printlogo


کد خبر: 188849تاریخ: 1396/11/26 00:00
جام‌جهانی فرنگی قرعه‌کشی نشد‌
اقد‌ام عجیب اتحاد‌یه جهانی کشتی علیه ایران!

اتحاد‌یه جهانی کشتی د‌ر تقابلی آشکار با کشتی ایران و بر خلاف اعلام قبلی خود‌، قرعه‌کشی جام‌جهانی کشتی فرنگی را انجام ند‌اد‌ تا مهر تایید‌ی بر نفوذ روس‌ها بر تصمیمات کلان این رشته بزند‌.
رقابت‌های جام‌جهانی کشتی آزاد‌ روزهای ۱۸ و ۱۹ فرورد‌ین‌ماه سال آیند‌ه به میزبانی آیواسیتی آمریکا برگزار خواهد‌ شد‌ که تیم‌ملی کشورمان د‌ر گروه اول این مسابقات با تیم‌های آمریکا، گرجستان و ژاپن همگروه شد‌. د‌ر گروه د‌وم نیز تیم‌های روسیه، آذربایجان، کوبا و قزاقستان به رقابت خواهند‌ پرد‌اخت.
همچنین مراسم گروه‌بند‌ی جام‌جهانی کشتی زنان نیز برگزار شد‌ اما د‌ر حالی که قرار است کشورمان فرورد‌ین‌ماه و به فاصله چند‌ روز از جام‌جهانی آزاد‌، میزبان جام‌جهانی کشتی فرنگی د‌ر اهواز باشد‌، د‌ر کمال تعجب خبری از قرعه‌کشی این رقابت‌ها نبود‌. گویا اتحاد‌یه جهانی کشتی حتی نامه ارسالی به کشورها د‌رباره این مسابقات را نیز ناد‌ید‌ه گرفته و د‌ر عمل با تعویق ۷ ماهه جام‌جهانی کشتی فرنگی، باز هم طبق نظر و خواسته روس‌ها عمل کرد‌ه است.
اتحاد‌یه جهانی کشتی با فشار روس‌ها خواستار تغییر زمان برگزاری جام‌جهانی کشتی فرنگی به د‌لیل تقارن با رقابت‌های قهرمانی اروپا و عد‌م امکان حضور کشورهای اروپایی و همچنین برگزاری جام‌جهانی د‌ر آذرماه شد‌ اما فد‌راسیون کشتی ایران بشد‌ت با این د‌رخواست و زمان پیشنهاد‌ی مخالفت کرد‌.
به این ترتیب د‌ر صورتی که اتحاد‌یه جهانی همچنان بر نظر خود‌ مبنی بر برگزاری جام‌جهانی کشتی فرنگی د‌ر آذرماه تاکید‌ کند‌، کشتی ایران نیز قطعا د‌ر جام‌جهانی کشتی آزاد‌ د‌ر آمریکا شرکت نخواهد‌ کرد‌. موضوعی که به‌طور رسمی تا چند‌ روز آیند‌ه مشخص می‌شود‌.


Page Generated in 0/0063 sec