printlogo


کد خبر: 188944تاریخ: 1396/11/28 00:00
کوتاه و گویا

دبیرعلمی سمینار تصویربرداری زنان با اشاره به شیوع نازایی در کشور، گفت: در زمینه نازایی باید به سمت استفاده از سونوگرافی‌های 3 و 4 بعدی برویم که کاربرد بیشتری دارد. الهام کشاورز افزود: این سمینار با تمرکز روی تصویربرداری زنان آماده شده است و همچنین موارد پزشکی قانونی که هر رادیولوژیست باید آنها را بداند، مورد بررسی قرار می‌گیرد.
جمال انصاری، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در آیین بهره‌برداری از ساختمان جدید اداره کل استان قزوین که با حضور استاندار برگزار می‌شد، با اشاره به اینکه رسیدگی به 97 درصد پرونده‌های قاچاق در صلاحیت این سازمان است، گفت: قاچاق تنها 5 درصد پرونده‌های این سازمان را تشکیل می‌دهد و 95 درصد پرونده‌ها در حوزه‌های نظارت بر بازار و تخلفات صنفی است.
ژان پل دکور، رئیس سابق اتحادیه جهانی سردفتران و مشاور بین‌الملل شورای عالی سردفتران فرانسه در دیدار با رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در تهران گفت: من از نزدیک  و طی سال‌های اخیر شاهد تحـول عظیـم در نظام ثبتی ایران بویژه در حوزه سردفتری و بهره‌گیری از فناوری‌های الکترونیکی هستم و باید گفت چنین تحولاتی در سردفتری در دنیا کمتر اتفاق افتاده و بسیاری از اقدامات ایران از قبیل دریافت اثر انگشت و تشکیل بانک اطلاعات هویتی  بیومتریک اصحاب سند در فرانسه نیز سابقه نداشته است.
سومین جلسه هیات امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس با حضور رئیس و اعضای هیات امنا در موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس برگزار شد.
امید سرافراز، مدیر بنیاد دانش‌بنیان آفبا با بیان اینکه سامانه «آفبایار» یک مدرسه آنلاین است، گفت: در این سامانه یک شبکه اجتماعی بومی طراحی شده که از امنیت بالایی برخوردار است و می‌تواند وابستگی شدید به تلگرام را کاهش دهد.
در مراسمی با حضور رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور 498  دستگاه خودرو به کارگاه‌های اتومکانیک آموزش فنی و حرفه‌ای سراسر کشور اختصاص یافت. رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در آیین اختصاص این خودروها که به صورت همزمان به میزبانی بندرعباس برگزار شد، گفت: ارزش واقعی خودروهای خریداری شده 400 میلیارد ریال است که در تعامل با سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، با اعتبار 40 میلیارد ریال از این مجموعه خریداری شد.
 


Page Generated in 0/0050 sec