printlogo


کد خبر: 188711تاریخ: 1396/11/24 00:00
اخبار

ذوب‌آهن قافیه را باخت
ذوب‌آهن ایران در نخستین دیدار آسیایی‌اش ۳ بر یک مقابل الدوحیل باخت. در چارچوب مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، 2 تیم الدوحیل قطر و ذوب‌آهن  در ورزشگاه عبدالله بن‌خلیفه شهر دوحه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود میزبان به پایان رسید. گل‌های این بازی را کی‌روش‌استنلی (۱۳) برای ذوب‌آهن و کریم بوضیاف (۷۴ و ۷۶) و یوسف مساکنی (۸۴) برای الدوحیل به ثمر رساندند.

چرا انصاری‌فرد پنالتی نزد؟!
هم‌تیمی کریم انصاری‌فرد مانع پنالتی زدن آقای گل لیگ یونان شد. به‌ گزارش ‌ایسنا ‌به نقل از رادیو ورزش یونان، المپیاکوس یکشنبه‌شب برابر آترومیتوس به تساوی 2 - 2 رسید. این بازی تا ‌دقیقه ۹۰ با شکست یاران انصاری‌فرد و حاج‌صفی ادامه‌ داشت. صحنه جنجالی مسابقه در ‌دقیقه ۸۹ رخ داد؛ جایی که  المپیاکوس صاحب یک ضربه پنالتی‌ شد. کریم انصاری‌فرد برای زدن این ضربه اقدام کرد ولی جورجویچ مانع این کار شد و اعلام کرد خودش باید این پنالتی‌ را بزند و این پنالتی‌ را به انصاری‌فرد نداد، در حالی که از روی نیمکت هم مربیان خواستار زدن پنالتی‌ توسط انصاری‌فرد بودند. جورجویچ این پنالتی‌ را از دست داد ولی احسان حاج‌صفی روی توپ برگشتی توانست دروازه‌ حریف را باز کند تا قرمز و سفیدها به یک امتیاز دست یابند. کریم انصاری‌فرد در حالی می‌خواست پنالتی‌ را بزند که در صدر جدول گلزنان قرار دارد و زدن این گل می‌توانست او را به هدفش که آقای گلی است برساند. انصاری‌فرد همچنین در این فصل هر سه پنالتی‌ خودش را گل کرده بود و معلوم نبود چرا هم‌تیمی او این فرصت را از کریم گرفت؟

پاسخ تند سرمربی الاهلی به سؤال خبرنگار ایرانی
سرمربی الاهلی عربستان واکنش تندی به سوال یکی از خبرنگاران ایرانی در نشست خبری قبل از دیدار تراکتور داشت. به نقل از الوسط، در یکی از دیدارهای حساس دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا الاهلی عربستان به مصاف تراکتور‌سازی تبریز خواهد رفت. این دیدار در عمان و به میزبانی تراکتور‌سازی برگزار می‌شود. روزنامه الوسط نوشت که در نشست خبری قبل از این دیدار، یک خبرنگار ایرانی از ربروف، سرمربی الاهلی سوال کرد که چرا این تیم در ایران به میدان نمی‌رود که این سرمربی اوکراینی این سوال را اینگونه پاسخ داد: چرا از من این سوال را می‌پرسید؟ من سرمربی هستم و نه فرد سیاسی. چرا این سوال را از تیسیر الجاسم، کاپیتان تیم نپرسیدید؟

علی کریمی:
دستیار کی‌روش مدرک مربیگری نداشت
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: درباره تیم‌ملی اشتباه فکر می‌کردم و برای همین هم کنار کشیدم. علی کریمی قبل از حضور در کمیته انضباطی گفت: امروز طبق درخواست کمیته انضباطی به اینجا آمده‌ام تا درباره اتفاقاتی که پیش آمده صحبت کنم. وی تاکید کرد: باید در جلسه حضور پیدا کنم تا ببینم چه صحبت‌هایی با من انجام خواهد شد تا بتوانم از خود دفاع کنم. کریمی درباره بحث درباره مربی بدنساز تیم‌ملی گفت: سباستین، مربی بدنساز تیم‌ملی مدرک مربیگری نداشت اما مسؤولان فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش با روابطی که داشتند، برای او مدرک گرفتند. در مجموع بحث من این است که شما خبرنگاران زحمت کشیدید و آمدید اما هنوز درباره اخراج دستیاران ایرانی جواب قانع‌کننده‌ای نگرفته‌اید. وی در پاسخ به این پرسش که ما هنوز متوجه کنار رفتن شما از تیم‌ملی نشده‌ایم، گفت: من آنچه درباره تیم‌ملی فکر می‌کردم اشتباه بود، بنابراین تشخیص دادم از تیم‌ملی کنار بروم. آن روزها می‌دانستم که چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد، بنابراین خودم را کنار کشیدم.


Page Generated in 0/0056 sec