printlogo


کد خبر: 188793تاریخ: 1396/11/25 00:00
مشکل تکراری سرمربی فرانسوی
«بنزما» باید مقابل پاری‎سن‌ژرمن بازی کند یا نه؟

در آستانه بازی رئال‌مادرید مقابل نماینده فرانسه در رقابت‎های لیگ قهرمانان اروپا، زیدان نمی‌داند باید به بنزما که اخیرا عملکرد خوبی نداشته بازی بدهد یا نه. تیم فوتبال رئال‌مادرید برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری‎سن‌ژرمن آماده شده و در دیدار روز شنبه مقابل سوسیداد عملکردی قابل قبول داشته است اما باز هم کریم بنزما یکی از بازیکنانی بود که نتوانست توجهات را به خود جلب کند.
او چندین موقعیت خوب را از دست داد و باعث شد برخی هواداران او را هو کنند و برایش سوت بزنند، هر چند زیدان به کارش ادامه می‌دهد و به هموطنش اعتماد دارد. حالا در آستانه بازی بزرگ مقابل تیم فرانسوی، بزرگ‎ترین سوال این است که باید به بنزما بازی داد یا نه؟
بنزما مقابل دروازه موقعیت‎ها را از دست می‌دهد و برای نخستین‌بار هم نیست که این اتفاق می‌افتد. در لیگ قهرمانان هم مدت‌هاست گل نزده است. از طرفی محبوبیتش میان هواداران را هم از دست داده و شاید اگر دوباره هو شود روحیه و انگیزه‎اش را برای ادامه کار از دست بدهد.
موضوع دیگر هم این است که بازیکن دیگری می‌تواند جانشین او شود که شاید در مقابل دروازه حریف عملکرد بهتری داشته باشد.
اما در کل او در بازی‌های اروپایی آمار و عملکرد خوبی داشته و ضعفش مربوط به چندین بازی اخیر است. موضوع دیگر این است که یکی از بهترین همبازی‌های رونالدو او است و در واقع بنزما است که در بسیاری از مواقع به رونالدو پاس داده یا بازی او را بهتر کرده است.
همچنین او بازیکن بزرگی است و نیاز به فشاری کوچک دارد و اگر بتواند گل بزند یا خودش را ثابت کند دوباره به دوران اوجش بازمی‎گردد و آن زمان می‌تواند بهتر از هر بازیکنی باشد.
 


Page Generated in 0/0061 sec