printlogo


کد خبر: 188783تاریخ: 1396/11/25 00:00
کوتاه و گویا

به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر «شب شعر ترنم نور» در محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس (تالار پروانه‌ها) برگزار شد. در این مراسم شاعران بنامی چون علیرضا قزوه، سعید بیابانکی، پرویز بیگی، جواد محقق، ایرج قنبری، مرتضی امیری‌اسفندقه، مصطفی محدثی‌خراسانی و محمدرضا طهماسبی در حوزه انقلاب و دهه فجر به شعرخوانی پرداختند.
معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: همزمان با سی‌ونهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مجوز تشکیل20 کانون دانشجویی جمعیت هلال‌احمر از سوی رئیس این سازمان صادر شد. علی گنج‌کریمی افزود: در حال حاضر بیش از یکهزار و 160 کانون دانشجویی این سازمان در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور فعالیت می‌کنند.
شهردار منطقه 10 تهران از احیای بازی‌‌های خیابانی و محلی و اهتمام برای تحقق راهبرد شهر دوستدار کودک خبر داد. سهیلا صادق‌زاده مهم‌‌‌‌‌ترین مقوله این حوزه را ارتقای فرهنگ شهروندی عنوان کرد و افزود: ابتکار شاخص منطقه در حوزه کودکان اجرای برنامه خیابان در دست بچه‌ها بود که در آذرماه سال جاری در خیابان رودکی برگزار شد و با توجه به استقبال شهروندان برنامه‌‌ریزی برای اجرای مستمر آن در دستور کار قرار دارد.
حجت‌الاسلام‌ سیدمحمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم رونمایی از «کارت جدید شناسایی ایثارگران» گفت: ایثارگرانی که در سامانه خدمات الکترونیک ایثار ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند از طریق این سامانه برای ثبت‌نام کارت ایثارگری اقدام کنند و تا 22 اسفندماه و روز بزرگداشت شهدا کارت‌های خود را از طریق پست دریافت کنند.
امین مرادی، عضو هیأت‌مدیره انجمن جراحی زانو، آرتروسکوپی و آسیب‌‌های ورزشی در پنجمین کنگره بین‌المللی دوسالانه انجمن جراحی زانو، آرتروسکوپی و آسیب‌‌های ورزشی گفت: هدف اصلی این کنگره جراحان ارتوپدی، متخصصان پزشکی ورزشی و متخصصان مرتبط با پزشکی ورزشی از جمله متخصصان توانبخشی، فیزیوتراپیست‌ها و سایر کارکنان مرتبط پزشکی خواهند بود تا در زمینه جراحی زانو و آرتروسکوپی مفاصل و تمام جوانب آسیب‌‌های ورزشی، همچنین در زمینه روش‌‌های درمانی محافظه‌کارانه و تکنیک‌‌های جراحی و مداخلات درمانی با کمترین میزان تهاجمی، دانش خود را گسترش داده و مهارت‌‌های جراحی خود را ارتقا بخشند.
غلامحسین سلمانی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه 21 تهران از برگزاری دوره‌‌های غیرمتمرکز آموزش ترافیکی ویژه نونهالان پیش‌دبستانی سرای محلات سیزده‌گانه این منطقه با هدف نهادینه‌‌سازی رعایت قوانین و فرهنگ ترافیکی در بین این کودکان خبر داد.


Page Generated in 0/0054 sec