printlogo


کد خبر: 188981تاریخ: 1396/11/29 00:00
اخبار

بهره‌برداری از 4 راه روستایی در گنبد
رئیس اداره راه‌وشهرسازی گنبد اعلام کرد: بهره‌برداری از 4 راه روستایی همزمان با سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب برای افزایش سطح خدمات‌دهی مسؤولان به مردم استان از جمله شهرستان گنبد بوده است. عباس فرامرزی در حاشیه آیین‌ بهره‌برداری و کلنگ‌زنی متمرکز پروژه‌های عمرانی گنبد گفت: طول محورهای بهره‌برداری شده در این شهرستان 7 کیلومتر است که شامل روستاهای بهرام‌آباد، عطاآباد، سارلی سافلین و جلاین‌تپه است که پیش از این مردم روستاهای این محدوده از راه خاکی برای تردد استفاده می‌کردند و با آسفالت آن، اهالی منطقه از راه مناسب برای تردد به شهر و انجام تبادلات کشاورزی و اقتصادی خود بهره‌مند شده‌اند. وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این 4 پروژه راه روستایی را 14774 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی اعلام کرد.


ضرورت احداث سردخانه و صنایع تولیدی در میناب
سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میناب از استعدادیابی 270 هکتار از اراضی ملی این شهرستان در سال جاری خبر داد. خسرو بهرامی‌نژاد گفت: از مجموع 270 هکتار اراضی استعدادیابی شده در 10 ماه سال جاری میزان 7 هکتار آن برای طرح کشاورزی و 263 هکتار از آن برای طرح‌های غیرکشاورزی (شیلات، صنعتی، تولیدی و...) است. وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان میناب از قطب‌های کشاورزی و دامپروری استان است و محصولات تولیدی زیادی در این منطقه تهیه می‌شود، لذا ایجاد صنایع وابسته به این بخش‌ها امری ضروری به نظر می‌رسد. بهرامی‌نژاد بیان کرد: در این راستا بسیاری از افراد این شهرستان اقدام به فعالیت در زمینه طرح‌های وابسته به امور کشاورزی و دامپروری می‌‌کنند بنابراین همه ساله شاهد درخواست‌های قابل توجهی برای واگذاری اراضی در این شهرستان هستیم. وی در پایان افزود: از جمله طرح‌هایی که بیشتر مورد نیاز است احداث سردخانه و صنایع تولیدی برای نگهداری و فرآوری محصولات کشاورزی است.


رونمایی از محصولات جدید  بانک ملت با حضور مدیرعامل
4 محصول جدید بانک ملت با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره  این بانک به صورت رسمی رونمایی شد. سامانه‌های همراه پلاس ملت، بانکداری اینترنتی ویژه اشخاص حقیقی صاحب کسب‌وکار و مدیریت صندوق‌های قرض‌الحسنه محلی همچنین صراف الکترونیک در این مراسم به صورت عملیاتی از سوی هادی سپانلو، مدیر امور طرح و برنامه بانک ملت معرفی شد. بر اساس این گزارش، سامانه همراه پلاس ملت، امکان ارائه خدمات بانکی به دارندگان کارت‌های بانکی عضو شتاب را از طریق نرم‌افزار همراه بانک فراهم می‌کند. در سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی صاحب کسب‌وکار هم علاوه بر خدمات قابل استفاده از سوی عموم مشتریان حقیقی، خدمات ویژه‌ای در دسترس اشخاص حقیقی صاحبان کسب‌وکار قرار می‌گیرد. سامانه مدیریت صندوق‌های قرض‌الحسنه محلی نیز از طریق مکانیزه کردن بخش بزرگی از فعالیت‌هایی که در صندوق‌های قرض‌الحسنه کوچک به صورت دستی انجام می‌شود، امور مالی مرتبط با صندوق‌ها را برای مدیران آنها تسهیل می‌کند. صراف الکترونیک چهارمین خدمت جدید بانک ملت است که به منظور پوشش نیازهای حاکم بر بازار گردشگری و مکانیزاسیون فرآیند خرید و فروش ارز، پیاده‌سازی شده است. 

تقدیر از رؤسای موفق شعب بانک آینده
در هشتمین گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک‌های کشور، رؤسای شعب بانک آینده نیز مورد تقدیر قرار گرفتند. در این گردهمایی که با عنوان «راهکارهای نوین در ارزیابی عملکرد شعب» و با حضور معاون نظارتی بانک مرکزی، رئیس مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران و مدیران بانک‌های کشور در سالن همایش‌های بانک مرکزی برگزار شد؛ از 3 رئیس شعبه موفق بانک آینده تقدیر شد. در این مراسم که محمدعلی بهزادان نایب‌رئیس هیأت‌مدیره و مدیران حوزه بازاریابی و امور شعب بانک آینده حضور داشتند؛ از نعمت‌الله محمودی رئیس شعبه معالی‏آباد شیراز، علیرضا صفری‌پور رئیس شعبه الهیه تهران و حمیدرضا مفتاحی رئیس شعبه اکباتان تهران، به‏عنوان رؤسای موفق شعب بانک آینده تجلیل شد.


Page Generated in 0/0070 sec