printlogo


کد خبر: 189024تاریخ: 1396/11/30 00:00
کوتاه و گویا

مدیرکل دفتر صادرات معاونت صنایع‌ دستی گفت: بزرگ‌ترین بازارچه موقت صنایع ‌دستی جهان در ایران برپا می‌شود. پویا محمودیان، مدیرکل دفتر صادرات معاونت صنایع‌دستی از برگزاری بزرگ‌ترین رخداد خرده‌‌فروشی صنایع‌دستی در ایام نوروز خبر داد و افزود: این رویداد بزرگ در 31 استان کشور به‌صورت همزمان از 27 اسفند 96 تا 15 فروردین 97 برگزار می‌شود.
5 پروژه گردشگری استان مازندران با سرمایه‌گذاری 1247میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 120 نفر در سفر علی‌اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به این استان افتتاح شد.
جمال انصاری، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در افتتاحیه همایش سراسری مدیران و روسای اداره‌های نظارت بر درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی و روسای شعب تعزیرات حکومتی آمادگی این سازمان برای ارتقای کیفیت خدمات حوزه سلامت را اعلام کرد.
مرتضی ضامنی، سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از پیشنهاد این اتحادیه برای اجرای طرحی با عنوان «تاکسی امدادگر» به سازمان امداد‌و‌نجات جمعیت هلال‌احمر خبر داده است. در قالب این طرح با راه‌اندازی سامانه‌ مورد نظر، رانندگان منتخب در زمان بحران و حادثه با تجهیزات شهری حضور پیدا کرده و خدماتی ارائه می‌دهند.
مهران جندقی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 2 از آموزش بازیافت اداره مدیریت پسماند، فرهنگ و تفکیک پسماند میان دانش‌آموزان و اولیا و مربیان، در مدارس منتخب سطح منطقه  خبرداد.
سعید سرکار، دبیر ستاد توسعه فناوری نانو در رابطه با فعالیت‌های انجام شده در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان گفت: در حال حاضر در کشور چین چند خط تولید انبوه راه‌اندازی کرده‌ایم و صادرات به چین تا پایان سال ۲۰۱۷ در حدود ۵/۵ میلیون دلار بوده و در ۲۰ حوزه مختلف، از صادرات محصولات و فروش دانش فنی با چین همکاری می‌کنیم و کره‌جنوبی  نیز خط تولید نانوالیاف خود را به ارزش ۳۵۰ هزار دلار از ایران خریداری کرده است.
مسعود سریع‌القلم، مدیرعامل شرکت شهروند گفت: طرح صدور بن‌کارت الکترونیکی در شرکت شهروند با هدف تبدیل بن کاغذی شهروند به بن‌کارت الکترونیکی جهت استفاده در شبکه فروشگاهی شهروند کلید خورده و از ابتدای اسفند ماه شهروندان می‌توانند با مراجعه به واحد صدور بن معاونت مالی شرکت شهروند نسبت به دریافت این کارت‌ها اقدام کرده و بدون مراجعه به بانک، بن‌کارت الکترونیکی خود را به صورت آنی تحویل بگیرند.
دبیر اجرایی جایزه ادبی حضرت علی‌اکبر(ع) از انتشار فراخوان رسمی آثار یازدهمین دوره این رویداد ادبی خبر داد. محمد برزگر با اشاره به برگزاری این جایزه ادبی در 2 بخش شعر و داستان در هفته اول اردیبهشت‌ماه سال 97 افزود: «در شاخه شعر سپید و کلاسیک، 2 زیرشاخه «شعر پیرامون آرمان آزادی قدس شریف» و «شعر پیرامون شخصیت حضرت علی‌اکبر(ع)» پیش‌بینی شده است».
حمیدرضا رنجبر، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 تهران از بازگشایی تقاطع خیابان‌های یوسفی و شهید بهشتی با هدف روان‌‌سازی جریان ترافیک و افزایش دسترسی شهروندان خبر داد.


Page Generated in 0/0068 sec