printlogo


کد خبر: 188655تاریخ: 1396/11/23 00:00
اخبار

با حکم رهبر انقلاب حجت‌الاسلام تقوی نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی شد
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر حکیم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی را به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی منصوب کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
با توجه به پایان مأموریت جناب حجت‌الاسلام عالمی در وزارت جهاد کشاورزی و با تقدیر از خدمات ایشان در دوره‌ مسؤولیت، جناب حجت‌الاسلام آقای سیدرضا تقوی را که از مدیران کارآمد و جهادی می‌باشند به نمایندگی در آن وزارت منصوب می‌کنم. شرح وظایف قانونی در احکام قبلی آمده و امید است با تحرک و نشاط کار که در جناب آقای تقوی مشهود است حضور ایشان به پیشرفت کارها در آن وزارت کمک مؤثر کند.
سیدعلی خامنه‌ای
۲۱ بهمن‌ ۹۶

آیت‌الله خامنه‌ای به خوبی امام کشور را مدیریت کرده‌اند
عضو مجلس خبرگان رهبری در واکنش به نامه منتسب به یکی از سران فتنه گفت: رهبر انقلاب همانند امام، کشور را بخوبی مدیریت کرده اند. آیت‌الله ابراهیم امینی در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به سؤالی درباره نامه منتسب به یکی از سران فتنه درباره مدیریت رهبری، گفت: مقام معظم رهبری به ‌بهترین نحو ممکن و همانند حضرت امام کشور را بخوبی مدیریت کرده اند. وی با بیان اینکه، موفقیت‌ها در طول مدیریت 28 ساله رهبر انقلاب زمانی بوده که به رهنمودهای معظم‌له توجه شده است، گفت: متأسفانه آن بخش از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی که مورد توجه کامل مسؤولان قرار نگرفته، از نقاط ضعف کشور بوده است؛ مثلاً در همین بحث اقتصادی متأسفانه به اقتصاد مقاومتی بخوبی عمل نشده است و اشکالات امروز نتیجه عدم توجه کافی به بیانات ایشان است. آیت‌الله امینی با انتقاد از کینه‌جویی برخی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: من واقعاً مدیریت آیت‌الله خامنه‌ای را بسیار شایسته و موفق می‌دانم، خداوند ایشان را برای مردم ایران حفظ کند.

بازتاب خارجی حضور مردم ایران در سالروز انقلاب با نمایش موشک «قدر»
 همزمان با بایکوت برخی رسانه‌های خارجی، برخی دیگر اقدام به بازتاب حضور وسیع مردم در راهپیمایی سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کردند و از عباراتی چون «میلیونی» و «صدها هزار نفری» استفاده کردند. به گزارش فارس، خبرگزاری آسوشیتدپرس در خبری نوشت: «راهپیمایان روز یکشنبه در تهران شعارهای سنتی خود علیه ایالات متحده و اسرائیل را سر دادند». این خبرگزاری می‌افزاید: «صدها هزار نفر در حال تجمع در میدان آزادی این شهر هستند؛ جایی که حسن روحانی، رئیس‌جمهور این کشور سخنرانی می‌کند». سایت خبری «بوابه الاهرام» وابسته به روزنامه الاهرام مصر نیز نوشت: مردم ایران سی‌ونهمین سالگرد انقلاب اسلامی 1979 را جشن گرفتند و میلیون‌ها نفر در تهران و دیگر شهرهای ایران در این مراسم شرکت کردند. خبرگزاری «شینهوا» که خبرگزاری رسمی چین محسوب می‌شود در خبر خود آورد: «مردم ایران با تجمع گسترده در خیابان‌های شهرهای این کشور، شعارهای ضدآمریکایی و ضداسرائیلی سر داده و تصاویر آیت‌الله روح‌الله خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی و آیت‌الله علی خامنه‌ای، جانشین او را حمل کردند».  العهد، نمایش موشک بالستیک «قدر» را پیام موشکی ایران به رژیم صهیونیستی از کف خیابان‌های تهران توصیف کرد. خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) با انتشار یادداشتی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تداوم نهضتی که 39 سال پیش در این کشور آغاز شد نوشت و سیاست‌های تهران در قبال قضایای منطقه را بررسی کرد. نویسنده این یادداشت تأکید کرد: ایران با وجود فشارها، استقلال سیاسی و حاکمیت مردمی را تحکیم کرده است. سایت «24» امارات نیز حضور مردم در راهپیمایی سی‌ونهمین سالگرد انقلاب اسلامی را میلیونی توصیف کرد.


Page Generated in 0/0064 sec