printlogo


کد خبر: 188559تاریخ: 1396/11/18 00:00
کوتاه و گویا

رضا سعیدی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: با عنایت به گزارش
نیروی انتظامی مبنی بر قاچاق 38 گونی پوشاک دخترانه و 16 گونی پوشاک پسرانه در خانه‌ای در یکی از مناطق اهواز و تهیه و ارسال این گزارش به اداره کل تعزیرات حکومتی استان و ارجاع پرونده به شعبه چهارم، رئیس شعبه پس از بررسی مدارک و استماع دفاع متهم، تخلف را محرز اعلام و متهم این محموله قاچاق را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد و 296 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد. وی افزود: این رای با اعتراض متهم در شعبه دوم تجدید نظر سازمان مجددا بررسی و در نهایت رای شعبه چهارم اهواز تایید شد.
با توجه به پیشنهاد کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و گزارش نهایی کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه 97 مقرر شد
7 هزار و 500 میلیارد تومان برای رفع مشکل کسری بودجه به سازمان بیمه سلامت اختصاص یابد.
حجت‌الاسلام شهیدی، رئیس بنیاد شهید در نشست مشترک با وزیر بهداشت، خبر از امضای تفاهمنامه مشترک با این وزارتخانه داده و تشریح کرد: تفاهمنامه رسمی با موسسه فرهنگی- ورزشی و توانبخشی ایثار اعلام شد و احکام عضویت روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌های مربوط در شورای استانی مراکز توانبخشی ایثار صادر شد. همچنین موافقت اصولی برای مراکز توانبخشی ایثار سراسر کشور به نام موسسه ایثار صادر شد و ضوابط معاونت درمان درباره این مجتمع‌ها کسب شد و در نهایت قرارداد همکاری مجتمع‌های استانی ایثار با دانشگاه علوم‌پزشکی استان‌ها تنظیم و منعقد شد.
رحمانی، شهردار منطقه 21 تهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه برف‌روبی در این منطقه، گفت: بزرگراه‌های بزرگ و ترانزیتی غرب شامل بزرگراه‌های شهید لشگری و آزادگان در منطقه وجود دارد و در همین راستا در ۴۸ ساعت اول، حدود ۱۲۰ کارگر خدمات شهری و ۷۰ سرپرست برای سرکشی به صورت بی‌وقفه به بازگشایی معابر و کاهش آسیب‌ها اقدام کردند.
آیین نکوداشت «محمدمهدی عبدخدایی» پیشکسوت و مبارز انقلاب و دبیرکل جمعیت فداییان اسلام به مناسبت گرامیداشت دهه فجر پنجشنبه 19 بهمن ساعت 18 در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌‌های اجتماعی برگزار می‌شود. حضور در این مراسم برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
سهیلا صادق‌زاده، شهردار منطقه 10 تهران از رسیدگی به پیام‌‌های شهروندان در سامانه 1888 و صدور اخطار و برخورد قاطعانه قانونی با معضل سدمعبر وانتی‌ها و دست‌فروشان خبر داد و گفت: این افراد می‌توانند در روزبازارهایی که در منطقه ایجاد شده به فعالیت و امرار معاش بپردازند.
 


Page Generated in 0/0051 sec