printlogo


کد خبر: 188821تاریخ: 1396/11/25 00:00
اخبار

آیت‌الله خامنه‌ای بی‌نظیرند
استاد برجسته اخلاق با تأکید بر اینکه آیت‌الله خامنه‌ای بی‌نظیر هستند، گفت: نباید اقتدار و وجاهت رهبری را با هیچ اقتداری عوض کنیم و ما هرچه به آبروی رهبر لطمه بزنیم به نظام لطمه زده‌ایم. حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمهدی طباطبایی، شاگرد برجسته امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با تسنیم، درباره فیلمی که بتازگی در فضای مجازی از جلسه انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری منتشر شده است، گفت: آیت‌الله خامنه‌ای فردی مهذب، باخدا و مقتدر هستند. ایشان به اطلاعات روز کشور و به زیربناها آشنا هستند و این آشنایی از دوره ریاست‌جمهوری ایشان نیز بوده است. وی با اشاره به سوابق اجرایی آیت‌الله خامنه‌ای و شناخت ایشان از مسائل کشور از گذشته تاکنون، یادآور شد: آیت‌الله خامنه‌ای وقتی می‌خواستند به‌عنوان رهبر انتخاب شوند با تواضع گفتند «نمی‌خواهم رهبر شوم».حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی با اشاره به ادعای برخی دشمنان که صحبت‌های ایشان در جلسه مجلس خبرگان 68 را ناشی از عدم‌صلاحیت معظم‌له می‌دانند، گفت: این صحبت‌هایی که درباره ایشان شده، «بی‌عقلی» است. فرمایشات آیت‌الله خامنه‌ای در آن زمان، از روی «تواضع» بود. ایشان وقتی می‌خواستند به‌عنوان رهبر انتخاب شوند با تواضع گفتند «نمی‌خواهم رهبر شوم». شاگرد قدیمی امام خمینی(ره) با تأکید بر اینکه «به‌نظرم آیت‌الله خامنه‌ای نه‌تنها مثل و مانند ندارد بلکه  بی‌نظیر هستند»، گفت: با قدرت این حرف را می‌زنم و ترسی ندارم.

درخواست کانادا برای تحقیق درباره مرگ سیدامامی
دولت کانادا با طرح ادعاهایی درباره مرگ کاووس سیدامامی در زندان، خواستار انجام تحقیقات در این زمینه شد. به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری گلوب‌‌اند میل، دولت کانادا از ایران خواست درباره مرگ کاووس سیدامامی، شهروند ایرانی- کانادایی که در زندانی در تهران خودکشی کرده است، تحقیقات لازم را انجام دهد. کانادا مدعی است مرگ این استاد 64 ساله دانشگاه در زندان مشکوک بوده و خانواده وی اظهارات مقامات ایرانی مبنی بر اینکه سیدامامی در نتیجه خودکشی جان خود را از دست داده است، نپذیرفته‌اند.

بیانیه ۲۲۰ نماینده در تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
۲۲۰ نفر از نمایندگان مجلس با انتشار بیانیه‌ای از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرده و بر لزوم تلاش مضاعف سه قوه در راستای حل مشکلات مردم تاکید کردند. به گزارش مهر، در این بیانیه آمده است: حماسه بزرگ و تماشایی ملت قهرمان ایران اسلامی در ۲۲ بهمن ۹۶ لبیک به ندای رهبر عزیز انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای بود. مردم با به نمایش گذاشتن حضور چشمگیر و ماندگار در تاریخ پرشکوه و ماندگار جمهوری اسلامی، پیامی روشن و صریح به دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی دادند و نشان راه هدایت را به سست‌عهدان داخلی و خارجی. ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به داشتن چنین مردمی افتخار کرده و قدرشناسی از این مردم شریف را در تلاش و کار بیشتر برای کاهش و حل مشکلات کشور می‌دانیم. پیام صریح نمایندگان، مطالبه تلاش مضاعف سه قوه برای حل مشکلات آنها و پرهیز از حاشیه‌‌سازی بود. پیام روشن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به سردمداران آمریکا و رئیس‌جمهور عقب‌افتاده ذهنی آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی، پیام مقاومت و ایستادگی در مقابل زیاده‌طلبی‌‌های آنها بود. باش تا صبح دولتش بدمد که این هنوز از نتایج سحر است.

دیوارهای دفاعی کشور را بلندتر می‌سازیم
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دزد‌‌‌‌‌ترین و سرگردنه‌بگیر‌‌‌‌‌ترین کشور دنیا آمریکاست، گفت: ملت ما می‌گویند باید دیوار‌‌های دفاعی کشور را بلندتر بسازیم و در این مسیر از هیچ دزدی اجازه نمی‌گیریم. سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در گفت‌وگو با مهر، با تأکید بر اینکه ملت ما بخوبی ضرورت توان دفاعی بازدارنده را می‌داند و با تمام وجود ایستاده‌ است، تصریح کرد: ملت ما می‌داند برای جلوگیری از ورود دزد باید دیوارهای بلند بسازد، امروز هم هیچ‌کسی در دنیا شک ندارد دزدترین و سرگردنه‌بگیرترین کشور دنیا آمریکاست. پس ملت ما می‌گوید باید دیوار‌‌های دفاعی کشور را بلندتر بسازیم و در این مسیر از هیچ دزدی اجازه نمی‌گیریم.


Page Generated in 0/0139 sec