printlogo


کد خبر: 188575تاریخ: 1396/11/18 00:00
اخبار

ایران با غلبه بر عراق به عنوان صدرنشین صعود کرد
تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی برابر تیم عراق در جام ملت‌های آسیا، به عنوان صدرنشین به مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات صعود کرد. تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در چین تایپه به مصاف عراق رفت و موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳  این تیم را شکست دهد. حسین طیبی (دقایق 38 و 9)، اصغر حسن‌زاده (دقیقه۱۲)، مسلم اولاد قباد (دقیقه٢٦) و فرهاد توکلی (دقیقه ٣١) برای ایران در این بازی گلزنی کردند. ایران پیش از این مقابل چین و میانمار پیروز شده بود و به این ترتیب با کسب ۹ امتیاز از 3 بازی به عنوان صدرنشین گروه سوم به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد. ایران در مرحله بعد روز پنجشنبه به مصاف تایلند، تیم دوم گروه چهارم خواهد رفت.

شوک جدید به زیدان
اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اعتراض باشگاه رئال‌مادرید مبنی بر لغو محرومیت مدافع راستش را نپذیرفت.
باشگاه رئال‌مادرید اخیرا به حکم محرومیت دنی کارواخال، مدافع راستش به اتحادیه فوتبال اروپا اعتراض کرده بود ولی یوفا رسما فرجام‌خواهی رئال‌مادرید را قبول نکرد و این مدافع رسما بازی رفت رئال‌مادرید مقابل پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد.
کارواخال در دیدار برگشت مقابل آپوئل قبرس عمدا کارت زرد دریافت کرد تا بازی بعدی رئال‌مادرید مقابل دورتموند را که به نوعی تشریفاتی بود از دست دهد و با خیال راحت به نخستین ‌بازی مرحله یک‌هشتم برسد اما این کار مدافع رئال از چشم ناظر بازی پنهان نماند، در نتیجه یوفا این مدافع را به خاطر این تخلف ۲ جلسه محروم کرد.

اعلام مهم‌ترین برنامه حضور رئیس فیفا در تهران
فدراسیون فوتبال پیش از این اعلام کرده بود از اینفانتینو برای حضور در تهران در تاریخ 10 اسفند دعوت به عمل آورده است. با توجه به فشردگی برنامه‌های رئیس جهانی فدراسیون فوتبال، مسؤولان فدراسیون ایران در تلاش هستند سفر اینفانتینو یک روز زودتر انجام شود و وی 9 اسفند وارد تهران شود تا برخی برنامه‌ها در نهم و سایر برنامه‌ها در 10 اسفند برگزار شود. اینفانتینو قرار است با جت شخصی خود وارد تهران ‌شود. وی بر اساس صحبتی که از قبل با مهدی تاج در نشست هلند داشت، ابراز کرده مهم‌ترین هدفش از حضور در تهران دیدار با حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران است و فدراسیون فوتبال در حال مکاتبه با دفتر ریاست‌جمهوری است تا در تاریخ 10 اسفند این دیدار محقق شود.
همچنین قرار است رئیس فیفا تماشاگر ویژه داربی پایتخت در همین روز باشد. این بازی ساعت 17:20 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. از دیگر برنامه‌های رئیس فیفا در تهران باید به برگزاری نشست خبری با خبرنگاران و همچنین برگزاری یک دیدار دوستانه فوتسال بین پیشکسوتان فوتبالی در تهران و با حضور خود اینفانتینو اشاره کرد. این بازی دوستانه به پیشنهاد خود رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در حال برنامه‌ریزی است. وی اعلام کرده تمایل دارد در این بازی دوستانه علی دایی نیز حضور داشته باشد.

پاسخ ستاد امر به معروف اصفهان به حواشی فوتبالی
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در پی مطالب منتشر شده در رسانه‌ها پیرامون ادعای شکایت ستاد از یکی از اهالی فوتبال نکاتی را بیان کرد. به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، حجت‌الاسلام عبدالجواد عبداللهی‌نژاد در پی مطالب منتشر شده در رسانه‌ها پیرامون ادعای شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان از یکی از اهالی فوتبال نکاتی را بیان کرد. وی در این باره اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر مراتبی دارد که از جمله آن مرتبه تذکر لسانی است و از نظر شرع بر هر مؤمنی واجب است نسبت به ترک معروف یا انجام منکر در جامعه بی‌تفاوت نباشد. دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان افزود: در آبان‌ماه سال جاری گزارشی درباره پست‌های اینستاگرامی آقای علی کریمی به این ستاد واصل شد که پس از بررسی، صحت گزارش مورد تایید قرار گرفت و این ستاد تذکر مکتوبی را جهت اصلاح و ارشاد نامبرده به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارسال کرد.
 


Page Generated in 0/0053 sec