printlogo


کد خبر: 188794تاریخ: 1396/11/25 00:00
اخبار

«گرت بیل» به اندازه «نیمار» می‎ارزد
مدیر برنامه‌های گرت بیل در مصاحبه‎ای مدعی شده قیمت موکلش ۲۲۲ میلیون یورو است و اگر قرار باشد از رئال مادرید به تیمی دیگر برود باید معادل نیمار برای او هم پول پرداخت شود. جاناتان بارنت، مدیر برنامه‎های گرت بیل، مدعی شده موکل ولزی‎اش ۲۲۲ میلیون یورو می‌‏ارزد و قیمت او کمتر از نیمار نیست. از زمانی که گرت بیل مصدومیت را پشت سر گذاشته توانسته در تیم زیدان نقشی چشمگیر و اساسی داشته باشد. همین موضوع هم واکنش مدیر برنامه‎های او را در پی داشته است. او گفت: گرت در مادرید بسیار خوشحال است. او عاشق مادرید است. پیش از این گفته می‎شد کریس رونالدو از حضور در مادرید ناراضی است و شاید بخواهد این تیم را ترک کند. همچنین گفته می‎شد در صورتی که او این کار را انجام دهد بیل می‎تواند ستاره اصلی باشد اما مدیر برنامه‎هایش معتقد است بیل نیازی به رفتن رونالدو ندارد تا خودش را ثابت کند: «نیازی نیست رونالدو برود، بیل همین حالا هم در مادرید یک ستاره است. فعلا گرت در مادرید خوشحال است اما همه چیز می‏‌تواند خیلی زود تغییر کند. او هم‌اندازه نیمار می‌ارزد و قیمتش ۲۲۲ میلیون یورو است».

علی علیپور به تیم‌ملی دعوت شد
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به برنامه ریکاوری تیم‌ملی دعوت شده است. ظهر دیروز مهدی خراطی، از فدراسیون فوتبال با باشگاه پرسپولیس تماس گرفته و خواستار تصویر پاسپورت علی علیپور برای حضور در تیم‌ملی شده است. خراطی در تماس با علیپور برنامه ریکاوری تیم‌ملی را به اطلاع او رسانده و اعلام کرده به درخواست کی‌روش، مهاجم سرخپوشان باید در اردو حاضر شود.

خداحافظی بازیکن انگلیسی از فوتبال در ۲۶ سالگی
هافبک تیم هال‌سیتی بعد از مصدومیت شدید از ناحیه سر مجبور به خداحافظی از فوتبال شد. رایان میسون، فوتبالیست ۲۶ ساله یک سال بعد از مصدومیت شدید در بازی برابر چلسی، با توصیه پزشکان مغز و اعصاب، تصمیم به خداحافظی از فوتبال در ۲۶ سالگی گرفت. باشگاه هال‌سیتی با تایید خداحافظی میسون از فوتبال در بیانیه‌ای اعلام کرد: متاسفانه باید اعلام کنیم رایان میسون با توصیه‌های پزشکی دیگر قادر به بازی کردن نیست و تصمیم گرفته است از فوتبال خداحافظی کند.  رایان میسون یک بار برای تیم‌ملی انگلیس در جریان دیدار دوستانه برابر ایتالیا به میدان رفت و یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود. قرار است باشگاه هال‌سیتی در این هفته تقدیری ویژه از این بازیکن به عمل آورد.

اطلاعیه فدراسیون فوتبال در رابطه با قطع همکاری با اوکتاویو
فدراسیون فوتبال درباره خبر قطع همکاری با سرمربی تیم‌ملی فوتبال ساحلی اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، این فدراسیون درباره قطع همکاری با اوکتاویو، سرمربی تیم‌ملی فوتبال ساحلی اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد: مارکو اوکتاویو، سرمربی محترم تیم‌ملی فوتبال ساحلی ایران که پیش از مسابقات بین‌المللی پرشین کاپ با حضور در ایران اردوی تیم‌ملی فوتبال ساحلی را در دستور کار شاگردانش قرار داده بود، به یک‌باره به دلیل پاره‌ای از مسائل شخصی مجبور به ترک ایران و بازگشت به کشورش شد که خبر آن پیش از این روی خروجی سایت رسمی فدراسیون منتشر شد. این موضوع باعث شد از سوی فدراسیون مهلتی جهت بازگشت اوکتاویو مشخص شود که ایشان در پاسخ به نامه رسمی فدراسیون خواستار مهلت و مدت زمان بیشتری جهت ساماندهی مسائل و بازگشت به کشور شد. به همین جهت فدراسیون فوتبال طبق مفاد قرارداد این اختیار را دارد که به دلیل عدم حضور ایشان در مهلت مشخص شده با بررسی شرایط در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

بانوی اسکی‌باز ایران در گروهش آخر شد
سمانه بیرامی‌باهر با کسب زمان 4 دقیقه و ۴۷ ثانیه و ۹۱ صدم ثانیه به عنوان شصت‌وهشتمی گروه خود دست یافت و از صعود به دور بعد رقابت‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ باز ماند. در ادامه‌ پنجمین روز از بیست و سومین دوره رقابت‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ چانگ کره‌جنوبی نخستین نماینده ایران در اسکی کراس کانتری در رشته اسپرینت به رقابت پرداخت و از صعود به مرحله بعد بازماند.
 


Page Generated in 0/0123 sec