printlogo


کد خبر: 189081تاریخ: 1396/12/2 00:00
کوتاه و گویا

دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی ایران 13 و 14 اسفند در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. سیدامید فاطمی، دبیر علمی کنفرانس در  آستانه برگزاری دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی دانشگاه تهران گفت: 110 مقاله به دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی  الکترونیکی ایران ارسال شده که 42 مقاله پذیرفته شد، با این وجود 22 مقاله به صورت شفاهی و 20 مقاله به صورت پوستر در کنفرانس ارائه می‌شود.
حسن رحمانی، شهردار منطقه 21 تهران گفت: همزمان با ایام فاطمیه، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در ورودی غربی پایتخت برنامه‌های ویژه‌ای را در راستای پاسداشت مقام والای حضرت فاطمه زهرا(س) در اماکن مذهبی، مساجد، حسینیه‌ها، بوستان‌ها، مدارس و سایر اماکن فرهنگی- مذهبی این منطقه برگزار کرد.
چهارمین نشست تخصصی موزه‎های دانشگاهی کشور به میزبانی موزه ملی علوم و فناوری در محل این موزه و با حضور مدیران و نمایندگان دانشگاه‎های کشور برگزار شد. همچنین نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری ششم تا نهم اسفندماه در دانشگاه شهید رجایی تهران برگزار می‎شود.
«20 پروژه عمرانی، ترافیکی، اجتماعی و زیست‌محیطی در منطقه 8 پایتخت به مرحله بهره‌برداری رسیده است.» بهمن نوری، شهردار منطقه 8 با اعلام این خبر، گفت: افزایش سرانه فرهنگی و رفاهی شهروندان محترم در این محدوده، از اولویت‌های اجرایی ما بوده و این موضوع در قالب احداث مجموعه‌های مجهز و استاندارد، عملیاتی شده است.
4 شرکت نانویی ایرانی در پاویون ستاد ویژه توسعه فناوری نانوی ایران در نمایشگاه نانوتک 2018 در کشور ژاپن حضور یافتند. نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی فناوری نانو، موسوم به نانوتک 2018، به مدت 3 روز، 14 لغایت 17 فوریه 2018 میلادی در شهر توکیو میزبان دانشمندان، صنعتگران و علاقه‌مندان به این حوزه بود.
مراسم شب وداع و تشییع پیکر شهدای گمنام 8 سال دفاع‌مقدس همزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) در شمال تهران برگزار شد.
مهریار خسروشاهی، دیابتولوژیست و عضو مدرسان انجمن دیابت ایران، این بیماری را یک بیماری چندجانبه دانست که همه دنیا با آن درگیرند و گفت: این بیماری غیرواگیر پس از ناراحتی‌های قلبی و عروقی بیشترین درگیری را برای بیماران به همراه دارد، در ایران هم آمار قابل تاملی از افراد جامعه گرفتار این بیماری هستند یا در معرض ابتلا به آن قرار دارند. وی افزود: مهم‌ترین عنصر برای درک کنترل بیماری دیابت،
آموزش است.


Page Generated in 0/0069 sec