printlogo


کد خبر: 188625تاریخ: 1396/11/19 00:00
اخبار

تأکید مسؤولان پرسپولیس به بازیکنان برای ملاقات نکردن با فرد ممنوعه!
مسؤولان باشگاه پرسپولیس برای چندمین بار به بازیکنان این تیم تاکید کرده‌اند که با عضو پیشین هیات مدیره ملاقات نکنند. حسین هدایتی، عضو اسبق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که به عنوان یکی از هواداران این تیم در چند سال اخیر خودش را معرفی می‌کند، هر از گاهی سرخپوشان را به دفتر شخصی‌اش دعوت می‌کند؛ ملاقات‌هایی که خالی از لطف نیست و بازیکنان با گرفتن چند سکه به خانه‌های‌شان برمی‌گردند! موضوعی که مدت‌هاست به مذاق مدیران پرسپولیس و مسؤولان وزارت ورزش و جوانان و هیات مدیره این باشگاه خوش نمی‌آید. حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز در آخرین مصاحبه‌اش موضعی رسمی در این باره گرفت و عنوان کرد هیچ نیازی به کمک هوادار خاصی ندارند و اگر قرار است پولی به بازیکنان داده شود بهتر است از طریق واریز به حساب باشگاه پرسپولیس انجام شود. عضو پیشین هیات‌مدیره پرسپولیس نیز که حدود ۱۰ روز پیش جلسه‌ای را با بازیکنان پرسپولیس گذاشته بود، پس از انتشار عکس‌هایش در صفحات شخصی بازیکنان پرسپولیس در دنیای مجازی، بار دیگر مورد انتقاد قرار گرفت تا رسانه‌ها پیگیر موضع باشگاه پرسپولیس شوند؛ دیداری که گفته می‌شود مسؤولان باشگاه پرسپولیس نیز در جریان آن بوده‌اند اما مجوز حضور دادند تا این تیم پیش از شروع رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا با مشکل مواجه نشود. با این حال مسؤولان باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگوی محرمانه با بازیکنان این تیم اعلام کرده‌اند دیگر حق ندارند دسته‌جمعی به دیدار هوادار متمول بروند و اگر قرار است او را ببینند مانعی برای دیدارهای فردی ندارند اما بازیکنان نباید به طور دسته‌جمعی به ملاقات این فرد ممنوعه بروند.

قائدی: فکر نمی‌کردم به این زودی خوب شوم
بازیکن استقلال پس از ترخیص شدن از بیمارستان خلیج فارس بوشهر گفت: پزشک تیم استقلال هر موقع صلاح بداند و ان‌شاء‌الله خوب شوم، به ترکیب استقلال باز خواهم گشت. پزشکان بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر مجوز ترخیص مهدی قائدی، ستاره جوان و آینده‌دار استقلال تهران را از این بیمارستان دادند و قائدی دیروز در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیمای بوشهر درباره ترخیصش گفت: شکر خدا حالم بهتر است. مردم خیلی برایم دعا کردند و واقعا بعد از آن حادثه‌ای که برایم پیش آمد، فکر نمی‌کردم به این زودی خوب شوم. وی درباره اینکه چه زمانی به میادین بازخواهد گشت، گفت: این موضوع را به پزشک تیم استقلال می‌سپاریم؛ هر موقع صلاح بدانند و ان‌شاء‌الله خوب شوم، به ترکیب استقلال بازخواهم گشت. ان‌شا‌ءالله با وضعیتی بهتر از گذشته بازخواهم گشت. بازیکن جوان استقلال در پایان از کادر پزشکی بیمارستان شهدای خلیج‌فارس و ماموران امنیتی بوشهر تقدیر و تشکر کرد.

ناظم‌الشریعه: تا ساعت ۳ صبح درگیر زلزله بودیم
سرمربی تیم ملى فوتسال کشورمان گفت که اعضای این تیم تا پاسی از سه‌شنبه شب به‌علت زلزله‌های متوالی چین تایپه بیدار بوده‌اند. سیدمحمد ناظم‌الشریعه درباره پیروزی 5 بر 3 و سخت تیم‌ملی فوتسال ایران مقابل عراق در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. عراق در این مسابقه بسیار باانگیزه ظاهر شد و ما هم باید از شرایط بازیکنان خود مراقبت می‌کردیم. حواس‌مان به دیدارهای بعدی بود و مواظب بودیم بازیکنان اخطار نگیرند یا مصدوم نشوند. خدا را شکر در این مسابقه به پیروزی رسیدیم و به‌عنوان سرگروه به یک‌چهارم نهایی صعود کردیم. وی درباره دیدار امروز ملی‌پوشان کشورمان با تایلند در دور یک‌چهارم نهایی اظهار داشت: روی کاغذ احتمال رویارویی با تایلند در این مرحله بسیار کم بود. این بازی هم شرایط خود را دارد اما مشکلی وجود ندارد. اگر بازیکنان ما سالم باشند و تمرکز خود را حفظ کنند، می‌توانیم هر حریفی را شکست دهیم. سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران درباره وقوع زلزله‌های پیاپی و شدید در چین تایپه تصریح کرد: ما تا ساعت 3 بامداد چهارشنبه درگیر زلزله بودیم. چند زلزله شدید در چین تایپه به وقوع پیوست که برای مردم این کشور عادی است.  این اتفاق اما برای ما غیرعادی بود و بیشتر بازیکنان تا صبح نخوابیدند. ناظم‌الشریعه در پاسخ به این پرسش که آیا وضعیت تغذیه اعضای تیم‌ملی بهتر شده است یا خیر، خاطرنشان کرد: وضعیت ما از این لحاظ هیچ تغییری نکرده و اتفاق خاصی در این زمینه نیفتاده است.
 


Page Generated in 0/0063 sec