printlogo


کد خبر: 188963تاریخ: 1396/11/29 00:00
اخبار

عربستان نوکر آمریکا و صهیونیست‌هاست
آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی گفت: عربستان سعودی نوکر آمریکا و صهیونیست‌هاست و این کشور هرگز برای اسلام با ما متحد نمی‌شود. به گزارش رسا، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی در دیدار رئیس دانشگاه جامع ملی اسلامی علیگر هند که دیروز در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، گفت: امروز که دشمنان علیه اسلام قیام کرده‌‌اند و مستکبران، منافقان و صهیونیست‌ها متحد شده‌‌‌‌اند، علمای اسلام نباید ساکت بنشینند. استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم ادامه داد: امروز روش دشمن برای مقابله با اسلام، ایجاد تفرقه و اختلاف است و وضعیت عراق، سوریه، بحرین و یمن نشان‌دهنده برنامه‌‌های دشمنان علیه اسلام است. وی تأکید کرد: عربستان سعودی نوکر آمریکا و صهیونیست‌هاست و این کشور هرگز برای اسلام با ما متحد نمی‌شود، ما با سیاستمدارانی که تمایل به آمریکا، انگلستان، فرانسه و صهیونیست‌ها دارند کاری نداریم اما اسلام می‌گوید همه مسلمانان باید متحد باشند و به مظلومان و مستضعفان کمک کنند. این مرجع تقلید در پایان خاطرنشان کرد: امروز باید با وحدت و انسجام کار کرد تا بر دشمن غالب شویم و باید تلاش کنید مردم هند را بیدار کنید تا عظمت اسلام در دنیا تجدید شده و ان‌شاءالله بتوانیم قدس را آزاد کنیم.

امید مردم لبنان و فلسطین به مجاهدان در میدان است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم لبنان و فلسطین امیدی به میزهای مذاکره ندارند بلکه امید آنان به مجاهدان در میدان است و می‌گویند میدان، تکلیف را مشخص می‌کند.حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در نخستین کنگره شهدای مهاجر مدافع حرم و سومین یادواره شهید مدافع حرم «ابوحامد» که در تالار قدس حرم رضوی برگزار شد، با بیان اینکه امام(ره) از ابتدا فرمودند، مسأله قدس و فلسطین مسأله اول جهان اسلام است، تصریح کرد: جریان داعش و تکفیری برای این به‌وجود آمد که مسأله قدس چالش اول جهان اسلام نباشد اما این ماجرا امت اسلامی را بیدار و جهل‌زدایی کرد.  تولیت آستان قدس رضوی افزود: حزب‌الله، گروه مقاومت و یک جریان عظیم پرخروش و مردمی با انگیزه و اندیشه در جهان اسلام بسیج شدند و در واقع حزب‌الله تبدیل به گروه‌های مختلف مقاومت در جهان اسلام شد. تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه امروز استیصال و یأس را در تمام حرکات دشمن می‌توانید ببینید، گفت: مردم لبنان و فلسطین هیچ امیدی به میزهای مذاکره ندارند، بلکه امید آنان به مجاهدان در میدان است و می‌گویند، میدان، تکلیف را مشخص می‌کند، بنابراین همه گروه‌های فلسطینی روی این موضوع اتفاق نظر دارند که مقاومت و ایستادگی، دشمن را وادار به عقب‌نشینی می‌کند.

مستشار مقابله با داعش در سوریه به خلیج‌فارس رفت
سردار صادق عمویی، فرمانده تیپ نیروهای ویژه تکاوری اباعبدالله(ع) نیروی دریایی سپاه شد. مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ نیروهای ویژه تکاوری اباعبدالله(ع) نیروی دریایی سپاه با حضور دریادار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان و رزمندگان نیروی دریایی سپاه در جزیره فارور برگزار شد. در این مراسم از خدمات ارزنده، شبانه‌روزی و مخلصانه ناوسالاریکم اصغر معماری که سال‌ها در کنار سردار شهید حاج محمد ناظری به عنوان جانشین و پس از آن عهده‌دار مسؤولیت خطیر فرماندهی نیروهای ویژه دریایی سپاه بود و منشأ خدمات ارزشمندی شد، تجلیل و تقدیر شد. سردار فدوی مسؤولیت در سپاه را یک بار سنگین و در عین حال مهم و ارزشمند توصیف کرد و با توصیه پاسداران به تقویت بنیه معنوی و پیگیری مستمر برنامه‌های خودسازی، گفت: پاسداری از خود مقدم بر پاسداری از انقلاب اسلامی است. وی افزود: همه ما باید در روز محشر و فردای قیامت پاسخگوی عمل خود باشیم. در این مراسم، ناوسالاریکم پاسدار اصغر معماری مسؤولیت خود در این تیپ را به سردار صادق عمویی که سوابق درخشان ایثار، جانبازی و خستگی‌ناپذیری وی در میدان‌های گوناگون از جمله در کسوت مستشار نظامی در مقابله با داعش در سوریه اثبات شده است، سپرد.


Page Generated in 0/0056 sec