معادی و نه از طرف سازمان اوج این موضوع مطرح نشده است. وی ادامه داد: این روزها کارگردانان و تهیه‌کنندگان بسیاری مشتاق همکاری با سازمان هنری- رسانه‌ای اوج هستند ولی تصور نمی‌کنم این روش درستی برای این کار باشد. خواهشم از آقای معادی و دوستان تهیه‌کننده و کارگردان این است که در گفت‌وگوهای‌شان با اهالی رسانه یا در نشست‌های خبری صحبت‌های قابل استنادی را ارائه کنند و از صحبت‌های کذب و بی‌اساس پرهیز کنند. بنا بر این گزارش، پیمان معادی، کارگردان فیلم سینمایی «بمب؛یک عاشقانه» در نشست خبری این فیلم در کاخ سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر مدعی شده بود سازمان هنری- رسانه‌ای اوج از او خواسته‌ در این فیلم سرمایه‌گذاری کند.

شکوه جعلی هفت بی‌فایده است
محمدتقی فهیم از منتقدان سینما در واکنش به برنامه هفت و اجرای رشیدپور در این برنامه یادداشتی را منتشر کرد. او در این یادداشت آورده است: «اگر هفت به این درجه از اعتبار رسیده یکی از مهم‌ترین دلایل آن ارتقای هفت به فرم و شکل خود سینما بوده، یعنی از جسارت و صراحت و چالش دراماتیک برخوردار بوده است. به عبارتی سینمایی نزد مردم دارای اعتبار و جایگاه است که در سوی آنها و آمیخته به عناصر جسورانه باشد لذا برنامه سینمایی مرتبط نیز می‌بایستی عین چنین سینمایی، مهم و بی‌تکلف باشد». در بخشی دیگر از این یادداشت آمده: «اولین قسمت برنامه هفت با اجرای رشیدپور آکنده از تعارف، تشکر، عذرخواهی و شیک‌نمایی بود؛ برنامه‌ای که اساسا می‌خواهد همه چیز را گل و بلبل نشان دهد و شکوه اغراق‌آمیزی برای آن بتراشد. این رویه علنا و عملا یعنی نابودی برنامه‌ای که دارای اعتبار خوبی شده است. به نظر می‌رسد رشیدپور برای دوران جشنواره می‌تواند گزینه خوبی باشد؛ اگر مدیران رسانه جایگاه هفت و دلایل اعتبار آن را به او گوشزد و او را به نفع جسارت و صراحت کنترل کنند. بپذیریم که توهین نکردن به معنی شکوه و جلال جعلی تراشیدن برای همه چیز نیست. آقایان! هفت تا اینجا آمده را با دست خودتان نابود نکنید. امید که رشیدپور قدر این جایگاه را بداند و در شب‌های آتی به اصلاح خود بپردازد».


انجمن کارگردان‌های آمریکا برندگانش را اعلام کرد
انجمن کارگردان‌های آمریکا برندگان جوایز سالانه خود را اعلام کرد. به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، در هفتادمین مراسم اهدای جوایز انجمن کارگردان‌های آمریکا در بخش سینما، گیلرمو دل تورو برای کارگردانی «شکل آب» جایزه بهترین کارگردانی فیلم بلند سینمایی را دریافت کرد. رقبای وی در این بخش گرتا گرویگ برای «لیدی برد»، مارتین مک‌دونا برای «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری»، کریستوفر نولان برای «دانکرک» و جردن پیلی برای «برو بیرون» بودند. جایزه بخش نخستین‌فیلم بلند یک کارگردان نیز به جردن پیلی برای «برو بیرون» اهدا شد. در بخش تلویزیونی نیز «داستان خدمتکار» به کارگردانی رید مورانو به عنوان برنده بخش سریال درام انتخاب شد و در بخش سریال کمدی «ویپ» به کارگردانی بت مک‌کارتی- میلر جایزه دریافت کرد. ژان‌مارک ولی کارگردان فیلم «دروغ‌های بزرگ کوچک» نیز به عنوان بهترین کارگردان در بخش
مینی سریال انتخاب شد. «شهر ارواح» به کارگردانی متیو هاینه‌مان نیز جایزه بهترین کارگردانی مستند را از آن خود کرد.


Page Generated in 0/0056 sec