printlogo


کد خبر: 188506تاریخ: 1396/11/17 00:00
اخبار

نشست نمایندگان هیأت‌مدیره انجمن ورزشی‌نویسان با رئیس شورای شهر
نمایندگــان هیـأت‌مدیـره انجمن ورزشی‌نویسان جهت پیگیری طرح ترافیک خبرنگاران صبح دیروز با محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران دیدار و گفت‌وگو کردند. به نقل از ایسجا، این دیدار در محل شورا و با حضور جهانگیر کوثری عضو هیأت مدیره و محمود عبداللهی دبیرکل انجمن برگزار شد. نمایندگان انجمن با طرح مشکلاتی که مصوبه جدید اعضا برای جامعه خبری به وجود آورده خواستار رسیدگی و پیگیری این موضوع شدند. کوثری با اشاره به معدل و میانگین حقوق دریافتی اصحاب رسانه که جزو کم‌درآمدترین اقشار جامعه قرار می‌گیرند، اظهار داشت: متأسفانه دوستان در شهرداری و شورا بدون بررسی کارشناسی درصدی به عنوان تخفیف برای اهالی رسانه در نظر گرفته‌اند که با در نظر گرفتن همین تخفیف هم یک روزنامه‌نگار یا عکاس باید حدود 30درصد درآمد سالانه‌اش را برای دریافت آرم طرح ترافیک پرداخت کند که انصافاً نهایت بی‌عدالتی در حق این قشر زحمتکش است. در ادامه نشست محمود عبدالهی، دبیرکل انجمن ورزشی‌نویسان ایران نیز موضوع موقعیت مکانی اکثر خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها را مطرح کرد و افزود: یک بررسی سطحی توسط کارشناسان شورا مشخص می‌کند اکثر خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و حتی مکان‌هایی که نشست‌های خبری و رویدادهای مهم رسانه‌ای در آنجا شکل می‌گیرد در محدوده طرح ترافیک قرار دارند. حال خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های مکتوب و تصویری برای حضور در محل کار و رویدادهای مشخص موظفند در ساعت پیک که اتفاقاً گران‌ترین تعرفه خرید طرح ترافیک را هم شامل می‌شود وارد محدوده شوند. این تصمیم و رویه مطمئنا در روند پوشش خبری و حتی حضور اهالی رسانه در محل کار خود تاثیر منفی خواهد گذاشت. ضمن آنکه اصحاب رسانه در تأمین رقم 4 تا 8 میلیونی خرید آرم طرح ترافیک به مشکل خواهند خورد و این موضوع در تضاد با شعارهای اعضای محترم شورای شهر است.

رضایی، منجی شارلوا شد
شارلوا با گلزنی مهاجم ایرانی‌اش از شکست مقابل بروخه فرار کرد. شارلوا یکشنبه در هفته بیست‌وپنجم لیگ یک بلژیک برابر بروخه قرار گرفت که این بازی با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید. ابتدا شارلوا به گل رسید اما نتوانست این پیروزی را حفظ کند و در دقیقه ۷۴، بازی 3 - 2 به نفع میزبان شد. کاوه رضایی که در دقیقه ۵۶ وارد زمین شده بود در دقیقه ۸۰ برای شارلوا گلزنی کرد و به این ترتیب ناجی تیمش شد.
شارلوا با ۴۷ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد.

بویان نایدنوف به استقلال پیوست
بازیکن بلغارستانی قراردادش را با استقلال امضا کرد. به گزارش ایسنا، بویان نایدنوف، هافبک تهاجمی مدنظر تیم استقلال که بتازگی وارد ایران شده بود، با عقد قراردادی به عضویت آبی‌های پایتخت درآمد. او تست‌های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشت و دیروز قراردادش را با استقلال امضا کرد. این بازیکن با وجود این که بلغارستانی است، در تیم‌ملی مقدونیه بازی کرده  و احتمالا دورگه باشد.
بویان نایدنوف ۲۶ ساله است و ۱۸۳ سانتیمتر قد این بازیکن است.
او ۴ بازی ملی برای تیم‌ملی مقدونیه داشته است و پیشینه بازی او نشان می‌دهد این بازیکن در برخی تیم‌های این کشور مثل «تورنوو» و «روبوت نیکی اسکوپیه» و همچنین «سموحه» مصر بازی کرده است.
قرارداد این بازیکن با استقلال یک سال و نیمه است.

جهانبخش: قبول دارم حرکتم خوب نبود
علیرضا جهانبخش از حرکت نمایشی خود در بازی برابر روداکرکراد ابراز پشیمانی کرد.
به نقل از تلگراف، علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی تیم آلکمار در بازی این هفته برابر روداکرکراد حرکات نمایشی در کنار زمین انجام داد که بازتاب منفی علیه این بازیکن در محافل ورزشی هلند ایجاد کرده است.
علیرضا جهانبخش درباره این حرکت خود و حواشی ایجاد شده بعد از آن گفت: بله! حرکت من خیلی هوشمندانه نبود و من این را قبول دارم. حرکت من باعث تحریک رقیب و تهاجمی‌تر شدن این تیم شد اما من این کار را عمدا انجام ندادم و به صورت اتفاقی رخ داد و در یک لحظه بود. معمولا من از چنین کارهایی انجام نمی‌دهم. این کار روش درستی برای نشان دادن اعتماد به نفس نیست. در آن صحنه وقتی کنار زمین بود توپ روی هوا بود و می‌خواستم با توپ حرکت کنم که البته قبول دارم حرکتم خوب نبود.


Page Generated in 0/0055 sec