printlogo


کد خبر: 188477تاریخ: 1396/11/17 00:00
اخبار

تمام راهکارهای نظامی دشمن علیه نظام اسلامی مسدود است
جانشین فرمانده سپاه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همه عرصه‌های نبرد نظامی دشمن را مسدود کرده است، گفت: ما در انتخاب راهکارهای نظامی برای غلبه بر منافع حیاتی دشمن دست برتر را داریم.به گزارش فارس، سردار حسین سلامی در نشست هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران همه عرصه‌های نبرد نظامی دشمن را مسدود کرده است. امروز در انتخاب راهکارهای نظامی برای غلبه بر منافع حیاتی دشمن دست برتر را داریم اما این پایان ماجرا نیست. جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ما امروز موشکی را می‌توانیم پرتاب کنیم که شناورهای متحرک را با دقت 100 درصد مورد اصابت قرار دهد؛ آن هم نه موشک کروز بلکه موشک بالستیک که با سرعت 8 برابر سرعت صوت وارد زمین می‌شود و این زمانی به‌دست آمده است که تمام دروازه‌های علم و فناوری به روی ما بسته است. وی ادامه داد: من به جرأت می‌گویم این فناوری نه در آمریکا و نه در روسیه وجود ندارد و فقط در ایران است چرا که روسیه موشکی به نام «اسکندر» دارد که موشکی دقیق است اما برای اهداف ثابت.

روسیه تجدیدنظر در توافق هسته‌ای با ایران را غیرممکن دانست
معاون وزیر خارجه روسیه درخواست‌های تهدیدآمیز واشنگتن از تهران درباره توافق دوباره درباره برجام را «اقدامی غیرقابل قبول» ارزیابی کرد و گفت: این برخورد آمریکا هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت. سرگئی ریابکوف در مصاحبه اختصاصی با روزنامه «ایزوستیا»، چاپ مسکو، درباره سرنوشت توافق هسته‌ای با ایران تاکید کرد  تجدید نظر در محتوای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) درباره برنامه هسته‌ای ایران که واشنگتن بر آن اصرار دارد، در شرایط کنونی امکان‌پذیر نیست. وی توضیح داد: «این اواخر مسائل بسیار زیادی رخ داده که عدم اعتماد بین تهران و واشنگتن را بیش از گذشته عمیق کرده است. اقداماتی از جانب طرف آمریکایی صورت گرفته که نه‌تنها پایبندی واشنگتن به برجام را زیر سوال برده، بلکه اعمال فشار بر تهران را نیز افزایش داده است. در چنین شرایطی، من شخصا نمی‌توانم امکان ازسرگیری مجدد مذاکرات را تصور کنم. واقعیت این است که درخواست‌های تهدیدآمیز آمریکا از ایران درباره سازش دوباره در چارچوب برجام، اقدامی غیرقابل قبول است که هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت.» دیپلمات بلندپایه روس با اشاره به مسائل غیرهسته‌ای دیگری که ارتباطی به برنامه هسته‌ای ایران نداشته و واشنگتن آنها را مطرح کرده، افزود: «در هر صورت ما بارها تاکید کرده و دوباره این مساله را تایید می‌کنم که نباید انتظار توافق مجدد درباره محتوای برجام را داشت. چنین اقدامی تنها منجر به شکست توافق هسته‌ای با تهران خواهد شد. برای ما کاملا آشکار است تاثیرات لغو احتمالی برجام، اگر اوضاع به اینجا ختم شود، بسیار منفی خواهد بود».

انتصاب دوتابعیتی‌ها  اهانت به مدیران انقلابی است
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: مگر در کشور قحط‌الرجال است که افرادی را که در آمریکا بوده و سوگند خورده‌‌اند به آن کشور وفادار باشند و در مقابل دشمنان آن کشور بایستند، در کشور به کار بگیریم و در مسؤولیت‌‌های بالا قرار دهیم؟ سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با شبکه اطلاع‌رسانی راه آرمان، درباره انتصاب مدیران دوتابعیتی در برخی مناصب کشور گفت: تبعات و پیامدهای منفی مدیران دوتابعیتی را در گذشته شاهد بودیم مانند خاوری که با بخشی از اموال بیت‌المال به کانادا پناهنده شد و هنوز نتوانسته‌ایم کاری انجام دهیم. عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهار داشت: هر لحظه این احتمال وجود دارد دیگر مدیران دوتابعیتی هم به کشور خود خیانت کرده و به کشور دیگری که خانواده شان زندگی می‌کنند، سفر کنند، چرا که چنین افرادی غالبا دغدغه مردم و مشکلات جامعه را ندارند. وی تصریح کرد: مگر در کشور قحط‌الرجال است که افرادی را که در آمریکا بوده و سوگند خورده‌‌اند به آن کشور وفادار باشند و در مقابل دشمنان آن کشور بایستند، در کشور به کار بگیریم و در مسؤولیت‌‌های بالا قرار دهیم؟ این نوعی اهانت به همه مدیران انقلابی، جهادی و شایسته‌ای است که در کشور زیادند، بویژه جوانان متخصصی که دارای کارآمدی هستند و توانمندی بالایی دارند.


Page Generated in 0/0057 sec