printlogo


کد خبر: 188987تاریخ: 1396/11/29 00:00
اخبار

چاپ ششم برای رمان جدید  «رضا امیرخانی»
«ره‌ش» تازه‌ترین رمان امیرخانی در عرض یک هفته پس از انتشار به چاپ ششم رسید. به گزارش تسنیم، جدیدترین رمان رضا امیرخانی با عنوان «ره‌ش» که از همان روز نخست انتشار و توزیع شاهد صف طولانی علاقه‌مندان برای خرید بود‌، در عرض یک هفته به چاپ ششم رسیده است. بنا به گفته هاشمی‌نژاد، مدیر انتشارات افق، تاکنون 4 چاپ از جدیدترین رمان رضا امیرخانی به فروش رفته است و چاپ‌های پنجم و ششم این کتاب نیز در همین هفته توزیع خواهد شد. وی فروش کتاب در شهرستان‌ها بویژه مشهد و قم را نیز بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: هر چاپ از این کتاب 3 هزار نسخه بوده است. در حالی که از رمان داغ این روزهای بازار کتاب تاکنون 18 هزار نسخه منتشر شده است ‌که بسیاری در سال‌های اخیر از پدیده قهر مخاطب با کتاب و کتابخوانی سخن گفته‌اند‌.


پیام تسلیت مدیر تجسمی روایت فتح در پی درگذشت محمد توکلی
مسعود نجابتی، مدیرگروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح، در پیامی درگذشت محمدتوکلی، هنرمند حوزه هنرتجسمی را تسلیت گفت. به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، متن پیام که خطاب به آقای احمدتوکلی نگاشته شده است، به شرح زیر است: «انالله و انا الیه راجعون   
جناب آقای احمد توکلی   
با سلام و تقدیم احترام   
خبر درگذشت فرزند عزیزتان جناب آقای محمدتوکلی، موجب تالم و تاثر حاسر شد. بی‌تردید داغ درگذشت این عزیز سفرکرده، هنرمند عرصه تجسمی که با خلق آثاری بدیع نام خود را در این حوزه ماندگار کرده بود، برای همه جانگداز است. اینجانب به نمایندگی از گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح و مجموعه‌ای از جوانان و تشکل‌‌های فعال حوزه خط و گرافیک درگذشت محمد عزیز را به شما و خانواده محترم توکلی تسلیت عرض نموده، برای شما صبر و برای او رحمت و غفران الهی را مسألت می‌کنیم».


برلینی‌ها از کمپین هالیوود
علیه فساد جنسی حمایت نکردند!
جشنواره برلین که از آخر هفته گذشته رسما کار خود را آغاز کرده با حاشیه در همان روزهای نخست همراه بوده است. به‌گزارش تسنیم، موج رسوایی‌‌های اخلاقی باعث ایجاد کمپین مشهوری به نام MeToo# شد. کمپینی که در حمایت از قربانیان تجاوز‌‌های جنسی هالیوود آغاز به کار کرد و در همین چند ماهی که از پیدایشش می‌گذرد کارهای رسانه‌ای جالب توجهی کرده است، از جمله اینکه تمام میهمانان مراسم گلدن‌گلوب امسال را واداشت تا به جای پیراهن‌های رنگی با لباس مشکی در مراسم حاضر شوند. آنها قصد داشتند جشنواره بین‌المللی فیلم برلین را هم محلی برای تبلیغات خود کنند اما برلینی‌ها این موضوع را قبول نکردند. کمپین یادشده درخواست داده بود در روز مراسم افتتاحیه به جای فرش قرمز، فرش مشکی پهن شود اما این درخواست با نظر مخالف دبیر و مدیران فستیوال امسال همراه شد تا این اتفاق در نهایت رخ ندهد. هر چند که دیتر کاسلیک، دبیر جشنواره گفته بود درباره لباس پوشیدن شرکت‌کنندگان نظر نمی‌دهد چون هرکس می‌تواند با هر رنگی که علاقه دارد روی فرش قرمز حاضر شود. عوامل انیمیشن تازه وز اندرسون اما با لباس مشکی در اکران افتتاحیه حاضر نشدند تا نه فرش مشکی شده باشد و نه لباس‌ها رنگ عزا به خود گیرد! این ماجراها در حالی رسانه‌ای شده که رئیس هیأت داوران جشنواره امسال، تام تیکور هم انتقاداتی صریح از کمپین MeToo# داشته که با موج رسانه‌ای خاص خودش همراه بوده است. او که در مراسم آغاز شصت و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم برلین مقابل خبرنگار‌ها قرار گرفته بود با انتقاد از کمپین ایجاد شده گفت که MeToo# به جای تمرکز روی اشخاص، باید روی اصل مشکل تمرکز کند. این اتفاقات باعث شده تا بسیاری از حامیان کمپین MeToo# به سیاست‌‌های جشنواره برلین اعتراض کنند. هرچند این جشنواره قرار است سمینارها و جلسات گفت‌وگو درباره این مشکل خاص در سینمای جهان را برگزار کند اما این چیزی نیست که بین مخاطبان عام بعد رسانه‌ای داشته باشد.


Page Generated in 0/0060 sec