printlogo


کد خبر: 188731تاریخ: 1396/11/24 00:00
کوتاه و گویا

سعید سرکار، دبیر ستاد فناوری نانو گفت: «کشور ما در سال‌های گذشته از نظر تعداد مقالات فناوری نانو به جایگاه چهارم دنیا دست یافته است و حدود یک‌سوم از مقالات ایرانی که در مجلات با ضریب تأثیر بالاتر از 4 منتشر شده‌، مربوط به حوزه‌ فناوری نانو است اما ظرفیت فناوری نانو برای انجام تحقیقات باکیفیت، بیش از این است».
علی‌اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور به دیدار خانواده شهید محمدپرور، از نخستین شهدای امدادگر انقلاب رفت. وی در این دیدار با بیان اینکه خانواده‌های شهدا امانت‌های ارزشمندی نزد ما هستند که باید با سرکشی و حمایت، زمینه رفع مشکلات پیش روی آنها را فراهم کرد، افزود: جمعیت هلال‌احمر کشور ۴۸۹ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده و توجه و رسیدگی به مشکلات پیش روی این خانواده‌ها که حق بزرگی را بر گردن نظام دارند در اولویت کاری مدیران است.
چهارمین جشنواره عکس نورنگار ۲۴ بهمن‌ماه در نگارخانه ملک‌الشعرای بهار باغ‌موزه قصر افتتاح می‌شود. همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه، ۶ برنده نهایی این جشنواره با حضور هیات داوران، دبیر جشنواره و مدیرعامل مجموعه نورنگار و برخی از چهره‌های رشته عکاسی معرفی خواهند شد. آثار برگزیده نمایشگاه جشنواره عکس نورنگار از میان ۳۷۷۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره انتخاب شده‌است.
جمال انصاری، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در آیین اختتامیه آموزش 3 روزه بازرسان این سازمان ضمن اشاره به برنامه‌ها و سیاست‌های پیش روی این سازمان در تحقق ماموریت‌ها و رسالت‌های سازمانی، خطاب به بازرسان این سازمان گفت: وقتی سازمان ماموریت‌های حساس و پیچیده‌ای به عهده دارد، بنابراین کار بازرسان که ناظران اجرای این ماموریت‌ها هستند، حساس است.
به همت موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس نخستین‌نشست علمی- تخصصی همایش ملی بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس با عنوان «بازشناسی، تطور و ظرفیت‌شناسی گفتمان انقلاب اسلامی» در سالن همایش هویزه برگزار شد.
احمد تویسرکانی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک درباره بودجه سال ۹۷ و اعتباراتی که سازمان ثبت اسناد و املاک برای انجام اقدامات خود به آن نیاز دارد، گفت: متأسفانه با اینکه خدمات ثبت اسناد و تحولاتی که در آن انجام شده منافع زیادی را برای کشور در حوزه کاهش بی‌نظمی‌های حقوقی و کاهش دعاوی در پی داشته است اما از لحاظ منابع و اعتبارات دچار بی‌مهری فراوان هستیم، با اینکه دستگاهی درآمدزا برای دولت محسوب می‌شویم. وی اظهار داشت: حدود یکهزار و ۴۵۰ میلیارد تومان در 10 ماه گذشته  به خزانه دولت واریز کرده‌ایم اما  متاسفانه در زمینه تامین اعتبارات ضروری دستگاه با مشکلات جدی مواجه و دچار بی‌مهری هستیم.


Page Generated in 0/0055 sec