printlogo


کد خبر: 188992تاریخ: 1396/11/29 00:00
اخبار

ژاپن و استونی از والیبال ایران دعوت کردند
فدراسیون والیبال ژاپن از تیم‌ملی مردان ایران و فدراسیون استونی از تیم‌ملی «ب» والیبال مردان کشورمان برای حضور در اردوی مشترک و دیدارهای تداکارتی و دوستانه دعوت کردند. مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان، لیگ ملت‌های والیبال، رقابت‌های والیبال بازی‌های آسیایی اندونزی و جام کنفدراسیون مردان آسیا از جمله میادین پیش روی تیم‌ملی «الف» و «ب» مردان ایران در سال 2018 است. فدراسیون والیبال ژاپن از تیم‌ملی والیبال مردان ایران برای حضور در اردوی مشترک و 2 مسابقه تدارکاتی و دوستانه دعوت کرده است که در صورت پذیرش این دعوت از سوی ایران، بازی‌های دوستانه در روزهای شنبه و یکشنبه ششم و هفتم مردادماه در ورزشگاه «فانا باشی» شهر چیبای ژاپن برگزار می‌شود. بر اساس برنامه اعلام‌شده فدراسیون والیبال ژاپن، تیم‌ملی والیبال ایران روز چهارشنبه سوم مردادماه وارد این کشور می‌شود و روز سه‌شنبه نهم مردادماه خارج خواهد شد. همچنین فدراسیون والیبال استونی از تیم‌ملی «ب» والیبال مردان ایران برای برگزاری اردوی مشترک و 3 مسابقه دوستانه با تیم‌ملی «ب» استونی دعوت کرده است. در صورت پذیرش این دعوتنامه، اردوی مشترک 2 تیم‌ملی «ب» ایران و استونی از 17 تا 21 خردادماه در شهر تالین استونی برگزار خواهد شد و بازی‌های دوستانه و تدارکاتی نیز روز‌های جمعه تا یکشنبه 18 تا 20 خردادماه برگزار خواهد شد.

برنامه الهلال برای بازی با استقلال
کانون هواداران الهلال در عمان خبر داد توزیع بلیت رایگان میان هواداران الهلال را در مسقط برای دیدار مقابل استقلال در دستور کار دارد. تیم فوتبال استقلال در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه در مسقط میزبان الهلال عربستان است. کانون هواداران الهلال در عمان خبر داد برنامه‌های متنوعی را برای استقبال از تیم سعودی در مسقط دارند و یکی از این برنامه‌ها توزیع بلیت رایگان برای هواداران عمانی است تا ورزشگاه السیب را مقابل استقلال پر کنند.

والورده: من و بارسا دوست نداریم اینیستا را از دست بدهیم
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا به صراحت گفت بارسلونایی‌ها خواهان از دست دادن هافبک با تجربه خود نیستند. در یکی، دو روز گذشته برخی منابع گزارش کردند باشگاهی چینی با ارائه پیشنهادی بسیار وسوسه‌کننده خواهان به خدمت‌گیری آندرس اینیستا شده است. در این باره ارنستو والورده، مسؤول فنی تیم کاتالانی واکنش نشان داد. وی اظهار داشت: اگر واقعا اینیستا پیشنهاد کلان تیمی از چین را داشته باشد، خودش در این باره فکر می‌کند. به جای او من نمی‌توانم پاسخی دهم. چون موضوع مربوط به من نیست که بخواهم حرف بزنم. ضمن آنکه همه شایعات را تفسیر نمی‌کنم. باید دید اصل قضیه چیست.
او ادامه داد: آنچه مسلم بوده، این است که او اکنون برای تیم ما بازی می‌کند. من و باشگاه خواهان این موضوع هستیم که همچنان آندرس بماند، بازی کند و گل بزند. همان کاری که تاکنون بخوبی انجام داده است.

صعود چلسی به مرحله بعد جام حذفی
آبی‌پوشان چلسی با برتری پرگل مقابل هال‌سیتی راهی مرحله بعد جام حذفی انگلیس شدند. در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس چلسی توانست در خانه،  تیم دسته اولی هال‌سیتی را با نتیجه ۴ بر صفر شکست دهد. ویلیان در دقیقه 2 و 32، اولیویه ژیرو  و پدرو رودریگز  گلزنان تیم چلسی در این دیدار بودند تا چلسی با روحیه بالا به مصاف بارسلونا در لیگ قهرمانان برود. همچنین لسترسیتی موفق شد با تک گل جیمی واردی در خانه شفیلدیونایتد را شکست دهد و از جام حذفی، حذف کند. به این ترتیب 2 تیم چلسی و لسترسیتی دو تیمی هستند که به مرحله بعد جام حذفی راه یافتند. در ادامه دیدارهای این مرحله شنبه چند دیدار برگزار می‌شود که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها  منچستریونایتد با هادرزفیلد تاون دیدار خواهد کرد. دیداری که نمی‌تواند برای یونایتدی‌ها بازی دشواری باشد، چرا که یونایتد در لیگ برتر برابر این تیم تازه صعودکرده ۲ بر یک شکست خورد.


Page Generated in 0/0058 sec