مشتری مداری اولویت اول بانک اقتصادنوین
مدیرعامل بانک اقتصادنوین در جمع کارکنان سرپرستی و شعب منطقه 6 استانهای این بانک در شهر کرمان گفت: جذب مشتریان ممتاز و سودآور و ارائه طرحهای خلاقانه باید در اولویت کاری همکاران شعب ما قرار گیرد. علیرضا بلگوری با اشاره به اهمیت مشتری و تکریم آنها اظهار داشت: سازمانها زمانی میتوانند به صورت پایدار رشد و توسعه پیدا کنند که منافع تمام ذینفعان در آنها تامین شود. وی بر توسعه محصولات و خدمات بانک در راستای فراهم آوردن امکانات و تسهیلات بیشتر برای مشتریان تاکید و خاطرنشان کرد: شعب بانک به عنوان یکی از مهمترین نقاط تماس بانک با مشتریان نقش بسیار مهمی در شناسایی نیاز مشتریان دارند و باید خدمات ویژهای را برای مشتریان ممتاز و سودآور ارائه کنند. وی اظهار داشت: دنبال آن هستیم با استفاده از ظرفیت شرکتهای گروه اقتصادنوین نظیر شرکتهای بیمه نوین، تامین سرمایه نوین، پرداخت نوین و صرافی اقتصادنوین، ضمن ایجاد همافزایی، طیف جامعی از خدمات پولی و بانکی با کیفیت را به مشتریان ارائه دهیم.
بازدید مدیرعامل بانک ملت از محل اقامت دانشجویان زائر عتبات
مدیرعامل بانک ملت در رأس هیاتی از مدیران ارشد این بانک و با همراهی حجتالاسلام فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برای بازدید از هتلهای دانشگاهیان و بررسی برنامههای فرهنگی و اجرایی کاروانهای دانشگاهی به عراق سفر کرد. دکتر محمد بیگدلی و مقامات ستاد عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، در این سفر با بازدید از محل استقرار دانشگاهیان شهر نجف، عازم کربلای معلا شدند و در ورود به کربلا مورد استقبال همدانی نماینده ستاد عتبات عالیات در کشور عراق قرار گرفتند. مدیرعامل بانک ملت و هیات همراه پس از بازدید از هتل دانشگاهیان در کربلا، در برنامه سلام اول زائران دانشگاهی شرکت و کاروانهای دانشگاهی را در زیارت حرم سیدالشهدا(ع) همراهی کردند. مدیرعامل بانک ملت در این سفر با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان و جوانان گفت: به عنوان فردی که علاوه بر مسؤولیت اجرایی معلم نیز هستم، از دیدار شما عزیزان انرژی و روحیه میگیرم.