printlogo


کد خبر: 188601تاریخ: 1396/11/19 00:00
کوتاه و گویا

حجت‌الاسلام معزی، نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر، پس از بازدید از نمایشگاه عکس 39 سال خدمات بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر، گفت: جمع‌آوری مستندات تاریخی از فعالیت‌‌های 39 ساله تاریخ امداد و نجات در جمعیت هلال‌احمر، در قالب تصاویری گویا از ایثار و فداکاری این نهاد مردمی می‌تواند اثر مثبتی در جذب نیروهای داوطلب در جمعیت هلال‌احمر داشته باشد.
محمدرضا غلامی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 از برپایی
14 نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در محلات چهارده‌گانه این منطقه خبر داد و افزود: میهمانی لاله‌ها، غبارروبی مزار شهدای گمنام منطقه، آذین‌‌‌بندی ایستگاه‌‌های مترو، فروشگاه‌‌های شهروند و ساختمان‌‌های شهرداری سطح منطقه، تجلیل از خانواده‌‌های شهدا، جانبازان و زندانیان سیاسی دوران انقلاب اسلامی و برپایی نشست‌‌های بیان خاطرات زندانیان دوران انقلاب تنها بخشی از ویژه‌برنامه‌‌‌هایی است که انجام خواهد شد.
رئیس انجمن استروک ایران با اشاره به وقوع 1500 سکته مغزی در سال گذشته گفت: اختلال در تکلم، ضعف در بازو و کج شدن صورت 3 نشانه اصلی ابتلا به این بیماری است. بابک زمانی در آستانه برگزاری دهمین کنگره استروک ایران اظهار داشت: درمان سکته مغزی با گروه‌های گوناگون مرتبط بوده و تلاش می‌کنیم هر ساله با برگزاری چنین کنگره‌هایی سطح آگاهی گروه‌ها را افزایش دهیم، چرا که درمان سکته مغزی چیزی جز تشریک مساعی نیست. گفتنی است دهمین کنگره استروک ایران 2 تا 4 اسفند با حضور سخنران‌هایی از کشورهای کانادا، آمریکا، فرانسه و قطر در مرکز همایش‌های بین‌المللی کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.
سیدامید فاطمی، رئیس مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران گفت: با توجه به این تعریف که در یادگیری الکترونیکی با افزایش تعامل بین کاربران، سامانه و محتوا بر اساس ارتباطات فضای مجازی یادگیری شکل می‌گیرد، پس نقش اصلی در وجود زیرساخت شبکه ارتباطی و اینترنت است که در حال حاضر در کشور ما وجود دارد و از این نظر زیرساخت خوبی داریم.
دومین نشست سراسری فرماندهان، معاونان و مدیران یگان حفاظت سازمان میراث ‌فرهنگی برگزار شد. محمد محب‌خدایی، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی در این نشست گفت: «حافظان اصلی میراث‌فرهنگی کشور، ماموران یگان حفاظت هستند و گردشگری از جمله مباحثی است که به امنیت وابستگی دارد. این صنعت پیشران توسعه اقتصادی کشور است و به مثابه چاه نفتی است که باید دیده شود».
احمد تویسرکانی، رئیس سازمان ثبت ‌اسناد با اشاره به صدور ۱۰ میلیون سند در سال جاری گفت: حدود ۶ میلیون خدمات از جمله گواهی امضا در دفاتر اسناد رسمی ارائه‌ شده است. وی افزود: ۵۱۶ هزار واقعه ازدواج به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته ۷ درصد کاهش‌یافته است. در ارتباط با واقعه طلاق هم با ۱۴۷ هزار مورد ۴ درصد
افزایش داشتیم.


Page Generated in 0/0060 sec