printlogo


کد خبر: 188489تاریخ: 1396/11/17 00:00
کوتاه و گویا

نخستین استارت‌آپ ویکند محیط‌زیست و مدیریت شهری هوشمند با محوریت مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک و کاهش آلودگی هوا، مدیریت پایدار منابع (آب، پسماند، انرژی) و درآمدهای پایدار از تاریخ 9 لغایت 11 اسفندماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.
مینی‌بوس ایدز با هدف اطلاع‌رسانی، پیشگیری، تشخیص زودهنگام، درمان و حمایت از مبتلایان به این بیماری، 17 بهمن‌ماه در میدان تجریش تهران مستقر می‌شود.
به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر، ویژه‌برنامه‌های ورزشی منطقه 7 شهرداری تهران در قالب جشنواره ورزشی  از 12 بهمن‌ماه برپا شده است.
نمایشگاه دست‌سازه‌های اعضای کانون خوزستان در اهواز گشایش یافت. این نمایشگاه با عنوان «از خلاقیت تا کارآفرینی» در مسیر تحقق شعار سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» و به مناسبت سی‌و‌نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برپا شده است. برگزارکنندگان این نمایشگاه پرورش روحیه‌ تفکر کارآفرینی در کودکان و نوجوانان، تقویت روحیه‌ نوآوری، شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های اعضا و حفظ و اشاعه‌ کاردستی‌ها و صنایع بومی محلی را از اهداف اجرای این رویداد فرهنگی عنوان کردند.
نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با کمک گرفتن از گوشی‌های هوشمند می‌توان مردم را به خواندن داستان در مترو ترغیب کرد. الهام فخاری اظهار داشت: این روزها مردم به فضای مجازی روی آورده‌اند و این بهترین فرصت است که مترو با طراحی اپلیکیشن، بخشی از محتوا‌ی تولیدی سازمان‌ها و موسسه‌های وابسته به شهرداری ازجمله روزنامه همشهری را به صورت رایگان در اختیار شهروندانی بگذارد که از مترو استفاده می‌کنند.
رئیس مرکز تحقیقات پیشگیری از بیماری‌های زنان، از تهیه و تدوین راهنمای بالینی مشاوره ژنتیکی برای زنان مبتلا به سرطان (سینه، تخمدان، رحم) یا زنانی که بستگان نزدیک آنها به این بیماری‌ها مبتلا هستند، خبر داد. فرح فرزانه اظهار داشت: اینکه چه کسانی نیاز به مشاوره ژنتیکی دارند را به صورت یک پروتکل و راهنمای بالینی درآورده‌ایم که در مرکز تحقیقات پیشگیری از بیماری‌های زنان بیمارستان امام حسین تهران موجود است و به افرادی که واجد این شرایط هستند در روزهای چهارشنبه مشاوره ارائه می‌شود.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس ستاد برنامه‌ریزی شاهد و ایثارگر اصلاح اساسنامه ستاد برنامه‌ریزی شاهد و ایثارگر را در امتداد مسیر مثبت حرکت این ستاد دانست. گفتنی است، جلسه ستاد برنامه‌ریزی شاهد و ایثارگر یکشنبه
15 بهمن‌ماه به ریاست حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی‌راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و نمایندگان دستگاه‌های عضو در این ستاد در سالن جلسات معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد برگزار شد.
غلامحسین سلمانی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه21 تهران از مناسب‌سازی و همسطح‌سازی پل‌های عابرپیاده، انهار روباز  و ایستگاه‌های اتوبوس ورودی غربی پایتخت به منظور ایجاد تسهیل توام با ایمنی در تردد جانبازان، سالمندان و معلولان جسمی-حرکتی خبر داد.
فایل اکسل جداول لایحه بودجه ۹۷ شهرداری با قابلیت گزارش‌گیری، مقایسه و تحلیل به صورت استاندارد در معرض دید و بهره‌برداری کارشناسان و شهروندان قرارگرفت.


Page Generated in 0/0064 sec