printlogo


کد خبر: 189118تاریخ: 1396/12/3 00:00
جاسوس که این شکلی نیست...
محمدرضا رضایی

واقعاً جمهوری اسلامی چرا این کارها را می‏کند؟ آخر مگر می‏شود یک استاد محترم دانشگاه جاسوس باشد؟ آن هم چه استادی؟ استادی که به گفته‏ اطرافیانش خیلی آدم مؤمنی بوده و هر جا دیگ غلور یا آش نذری می‏دیده خودش را به آن می‏رسانده و هم می‏زده. کسی که این قدر مقید به هم‏زدن آش نذری است،
می‌تواند جاسوس باشد؟! مگر در فیلم‌ها و سریال‌های مناسبتی نمی‏بینید که همیشه آدم‌های خوب، پای دیگ نذری هستند و آن را هم می‏زنند؟
اطرافیان این استاد می‏گویند نامبرده هر وقت به یک ایستگاه صلواتی می‏رسیده، حتماً می‏ایستاده و هرچه که بوده را می‏خورده! حالا چه کسی جاسوس است؟ آن استاد مقید یا این استاد غیرمقید و  پُرادعا؟
بعدش هم اصلاً جاسوس‌ها این شکلی نیستند که. کافی است یک بار بنشینید 007 یا 008 یا دوصفرهرچی، نگاه کنید. آن وقت می‏فهمید که جاسوس‌ها همیشه یک پالتوی سیاه می‏پوشند و یک کلاه شاپو(از این لبه‏دارها) هم می‏گذارند روی سرشان! تازه یک عینک دودی که درونش دوربین جاسازی شده هم روی چشم دارند. حرفه‏ای‏ترهای‌شان معمولاً دستکش سفید هم
دست شان می‏کنند که حتماً چرم اصل است! حالا شما بگویید این استاد محترم اصلا به قیافه و تیپش می‏خورد که جاسوس باشد؟ نه! می‏خورد؟
 


Page Generated in 0/0338 sec