printlogo


کد خبر: 188621تاریخ: 1396/11/19 00:00
تقابل استقلال با شاگردان علی کریمی در تهران
سپیدرود قربانی می‌شود؟

در ادامه هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال استقلال میزبان تیم سپیدرود رشت است و تیم ذوب‌آهن هم در تهران میزبان سایپاست. در ادامه هفته بیست‌وسوم لیگ برتر روزهای پنجشنبه و جمعه 6 دیدار برگزار می‌شود. یکی از بازی‌های ویژه این هفته در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار می‌شود. نبرد تیم‌های دوم و چهارم جدول به اندازه کافی حساس و جذاب و نتیجه آن برای سایر مدعیان مهم است. از سوی دیگر حضور دو سرمربی اسبق تیم‌ملی در این بازی می‌تواند جذابیت‌های این بازی را دوچندان کند. تقابل علی دایی با امیر قلعه‌نویی سرمربیان اسبق پرسپولیس و استقلال دیدنی خواهد بود. ذوب‌آهن اگر در این بازی پیروز شود همچنان در رده دوم جدول باقی می‌ماند ولی پیروزی سایپا این تیم را می‌تواند به امتیاز 38 برساند و نارنجی‌پوشان تهرانی هم به کسب سهمیه امیدوار شوند. تساوی این مسابقه به سود سایر حریفان خواهد بود. ذوب‌آهن هفته‌های متوالی است که پیروز شده و در دور برگشت بهترین تیم بوده بنابراین شاگردان علی دایی کار سختی مقابل تیم منسجم ذوب‌آهن دارند. بازی رفت 2 تیم هم با نتیجه مساوی یک - یک به پایان رسید.
تقابل استقلال با کریمی عصیانگر
آبی‌پوشان تهرانی باید به مصاف قرمزپوشان رشت بروند. علی کریمی در بدترین زمان ممکن مقابل استقلال قرار می‌گیرد. کریمی عصبانی و عصیانگر بعد از پیروز نشدن تیمش در هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان به زمین و زمان تاخت و همه را مقصر دانست! او حالا باید مقابل استقلال تیمش را پیروز کند تا بتواند سپیدرود را در لیگ برتر حفظ کند. اگر شاگردان علی کریمی بتوانند استقلال را ببرند شانس صعود تا رده دوازدهم جدول را خواهند داشت البته استقلال تیم قدرتمندی است که بازیکنان باکیفیتی دارد. آبی‌پوشان تهرانی این هفته می‌خواهند جبران باخت مقابل ذوب‌آهن را بکنند و با یک پیروزی خانگی دوباره دل هواداران‌شان را شاد کنند. شفر در این بازی داریوش شجاعیان را به دلیل محرومیت و مهدی قائدی را به‌خاطر مصدومیت و حادثه تصادف در اختیار ندارد با این حال دست شفر بسته نیست هرچند غیبت شجاعیان می‌تواند روی شیوه بازی استقلال تاثیرگذار باشد زیرا او در هفته‌های اخیر یکی از محوری‌ترین بازیکنان تیمش بوده است. شفر در صورت گرفتن 3 امتیاز استقلال را با 2 پله صعود به رده چهارم می‌رساند. علی کریمی هم شاید بین پست‌های جنجالی‌ که در صفحاتش در فضای مجازی علیه مسؤولان فوتبال می‌گذرد فرصتی برای آنالیز استقلال هم داشته باشد! البته هواداران سپیدرود قطعا از کریمی پست جنجالی نمی‌خواهند بلکه آنها از سرمربی تیم‌شان پیروزی و امتیاز می‌خواهند تا تیم در لیگ برتر بماند! در بازی رفت استقلال 2 بر یک سپیدرود را در رشت شکست داد.
در انتظار 3 بازی سخت
تیم فوتبال استقلال تهران که در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر میزبان سپیدرود است، باید بعد از این بازی 3 دیدار سخت و حساس خارج از ورزشگاه آزادی را تجربه کند. بازی این هفته آبی‌پوشان تهران و سپیدرود را باید یک زنگ تفریح قبل از 3 بازی سخت، سنگین، فشرده و خارج از تهران برای استقلال دانست. شاگردان شفر این شانس را دارند در بازی با سپیدرود خود را برای این 3 بازی حساس آماده کنند. آبی‌پوشان پس از دیدار مقابل سپیدرود 3 بازی پیاپی خارج از تهران خواهند داشت که 2 بازی از این 3 بازی خارج از ایران است تا به عینه ثابت شود روزهای سخت استقلال از راه رسیده است. شاگردان شفر بعد از دیدار با سپیدرود که ۱۹ بهمن‌ماه خواهد بود، 2 بار در آسیا به میدان خواهند رفت که هر دو دیدار خارج از خانه است. آنها ابتدا ۲۴ بهمن با الریان در قطر دیدار می‌کنند و سپس اول اسفند به دیدار الهلال خواهند رفت. آبی‌پوشان سپس در روز چهارم اسفندماه در اهواز به مصاف فولاد می‌روند تا در یک بازه زمانی ۱۱ روزه 3 دیدار سخت و سنگین خارج از تهران را تجربه کرده باشند. آنها سپس در روز دهم اسفندماه در لیگ برتر مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند که این نخستین بازی آنها بعد از گذشت ۲۱ روز در ورزشگاه آزادی خواهد بود.
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۹۶
استقلال تهران- سپیدرود رشت- ورزشگاه آزادی تهران- ساعت ۱۶
حسن اکرمی
سایپا تهران - ذوب‌آهن اصفهان - ورزشگاه پاس قوامین- ساعت ۱۶
اشکان خورشیدی


Page Generated in 0/0062 sec