printlogo


کد خبر: 188978تاریخ: 1396/11/29 00:00
کوتاه و گویا

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: این سازمان تا پایان سال حدود
9 هزار میلیارد تومان بدهی خواهد داشت که با حمایت مجلس و تخصیص 7 هزار و 500 میلیارد تومان در بودجه سال 97، بخش قابل توجهی از بدهی‌های این سازمان پرداخت خواهد شد. طاهر موهبتی گفت: باید توجه داشت که تداوم امکان ارائه خدمات سلامت در مراکز درمانی به مردم و تضمین سلامت بیمه‌شدگان، تنها با تصویب و حمایت دوباره مجلس از بند «ه» تبصره 5 لایحه بودجه 97 میسر خواهد بود.
فرهنگسرای رازی در ادامه سلسله‌برنامه‌های زندگی به سبک بزرگان مراسم تجلیل از استاد محمود رزاقی را در روز یکشنبه 29 بهمن‌ماه برگزار می‌کند. در این برنامه که با هدف آشنایی شهروندان با مفاخر و اندیشمندان شهر برگزار می‌شود، استاد محمود رزاقی، مولف و شاعر اهل‌بیت(ع) که بیش از 80 هزار بیت شعر سروده است معرفی و مورد تجلیل قرار می‌گیرد.
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم شعر فاطمی با حضور بانوان شاعره شهر تهران و عاشقان اهل بیت در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود. علاقه‌مندان جهت شرکت در این مراسم، با محوریت شخصیت و سیره  «حضرت فاطمه (س)» و «زن الگو» روز دوشنبه مورخ 30/11/96 از ساعت 16 تا 18 در محل خانه شعر و ادب فارسی در باغ کتاب حضور به هم رسانند.
مسعود سریع‌القلم، مدیرعامل شرکت شهروند با اعلام اینکه طرح کاهش قیمت کالا از اوایل بهمن ماه در فروشگاه‌های شهروند آغاز شده، گفت: در حال حاضر پس از رایزنی با تامین‌کنندگان گروه کالایی خشکبار و انواع کالاهای پلاستیکی، توانستیم نرخ تمام شده این محصولات را بین 10 تا 30 درصد کاهش دهیم.
«با شروع نهضت درختکاری در شرق پایتخت، 10 هزار اصله نهال در منازل شهروندان ساکن منطقه 8 به صورت رایگان کاشته می‌شود».
سعید سرکار، دبیر ستاد فناوری نانو با اشاره به اینکه اکنون حدود 160 شرکت در ایران به تولید محصولات فناوری نانو مشغولند و محصولات آنها در طیف وسیعی از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: «پایان‌نامه‌های دانشجویی نیز باید بیش از گذشته بر نیازهای صنایع فعلی و آینده متمرکز شود، لذا تحقیقاتی که متقاضی صنعتی دارند باید از اولویت و اهمیت بیشتری برخوردار باشد.»
 


Page Generated in 0/0045 sec